360° fotografie pro Váš Eshop z Vaší vlastní fotokomory. Ušetřete, foťte a upravujte 360° obrázky IN-HOUSE
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 41

Náročný zákazník

  1. Také máte někdy po krk, když Vám náročný zákazník řekne, co by tam chtěl změnit? Například, řekne mi, co chce změnit. A zjišťuji, že podle zadání se grafika pádem zhoršuje. Hlavně v oblasti webdesignu. Jaké s tím máte zkušenosti?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Art Klim poptává: 3D vizuál úpravy pozemku, pozemku
    Kozel poptává: Tvorba LP na WP na základě PSD
    Cloudi poptává: HTML 5 Bannery
  3. Mám s tím také zkušenosti... Většinou se to snažím zákazníkovi rozmluvit a vystvětlit mu to... ovšem kolikrát má zákazník svoji hlavu a nenechá si do své vize mluvit a poté je všechno marné... Jak se říká náš zákazník náš pán, ovšem ne vždy je to ideální, pokud výsledný počin není ani prezentace v referencích schopný.

    Takž eurčitě nejsi sám, co má tuto zkušenost...

  4. když si nenechá domluvit a má svojí hlavu a jen ti na to řekne, že to "není ono" tak je to na kopnutí do zadku. Když už mi to řekne, po druhý, po třetí a má nesmyslný požadavky, tak já prostě takovou práci dělat nehodlám, která je z hlediska grafiky úplně mimo. Ať si na to najde jinýho blbce.

  5. Děláte tu grafiku pro zákazníka nebo pro sebe? :-) I když není profesionál, má právo na názor a určitě očekává, že práci uděláte jak Vám to zadá. Nakonec s tou grafikou nebo webem se bude on prezentovat - tak by měla být dle jeho požadavků.
    A pokud je to opravdu "mimo", tak třeba si nechá poradit, pokud mu to vysvětlíte..

  6. Tohle je právě blbost :) grafika se nedělá pro zákazníka, ale pro lidi, kteří mu na web budou chodit. Jestliže zákazník nemá grafické cítění, měl by to nechat na grafikovi kompletně. Já to dělám tak, že se zákazníkem proberu wireframe a barvy a potom už si do práce kecat moc nenechám (jen drobnůstky) a zatím to tak oboum stranám vždy vyhovovalo.

  7. občas bývají argumentem peníze :)

  8. no tak si řekněte o příplatek (graficke bolestne)... co se stane?
    1) sice se vam to nebude libit, ale dostanete za to vic zaplaceno
    2) zakaznik od toho upusti
    3) zakaznik pujde jinam a bude to bolet nekoho jineho.

  9. Z pohledu zákazníka. Už jsem to zkoušel, ale vždycky jsem se rozhodl pro hotovou šablonu.

    Zaprvní vůbec neumím kreslit, takže by to chtělo přenos myšlenek. Máte to prostě v hlavě, ale nejlepší by bylo býti grafikem a udělat si to. Ono by to třeba vypadalo otřesně, nebo úplně jinak. Někdo rád hubený, někdo kulatý, každý by to udělal jinak. Takže kdo je ten grafik, který to vidí zhruba jako já.

    Je to oboustranný. Není to tím, že by byl někdo náročný, ale tím, že když prohlížíte internet, tak se vám něco líbí a něco ne a vy ještě musíte zadat parametry tak, aby se to líbilo grafikovi, Vám, i návštěvníkům. Když to grafik bude dělat jen pro ty peníze, tak to dobrý nikdy nebude

  10. Citace Původně odeslal triplia Zobrazit příspěvek
    Děláte tu grafiku pro zákazníka nebo pro sebe? :-) I když není profesionál, má právo na názor a určitě očekává, že práci uděláte jak Vám to zadá. Nakonec s tou grafikou nebo webem se bude on prezentovat - tak by měla být dle jeho požadavků.
    A pokud je to opravdu "mimo", tak třeba si nechá poradit, pokud mu to vysvětlíte..
    To jsi právě celkem mimo - grafika se nedělá pro zákazníka ale pro návštěvníky. A pokud jsou jeho připomínky srovnatelné s čmáranicemi pětiletého díděte, nikoho nezajímá, že to tak chce!

    ---------- Post added 9.6.2010 at 10:32 ----------

    Citace Původně odeslal Kleopatra Zobrazit příspěvek
    Z pohledu zákazníka. Už jsem to zkoušel, ale vždycky jsem se rozhodl pro hotovou šablonu.

