Kvalitní e-mailing již od 0,01 Kč | Vyzkoušejte náš cool e-mailing | coolemailing.cz
Stránka 54 z 56 PrvníPrvní ... 44344454647484950515253545556 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 591 až 1 620 z 1659

Savana.cz - zkušenosti?

  1. Citace Původně odeslal Jindřich Radič Zobrazit příspěvek
    To má být reklama?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Kryštof Walter nabízí: Tvorba emailové šablony na míru
    Bodecek poptává: Potřebuji vytvořit iOS aplikaci
    Facestar poptává: Tvorba hobby magazinu WordPress
  3. Citace Původně odeslal Martin.Novotny Zobrazit příspěvek
    To má být reklama?
    Ne! Reakce na předchozí komentář - DNS servery SAVANY.

  4. Uf, mě už se to rozjelo.

    ---------- Příspěvek doplněn 29.11.2017 v 23:28 ----------

    Citace Původně odeslal Jindřich Radič Zobrazit příspěvek
    Ne! Reakce na předchozí komentář - DNS servery SAVANY.
    Prosím, pochopte, že ten problém se týká (týkal?) jen některých domén. Hostuji pár desítek domén a výpadek se na mém multihostingovém účtu týkal cca poloviny. To, že nám předkládáte, že vám to funguje, vůbec nic neznamená. Díky.

  5. Prosím, pochopte, že ten problém se týká (týkal?) jen některých domén. Hostuji pár desítek domén a výpadek se na mém multihostingovém účtu týkal cca poloviny. To, že nám předkládáte, že vám to funguje, vůbec nic neznamená. Díky.
    Já to chápu. Pouze jsem reagoval na to, co jste napsal - "...podle nslookup JEJICH dns servery nevrací pro domény dns záznamy."
    No tak super, že Vám již weby běží.

  6. pánové gratuluji že vám to už jede, u nás jsou pořád ještě některé domény nedostupné :-(

  7. Kopie textu z naseho FB profilu:

    Vážený kliente,
    dnes tj. 29.11.2017 od 14:00 došlo k problematickému chování na našem DNS. Důsledkem tohoto nestandardního chování bylo vymazání DNS záznámů několika tisíc domén našich zákaznických účtů. Problém jsme zjistili již ve 14:05 a začali jsme intenzivně pracovat na odstranění tohoto problému.
    Nejdříve jsme opravili zdroj problému a následně jsme zahájili obnovu replikace poškozených DNS záznamů u dotčených domén. Jelikož nešlo jednoduše detekovat, které konkrétní DNS záznamy jsou poškozené, zahájili jsme replikaci DNS záznamu pro všechny domény, které u nás hostují. Z tohoto důvodu celý proces trval poměrně dlouho a bohužel nešel nijak urychlit. Zároveň po úspěšné replikaci byly domény z části internetu dostupné a z jine části nikoliv, než se opět rozdistribuovali záznamy na všechna DNS.
    Ihned po odstranění příčiny výpadku DNS a jeho opravy jsme provedli analýzu, kde problém nastal a následně jsme připravili několik preventivních opatření, které mají podobné chybě zabránit.
    Poškozené DNS záznamy také způsobili částečnou nedoručitelnost emailových zpráv na dotčené domény. Veškerá pošta bude dodatečně doručena email servery odesilatelů, které pokusy o znovu doručení opakují během určitého období několikrát a případně informují odesílatele, že email nebyl doručen. Doba, po kterou se emaily odesílají znovu je zpravidla nastavena na 24-48 hodin, než se vrátí jako nedoručitelné.
    Velmi mne dnešní výpadek mrzí a dělali jsme vše, co bylov našich silách, abysme zajistili co nejrychlejší obnovu DNS záznamů postižených domén.
    Nehodlám se zbytečně vymlouvat, že podobný masivní výpadek jsme neměli v celé naší historii, co služby hostingu nabízíme. Oto víc mne mrzí, že se jednalo o chybu na straně ovládacích scriptů.
    Závěrem mi dovolte, abych se jako majitel webhostingu Savana.cz upřímě omluvil a napsal, že mne to velice mrzí a budu rád, pokud zůstanete našim službám nakloněni i v budoucnu.
    Děkuji za pochopení
    Pavel Höfner
    majitel a ředitel společnosti savana.cz s.r.o.