    Zaprvní vůbec neumím kreslit, takže by to chtělo přenos myšlenek. Máte to prostě v hlavě, ale nejlepší by bylo býti grafikem a udělat si to. Ono by to třeba vypadalo otřesně, nebo úplně jinak. Někdo rád hubený, někdo kulatý, každý by to udělal jinak. Takže kdo je ten grafik, který to vidí zhruba jako já.

    Je to oboustranný. Není to tím, že by byl někdo náročný, ale tím, že když prohlížíte internet, tak se vám něco líbí a něco ne a vy ještě musíte zadat parametry tak, aby se to líbilo grafikovi, Vám, i návštěvníkům. Když to grafik bude dělat jen pro ty peníze, tak to dobrý nikdy nebude
    Dobrému grafikovi bude stačit kvalitní popis tvé představy, vůbec nepotřebuje abys to kreslil =) Vůbec není pravda, že musíš zadat parametry tak, aby se to líbilo grafikovi - problém je v tom, že grafik většinou rozumí právě své práci, tedy grafice daného webu, na rozdíl od klienta, jehož představy jsou obvykle mimo...

    ---------- Post added 9.6.2010 at 10:35 ----------

    Citace Původně odeslal Martys Zobrazit příspěvek
    Také máte někdy po krk, když Vám náročný zákazník řekne, co by tam chtěl změnit? Například, řekne mi, co chce změnit. A zjišťuji, že podle zadání se grafika pádem zhoršuje. Hlavně v oblasti webdesignu. Jaké s tím máte zkušenosti?
    Občas se to stává no =) Naposledy, když jsem po týdnu dohadů odmítl použít jako logo hrůzu, kterou mi poslal klient, a radši jsem od projektu odstoupil, mi bylo zpětně sprostě vynadáno xD Někteří klienti si holt myslí, že designer je jen nutné zlo-pracovní síla, určená k tomu aby převedla do reálu jejich maniodepresivní představy...

  11. @triplia: Právě protože není profesionál by měl chápat, že designér není zatracený šroubovák, ale člověk, který má v daném oboru znalosti. Rozumné připomínky beru, ale zákazníkovo "změňte tohle, aby to vůbec nesedělo do designu a ten se tím naboural" nesnáším.

    @rammi: V naprosté většině případů následuje 3. Tihle lidé obvykle nemyslí úplně normálně (nechci se dotknout někoho konkrétního, mám v tom chabé zkušenosti, ale mám) a je jim třeba vysvětlit, co a proč a to důrazně, velmi důrazně, jinak člověku zbudou oči pro pláč.

    @Kleopatra: Tohle je právě ten problém. Ve výsledku se raději rozhodni pro to, že to bude dobré pro zákazníky, že ti designér vytvořil něco dobrého, byť to není úplně podle tvé hlavy. Snažit se o něco takového za každou cenu nepřináší ve výsledku nic dobrého, akorát rozbořený, méně kvalitní design a napětí na obou stranách. Nejlepší řešení jsou konzultace, ukázky toho, co se ti líbí (aby designér dokázal co nejlépe zachytit představu), a spolehlivý designér, ne někdo, kdo dělá za nejnižší ceny.

  12. Vždycky se dívám z pohledu zákazníka, abych věděl, jaké má on představy, což je náročnější. Čtyři hodiny práce webdesignu v Photoshopu, někdy nestačí. Čím více se zaměřuji na detaily, tím více času zabírá.

  13. Osobně to mám vyřešené jednoduše. Většinou dodávám grafiku s tím, že v ceně jsou 2 kola feedbacku. Tzn. zákazník má právo dvakrát sepsat svoje připomínky a já je tam zakomponuju. Když si myslím, že je to blbost řeknu to, ale nehádám se. Každé další kolo připomínek už je zpoplatněno.

    Když to děláš takhle, je nezbytně nutné, aby klient znal pravidla ještě před začátkem spolupráce. Když mu v půlce projektu řekneš, že každá další změna bude za peníze, tak ho to samozřejmě naštve, ale pokud s tím dopředu počítá, tak si každou úpravu dobře promyslí a dvě kola většinou bohatě stačí :)

  14. Málokdy se mi stalo, že by mi klient řekl přesně, že chce kulaté tlačítka, vytažení 2px apod.
    Ve většině případů to funguje, že klient řekne přibližnou představu barev (vychází třeba z CI),
    rozložení prvků, jaký bude obsah a kdo je cílovou skupinou. A ve zbytku má designer volnou ruku.

  15. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    @rammi: V naprosté většině případů následuje 3. Tihle lidé obvykle nemyslí úplně normálně (nechci se dotknout někoho konkrétního, mám v tom chabé zkušenosti, ale mám) a je jim třeba vysvětlit, co a proč a to důrazně, velmi důrazně, jinak člověku zbudou oči pro pláč.
    Ale to je dobře, když půjde otravovat konkurenci, ne? ;)

  16. Jen nerad se dostávám do situace, kdy si o zákazníkovi myslím, že by ho za trest měla dostat konkurence. Zvlášť když je to uprostřed práce. Kdyby se mi to mělo stávat častěji, začnu snít o jiné profesi :P

  17. PetrŠiroký: O jaké profesi? Na grafiku máš talent. :o)

  18. Nic v zlom, nechcem tu rozputavat flame, ale toto je typicky pristup cechov a slovakov. Nezabudajte na to, ze zakaznik je ten co plati a vy ste ti co ponukaju sluzby. Odporucam vam odzit si trosku v zahranici (nie v nejakej bolsevickej prdeli, ale v krajine kde je kapitalizmus uz zabehnuty), aby vam tam vase manerie vytrieskali z hlavy. A tie vyvysovania sa a hranie sa na bohov je naozaj smiesne. Designer je robos ako kazdy iny, akurat ze robi hlavou a zaraba trosku vacsie peniaze. Stale vsak plati - moj zakaznik, moj pan.

    P.S. Je mi jasne, ze budem za moj nazor skritizovany, ale s tymto postkomunistickym pristupom by ste si vo svete ani neskrtli.

  19. Přečetl sis vůbec můj příspěvek? Co je postkomunistické? Že nechci aby si zákazník uškodil? Myslíš že jsem líný a že nechci dělat dodělávky, které vycházejí z klientových připomínek nebo co? Tvůj příspěvek tedy beru jako silně mimo na základně zkresleného převzetí toho, o čem mluvíme. Tohle je stejné všude po světě - žádný designér nebo grafik nemá rád zákazníka, který si postaví svoji hlavu nad nějakým nesmyslem. Tudíž žádný přístup čechů a slováků, narozdíl od tebe s tím mám dokonce i nějaké ty zkušenosti (protože se nebavím jen s designéry z čech), a buď jsme všichni češi a slováci, nebo tato fráze zde nemá využí. A jelikož máme svobodnou volbu, jednoduše si mohu rozhodnout mezi zákazníkem, který mě vyloženě sere svým přístupem a se kterým je peklo spolupracovat, a pustit ho k vodě. Slučuje se tato svoboda s tvým "postkomunistickým" přístupem? Řekl bych že pleteš jedno s druhým.

    Už jsem to říkal předtím - nejsem šroubovák, se kterým si klient dělá co chce. S klientem se nehádám a většinou se snažím vyjít vstříč, ale i tak se snažím klientovi něco rozmluvit, pokud je to nevhodné do designu a nemá to žádný přínos. Neříkám že klientovy připomínky nikdy nepomohou, někdy jsou dobré a design se díky tomu vylepší, ale často jsou mimo design a buď jdou špatně zapracovat, nebo by se musel speciálně kvůli nim bezproblémový design předělat. Tím vehementněji je obvykle zákazníci prosazují. Obvykle je to něco, s čím se na začátku nepočítalo a potom si na to klient vzpoměl, ale už nemyslí na to, že to nebude do designu padnout. Nejhorší jsou klienti, kteří mi nevěří, že něco nebude fungovat, takže to potřebují vidět, a až když to potom zapracuji a ono to nefunguje, tak mi věří. Problém může být, že ten člověk to tak chce u všeho (jedna má zkušenost s bývalým zákazníkem) a prostě mi nedůvěřuje - proč bych měl s někým takovým spolupracovat, když mi nevěří?

    Doufám že tento příspěvek budeš číst s větší pozorností, protože bojuješ proti něčemu, co zde není.

  20. Nevím no, byl jsem v USA, byl jsem v UK, byl jsem ve Švédsku, Holandsku, Lucembursku, Belgii, Francii dost dlouho na to, abych věděl, že všude to je stejné, to co říkáš, asi taháš z paty, ptž to co napsal Petr dává smysl a je to pravda.