    V noci a dnes budeme pokracovat na zabezpeceni toho, aby se to jiz neopakovalo.
    1. ochrana na strane nasich sw nastroju
    2. automaticke zastaveni podobnych udalosti na nasem demonu a spusteni specialniho alarmu naseho minitoringu
    3. vytvoeni "pomaleho" DNS ns4.savana.cz, které se bude replikovat v dlouhých intervalech a v pripade podobneho problemu poslouzi jako online zaloha pro replikaci ns1-ns3.

    Podobny vypadek na DNS jsme nikdy v cele historii firmy nemeli a vsem postizenym klientum se jeste jednou velmi pokorne omlouvam.
    Delka tohoto vypadku byla zpusobena prave charakterem toho, jak DNS funguje.
    Pro tuto chvili by jiz melo byt vse z nasi strany opraveno a DNS rozdistribuovano. Pokud nekomu stale domena presto nefunguje, kontaktujte nasi zakaznickou podporu.

    Hofner Pavel

  8. Při individuálním požadavku mi šéf SAVANY vyšel vstříc. Maximálně vstřícné a férové jednání. Díky ;-)

  9. Citace Původně odeslal infoleasing Zobrazit příspěvek
    Při individuálním požadavku mi šéf SAVANY vyšel vstříc. Maximálně vstřícné a férové jednání. Díky ;-)
    to gratulujem, budete asi vynimka :D

  10. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Poslete mi identifikaci jaky ucet mate u nas a presny popis problemu, scriptu a co potrebujete a ja to predam administratorum, zda vam bude mozne nejak poradit. Individualnim zmenam se branime, ale treba pujde neco vylepsit globalne. Nic neslibuji, ale rad bych se na to podival.
    Napiste na vedeni@savana.cz

    Dekuji
    Hofy
    :DD

  11. Citace Původně odeslal matto Zobrazit příspěvek
    to gratulujem, budete asi vynimka :D
    Musim rict, ze nam taky vysli vstrict. Dva tydny pripravovali novy image s funkcionalitou, kterou jsme potrebovali, ladili to s nama a pak to nasadili. Zatim vyborne zkusenosti a rychlostne je ten SSD hosting o cca 30% rychlejsi (zkouseny stejny script, ktery bezi nekolik desitek vterin, testovano na 4 dalsich hostinzich).

  12. Citace Původně odeslal Bacon Zobrazit příspěvek
    :DD
    Pokud chceme garantovat urcitou kvalitu sluzeb, stabilitu, autoupdate a bezpecnost, neni mozne vyjit vstric zakaznikum ve vsem. Veci znaly pochopi, co myslim.

  13. s komunikací ani ochotou nemám problém.

    Hofy mám dotaz - narazil jsem trochu na problém, kdy webař jednoho zákazníka je v thajsku, kde nemá pevnou ip a já nechci povolovat ftp pro celej svět. Webftp nejede na PHP7 na který se chystám, a ssh přístup k celýmu účtu mu pochopitelně dávat nebudu. Je tohle u vás nějak řešitelný kromě nějakýho tunelování na známou ip? Něco jako port knocking, web formulář apod prostě něco co tu ip dočasně povolí?

  14. Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    s komunikací ani ochotou nemám problém.

    Hofy mám dotaz - narazil jsem trochu na problém, kdy webař jednoho zákazníka je v thajsku, kde nemá pevnou ip a já nechci povolovat ftp pro celej svět. Webftp nejede na PHP7 na který se chystám, a ssh přístup k celýmu účtu mu pochopitelně dávat nebudu. Je tohle u vás nějak řešitelný kromě nějakýho tunelování na známou ip? Něco jako port knocking, web formulář apod prostě něco co tu ip dočasně povolí?
    Ahoj, WEBFTP funguje v PHP7. Vyzkouseno. Pokud mas na svem uctu problem, pores to se zakaznickou podporou.
    Port knocking neni a nebude.