  21. Myslím že se zde kříží dva neslučitelné přístupy:
    1) vstřícný = maximální snaha a zájem o spokojeného zákazníka (Občas z toho bolí člověka hlava, a 100% to nikdy nevyjde)
    2) drsný = "nejsem šroubovák" a .
    Jde o to si vybrat :-))

  22. Neber mě doslovně. Drsný je na momenty, kdy klient chce pitomosti a nerespektuje moje znalosti a zkušenosti - kdybych dělal turbínu, také by mi do toho mluvili v případě, kdy mám odvést práci já? Jde o kompromis, ne černobílou volbu, to bych se asi daleko nedostal. Navíc "drsný" stále znamená ve většině případů slušně jednající.

  23. Já mám ze svých zkušeností se zahraničnímy klienty dokonce přesně opačný dojem, než tommyhot. Tedy, že si spíš nechají vysvětlit, co je rozumné a co je blbost, kterou akorát uškodí svým klientům.

    Naopak to, že si ředitel firmy na výrobu knoflíků myslí, že rozumí všemu od programování přes design až po sestavování lunárního modulu lépe, než odborník na danou oblast, mi příjde jako česká a slovenská specialita. Samozřejmě jsou vyjímky na obě strany, ale celkově mám spíš tento dojem :)

  24. Tak v tomto měl pravdu Tvrdek, který psal na:

    http://www.tvrdek.cz/weblog/off-topi...e-nebo-bojkot/

  25. Naopak to, že si ředitel firmy na výrobu knoflíků myslí, že rozumí všemu od programování přes design až po sestavování lunárního modulu lépe, než odborník na danou oblast, mi příjde jako česká a slovenská specialita. Samozřejmě jsou vyjímky na obě strany, ale celkově mám spíš tento dojem :)
    Toto si trafil presne, lepšie by sa to už hádam ani nedalo povedať.Ja i keď vlastne v začiatkoch mám paradoxne zahraničnú klientelu a mám podobné skúsenosti.Bude to asi práve tým, že vecami ako design sa zaoberajú a zabezpečujú to naozaj manageri,pracovníci z oblasti PR, prípadne ľudia aspoň ako tak znalí problematiky.
    Čiastočne však súhlasím v tom že je to povolanie, kde tiež platí "náš zákazník, náš pán" pokiaľ to niekto berie ako živnosť a jediný príjem, ťažko bude niekedy odchádzať s rokovania s klientom síce zo vztíčenou hlavou ("hrdý designér") ale bez zákazky a prísunu financií skôr sa bude snažiť o kompromis a dohodu. Je to asi dosť veľká dilema a každý má svoju latku znesiteľnosti postavenú inde a posúva ju podľa situácie v ktorej sa momentálne nachádza.
    No a čo sa týka podnikateľsej klímy na Slovensku a v Čechách nevinímajúc (vopred sa ospravedlňujem výnimkám potvrdzujúcich pravidlo) mám z 80% pocit že druhá strana vstupuje do obchodu už vopred so zámerom, podviesť, nedodržať, prípadne uhnúť kde sa dá.
    Naposledy upravil Patrik Štefko : 10.06.2010 v 23:18

  26. Citace Původně odeslal tommyhot Zobrazit příspěvek
    Nic v zlom, nechcem tu rozputavat flame, ale toto je typicky pristup cechov a slovakov. Nezabudajte na to, ze zakaznik je ten co plati a vy ste ti co ponukaju sluzby. Odporucam vam odzit si trosku v zahranici (nie v nejakej bolsevickej prdeli, ale v krajine kde je kapitalizmus uz zabehnuty), aby vam tam vase manerie vytrieskali z hlavy. A tie vyvysovania sa a hranie sa na bohov je naozaj smiesne. Designer je robos ako kazdy iny, akurat ze robi hlavou a zaraba trosku vacsie peniaze. Stale vsak plati - moj zakaznik, moj pan.

    P.S. Je mi jasne, ze budem za moj nazor skritizovany, ale s tymto postkomunistickym pristupom by ste si vo svete ani neskrtli.
    Koukám, že moje citace z Červeného trpaslíka byla odstraněna Nejvyšším cenzorem... Ještě, že už mi mezitím stihl vyexpirovat minulý trestný bod =)

    Bez použití citátů proto můžu jen konstatovat - přečti si, co tady napsali ostatní, zamysli se nad tím co k tomu napíšeš, pak se zamysli znova a pak to sem radši stejně vůbec nepiš xD

  27. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Už jsem to říkal předtím - nejsem šroubovák, se kterým si klient dělá co chce. S klientem se nehádám a většinou se snažím vyjít vstříč, ale i tak se snažím klientovi něco rozmluvit, pokud je to nevhodné do designu a nemá to žádný přínos. Neříkám že klientovy připomínky nikdy nepomohou, někdy jsou dobré a design se díky tomu vylepší, ale často jsou mimo design a buď jdou špatně zapracovat, nebo by se musel speciálně kvůli nim bezproblémový design předělat.
    Stale nechapes jednu vec, ze tu nejde o teba a o to co chces ty. Tu ide o zakaznika, ktory chce sluzby, za ktore si riadne zaplati. Na jednej strane si sice grafik a vies co sa ako robi a ako to funguje, na druhej strane je tu zakaznik, ktory ak ma presnu predstavu, tak vie najlepsie co a ako chce mat. Proti pripomienkam nemam nic, problem vsak vidim v tom, ked sa poskytovatel sluzby snazi silou mocou presvedcit zakaznika (aj sameho seba), ze vie najlepsie co je pre neho (pre zakaznika) to prave orechove.

    Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Neber mě doslovně. Drsný je na momenty, kdy klient chce pitomosti a nerespektuje moje znalosti a zkušenosti - kdybych dělal turbínu, také by mi do toho mluvili v případě, kdy mám odvést práci já? Jde o kompromis, ne černobílou volbu, to bych se asi daleko nedostal. Navíc "drsný" stále znamená ve většině případů slušně jednající.
    Porovnavas pracu grafika s pracou niekoho kto musi dbat na bezpecnost ostatnych? Ked ty pokazis design nic sa nestane akurat si spravis hanbu, ked on zle postavi turbinu tak to moze skoncit skaredo. Podla mna je to tvoje prirovnanie irelevantne. A este raz nemam nic proti kompromisu, ale tie tvoje komentare zneju tak ako keby ty si boh a vies vsetko najlepsie, hlavne to, co sa odohrava v zakaznikovej hlave, a on je tupec, len preto ze sa nerozumie do fachu.

    Citace Původně odeslal Gotty Zobrazit příspěvek
    Já mám ze svých zkušeností se zahraničnímy klienty dokonce přesně opačný dojem, než tommyhot. Tedy, že si spíš nechají vysvětlit, co je rozumné a co je blbost, kterou akorát uškodí svým klientům.
    Nehovorim o tom, ze niekto niekomu nieco vysvetli, s tym problem nemam. Hovorim o tom, ked sa niekto snazi nasilu nieco nanutit, lebo on nie je "šroubovák" a bla bla bla a ked sa zakaznikovy nepaci, tak bla bla bla. To je cele.


    Citace Původně odeslal stope Zobrazit příspěvek
    Bez použití citátů proto můžu jen konstatovat - přečti si, co tady napsali ostatní, zamysli se nad tím co k tomu napíšeš, pak se zamysli znova a pak to sem radši stejně vůbec nepiš xD
    hahaha velmi sme sa zasmiali... esteze mas tolko "argumentov".

  28. Citace Původně odeslal tommyhot Zobrazit příspěvek
    Stale nechapes jednu vec, ze tu nejde o teba a o to co chces ty. Tu ide o zakaznika, ktory chce sluzby, za ktore si riadne zaplati. Na jednej strane si sice grafik a vies co sa ako robi a ako to funguje, na druhej strane je tu zakaznik, ktory ak ma presnu predstavu, tak vie najlepsie co a ako chce mat. Proti pripomienkam nemam nic, problem vsak vidim v tom, ked sa poskytovatel sluzby snazi silou mocou presvedcit zakaznika (aj sameho seba), ze vie najlepsie co je pre neho (pre zakaznika) to prave orechove.
    Není to tak že nechápu, je to tak, že si nerozumíme. Pokud mi klient přesně řekne, že tohle má být takhle široké a zelené (například), nemám s tím problém. Ale pokud chce něco, co nezapadne do designu, co ho zničí, tak se ho nesnažím přesvědčit "silou moci" (co je to za nesmysl?), ale silou argumentů. Protože narozdíl od tebe mohu právě proto, že tomu rozumím argumentovat. Ponechme stranou to, že zákazníci často neví přesně co chtějí a vezměme si ty, co ví co chtějí - nehádám se s nimi o tom, pokud mi rozumně zdůvodní co tam chtějí. Jenže já u toho přemýšlím, nedělám jako robot vše co mi řeknou, a to neber tak, že bych dělal dusno a vzpouzel se - jen se v případě věcí, se kterými se nepočítalo zeptám - konzultuji věci, komunikuji s klienty. Možná jsem to popsal tak, že to vyznělo jako nějaké bojiště, což v žádném případě není. Takže takto - doufám že teď už je vše jasné a že mi rozumíš.