  15. Ahoj, to je super že to jede, díky za info. V tom případě se ale tady https://www.savana.cz/napoveda/ftp/webftp zbytečně připravujete o kredit když už to funguje

  16. Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    Ahoj, to je super že to jede, díky za info. V tom případě se ale tady https://www.savana.cz/napoveda/ftp/webftp zbytečně připravujete o kredit když už to funguje
    Aha, diky za info. Dam pohlavek odpovedne osobe. :)[COLOR="Silver"]
    Naposledy upravil hofy : 20.12.2017 v 10:17

  17. Vyprodej tarifu SAVANA 100/200 na 12 mesicu. Sleva 80%. Platnost kuponu do 12.2.2018

    Kod kuponu: UIGHHRTDSAXG

  18. Přátelé kdo máte maily u Savany a zároveň používáte Wix tak pozor - maily od wixcommerce atd (třeba objednávky z wiz shopu) padají od +-14-16.1. do spamu - teď mi volal klient že mu volají nasraní zákazníci proč kašle na jejich objednávky.

    Jde o adresu no-reply-commerce@wix.com - nevím jak funguje savaní antispam jestli půjde o celej wix, slova v content filteru apod. - ale většina lidí spam nekontroluje nebo jednou za čas a takhle blbě přijít o peníze a možná i zákazníky je škoda.


    Hofy jde někde v Icewarpu nebo jinde zobrazit vyžádané/nevyžádané kontakty? Našel jsem volby jak to nastavit, ale nikde jsem nenašel nějaký seznam u koho to je nastavený a jak

  19. Kdyz se prihlasis do webmailu, tak jsou tam FILTRY a tam VYZADANE a NEVYZADANE. A kazdy tyden chodi specialni email, kde se dela souhrn a kazdy zakaznik si muze pridat nove spamery mezi vyzadane, ci trvale nevyzadane.

    Nicmene wix.com neblokujeme.

    Prosim sem do PM a nebo nejlepe primo skrze nasi zakaznickou podporu (dnes do 22 hod) podat informace, abysme se mohli podivat, zda a kde to konci.
    Potrebujeme z jake schranky, do jake schranky to ma prijti a nejaky hruby cas, kdy email mel prijit.

    Pripadn euplne nejlepsi je mi sem do PM poslat hlavicku onoho emailu co padl do spamu.

  20. děkuju - našel jsem, chtěl jsem zkontrolovat že si to omylem nepřidali do nevyžádaných.

    Vím že souhrn chodí, ale BFU ženský to čtou asi tak jako zprávy o zaplnění schránky :-/

    Wix neblokujete, ale padá to do spamu, subject pak je "[SPAM] SKVĚLE! VAŠE ZBOŽÍ BYLO PRÁVĚ OBJEDNÁNO".
    Bohužel oni si objednávky po vyřešení přeposílají a mažou, ale pošlu do PM alespoň to přeposlaný - i když tím pádem bez hlaviček, ale aspoň odesílatel atd tam zůstane. Problém vznikl někdy mezi 14.1. (ještě došlo ok) a 16.1. (už spadlo do spamu).

  21. Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    děkuju - našel jsem, chtěl jsem zkontrolovat že si to omylem nepřidali do nevyžádaných.

    Vím že souhrn chodí, ale BFU ženský to čtou asi tak jako zprávy o zaplnění schránky :-/

    Wix neblokujete, ale padá to do spamu, subject pak je "[SPAM] SKVĚLE! VAŠE ZBOŽÍ BYLO PRÁVĚ OBJEDNÁNO".
    Bohužel oni si objednávky po vyřešení přeposílají a mažou, ale pošlu do PM alespoň to přeposlaný - i když tím pádem bez hlaviček, ale aspoň odesílatel atd tam zůstane. Problém vznikl někdy mezi 14.1. (ještě došlo ok) a 16.1. (už spadlo do spamu).
    Pridani do "zadoucich" (whitelist) odesilatelu nepomohlo?

    ---------- Příspěvek doplněn 20.01.2018 v 09:19 ----------

    Tak zarazeni emailu od Wix dochazi opravenene. Wix ma problem s autentizaci pomoci SPF. Takze se haze do spamu zcela opravnene. Resenim je proste dat si jej na whitelist.

  22. Ahoj, pomohlo, díky - nastavil jsem to a vypadá to ok. Psal jsem to hlavně proto, že i ostatní můžou mít stejně debilní zákazníky co nekontrolujou spam, souhrn přijde za týden a ten stejně taky nečtou, jako klasický BFU. A Wix je hodně rozšířenej. No jsou to pitomci, protože takhle to bude lítat do spamu všude kde je korektně nastavenej mailserver co respektuje nastavení SPF - takže to nesouvisí se Savanou a byla to jen shoda náhod, a bacha si dejte všichni co máte co do činění s Wixem. Díky za info.

  23. Tak my uz delat vice nemuzeme, nez dodrzovat naprosto zakladni bezpecnostni nastaveni a k tomu mavis zasilame kazdy tyden vypis podezrelych adresatu, kde si kazdy muze vybrat ty, ktere uzna za duveryhodne na whitelist. To, ze to lidi ignoruji jiz neni a ani nemuze byt nase starost. ;-)

  24. Souhlasím, to je bez debaty - nikde jsem to nepsal a ani bych nechtěl aby savana ignorovala SPF - jak píšu, bylo to spíš pro lidi odsud co používají i wix, stačí aby to měl někdo whitestlistovaný nebo to nějakýmu kámošovi na seznam z wixu dorazilo, a už zákazníkovi nevysvětlím že problém není u mě (když kámošovi xx to dorazilo), to musíš znát sám taky dobře :-)

    Jinak - čistě ze zvědavosti, whitelist znamená že SPF softfail nespadne do spamu, nebo že dorazí i hardfail a tedy se u nich SPF vůbec nevyhodnocuje?

  25. Citace Původně odeslal hofy Zobrazit příspěvek
    Po zrale uvaze jsem se rozhodl ukoncit zde na foru svou aktivni cinnost. Dekuji za pozornost. A vsem preji hodne uspechu, jak v soukromem, tak i profesnim zivote.
    No rozhodně to bylo lepší, když si tu hofy nebyl.

    Nešlo by řešit věci přes technickou podporu a neřešit to tady? Nebo alespoň přes PM?

  26. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    No rozhodně to bylo lepší, když si tu hofy nebyl.

    Nešlo by řešit věci přes technickou podporu a neřešit to tady? Nebo alespoň přes PM?
    Ahoj, nejak jsme nepochopil oco tu jde :) Samozrejme, ze muzete psat i na nasi technickou podporu. Ale nevidim duvod, proc bych tu byt jen ze slusnosti neodpovedel na neci dotaz, pokud pomu jakkoli pomoci. Me to neobtezuje a pokud tebe to rozciluje, tak toto vlaknou necti. Druha moznost je ta, ze jsem opravdu nepochopil, co tim chtel basnik rici (bez urazky). :)

    ---------- Příspěvek doplněn 23.01.2018 v 09:03 ----------

    Citace Původně odeslal xtcw Zobrazit příspěvek
    Jinak - čistě ze zvědavosti, whitelist znamená že SPF softfail nespadne do spamu, nebo že dorazí i hardfail a tedy se u nich SPF vůbec nevyhodnocuje?
    Kdyz das nekoho na whitelist, tak to nejde vubec pres nase spamfiltry. Proste prijde ti surovy email. Nicmene kolega se dnes jeste pro jistotu presvedci, jake jsou ty mezikroky. Ona to muze mit kazda verze Icewarpu trosku jinak a pokud to dela co ma, tak neni duvod se pokazde divat, co se zmenilo. Nicmene nase nastaveni to stale posloucha.

    Dalsi vyborna vec je, ze pokud jednou na nejaky email odpovis, tak ti jiz bude vzdy dorucen. Take jej jiz neprojizdime, neb to je nekdo, s kym jsi komunikoval. Dokud si jej sam nedas na blacklist.

  27. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    No rozhodně to bylo lepší, když si tu hofy nebyl.

    Nešlo by řešit věci přes technickou podporu a neřešit to tady? Nebo alespoň přes PM?
    Sorry jako, ale co je to za kecy? Savana je snad jedinej hosting u nás, kde přímo jeho majitel odpovídá a vysvětluje věci, já si tohle vlákno a komunikaci náramně užívám, protože k těmhle informacím nebo detailům se prostě na žádným helpdesku nedostaneš.

    Jako ještě pochopím ty bývalé diskuze když Savana píše do vlákna o Wedosu a Wedos sem, ale co je špatnýho na tom, že ve vlákně Savana - zkušenosti se píšou zkušenosti se Savanou a nejpovolanější osoba ze Savany to tu vysvětluje? To mi hlava nebere..


    hofy děkuju za info.

  28. Ahojte,

    mám otázku z trochu jiného soudku - jak se Savana chystá na blížící se GDPR, nebo jak se k tomu vůbec stavíte? Protože i wordpress weby, kde je možné se registrovat, zpracovávají a uchovávají osobní údaje. A slyšel jsem, že tím pádem to bude i o serverech, kde tato data jsou uchovávána? Prý i kdejaké cloudové služby to ještě nemají dořešené.

    Píšu to veřejně, protože jsem o tom nic moc nikde nenašel, ale myslím, že to bude zajímat asi víc lidí než jen mne?

    Z dnešní poslední středy v Impact hubu právě na téma GDPR mi vyplývá, že bychom coby správci měli mít zpracovatelské smlouvy i právě s hostingem = se Savanou.

    Díky moc
    Tom

  29. Ahoj,

    jiz od zacatku prosince to resime s nasi pravni kancelari, ktera nas zastupuje. Vse bude v cas pripraveno. Budeme mit prizpusobene veskere obchodni podminky, souhlasy se zpracovanim osobnich udaju atd. Bude toho celkem dost, co pribude. Na kazdou vec musi byt extra souhlas atd.
    Vse v cas zverejnime. Zadna "papirova" forma smluv mezi nami a nasimi zakazniky nebude nutna. Vice k tomu sam nemohu napsat, nebot jeste tyto dokumenty nemam "na stole" a neznam tedy vsechny detaily a podrobnosti.
    Ale Savana nic nepodcenila a na vse se pripravujeme a vse bude podle platnych zakonu, vcetne GDPR v cas pripraveno.

    Mej prima den
    Hofy

  30. Tak už druhý den jsem v řadě na web chatu... Stále 76 v řadě a průměrná doba čekání 1 minuta...

    Schválně jsem zkusil ještě anonymní okno a tam jsem 81 v řadě a také průměrná doba čekání 1 minuta....

    Nechcete ten chat radši zrušit? Čekat na někoho dva dny je docela masakr :D

  31. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Tak už druhý den jsem v řadě na web chatu... Stále 76 v řadě a průměrná doba čekání 1 minuta...

    Schválně jsem zkusil ještě anonymní okno a tam jsem 81 v řadě a také průměrná doba čekání 1 minuta....

    Nechcete ten chat radši zrušit? Čekat na někoho dva dny je docela masakr :D
    Ahoj. Asi se ti nejak “drbli” cookies. Smaz si nase kolacky a bude to ok. A nebo se neco drblo u nas a hned rano to ve firme zjistim. ;-)

    Dobrou

Hostujeme u Server powered by TELE3