    Citace Původně odeslal tommyhot Zobrazit příspěvek
    Porovnavas pracu grafika s pracou niekoho kto musi dbat na bezpecnost ostatnych? Ked ty pokazis design nic sa nestane akurat si spravis hanbu, ked on zle postavi turbinu tak to moze skoncit skaredo. Podla mna je to tvoje prirovnanie irelevantne. A este raz nemam nic proti kompromisu, ale tie tvoje komentare zneju tak ako keby ty si boh a vies vsetko najlepsie, hlavne to, co sa odohrava v zakaznikovej hlave, a on je tupec, len preto ze sa nerozumie do fachu.
    Možná že ty bys byl právě jeden z těch klientů, pro které bych opravdu nic dělat nechtěl, protože by s nimi nebyl k vydržení. Možná - to jenom podle toho, jak se na to koukáš :) Protože vůbec nechápeš moje srovnání, že mi nejde o nějakou bezpečnost, ale o odbornost. Porovnávám odborníky, kteří musejí mít určité znalosti pro to, aby něco mohli dělat, protože kdyby tomu tak nebylo, každý by mohl dělat vše. Nechovám se tak, že jsem bůh, ale pokud dělám práci proto, že jí rozumím, tak to napíšu. Chceš abych napsal že jen umím s Photoshopem a jsem klientova prodloužená ruka? Ne. Takže doufám že i tohle jsi nyní pochopil, a upřímně doufám, že se s tebou konkrétně o tomhle a takto již nebudu muset bavit, protože umíš být dost nepříjemný.

    Ještě jednou na závěr - nenutím nikoho silou. S lidmi diskutuji, jsme dospělí, takže nikdo netrucuje a nechová se hloupě. Rád zákazníkovi vyjdu vstříc, ale mám vlastní hlavu a snažím se vždy jednat v jeho prospěch (zkrátka tak, že se snažím udělat ten design co nejlepší), a stejně tak se snažím si vsugerovat, že ten design dělám pro sebe (abych si s tím opravdu dal práci a snažil se co nejlépe) - ve skutečnosti ho samozřejmě dělám pro návštěvníky a klienta beru jako odborníka na problematiku, ke které chce udělat webové stránky. On ale musí mě brát jako odborníka na webové stránky. Pokud mě tak nebere, nevěří mi a nerespektuje mě, jsou z toho obvykle problémy a o ego opravdu nejde. Mluvím s reálných zkušeností a na nic si nehraju. Doufám že teď na mě budeš méně pohlížet jako na "toho kdo ví vše nejlépe", protože samozřejmě jako každý i já dělám chyby, a někdy například zde mluvím zbytečně agresivně, přestože to tak nemyslím. Pokud něco ale tak myslím, tak je to upřímně.

  29. Citace Původně odeslal Petr Široký Zobrazit příspěvek
    Ještě jednou na závěr - nenutím nikoho silou. S lidmi diskutuji, jsme dospělí, takže nikdo netrucuje a nechová se hloupě. Rád zákazníkovi vyjdu vstříc, ale mám vlastní hlavu a snažím se vždy jednat v jeho prospěch (zkrátka tak, že se snažím udělat ten design co nejlepší), a stejně tak se snažím si vsugerovat, že ten design dělám pro sebe (abych si s tím opravdu dal práci a snažil se co nejlépe) - ve skutečnosti ho samozřejmě dělám pro návštěvníky a klienta beru jako odborníka na problematiku, ke které chce udělat webové stránky. On ale musí mě brát jako odborníka na webové stránky. Pokud mě tak nebere, nevěří mi a nerespektuje mě, jsou z toho obvykle problémy a o ego opravdu nejde. Mluvím s reálných zkušeností a na nic si nehraju. Doufám že teď na mě budeš méně pohlížet jako na "toho kdo ví vše nejlépe", protože samozřejmě jako každý i já dělám chyby, a někdy například zde mluvím zbytečně agresivně, přestože to tak nemyslím. Pokud něco ale tak myslím, tak je to upřímně.
    V takom pripade v poriadku, ospravedlnujem sa. Kazdopadne za tym slovenskym a ceskym pristupom si stojim (nie u teba, ale vseobecne), v tom sa nezhodneme.

    P.S. silou mocou = nasilu (na SK sa to tak pouziva)

  30. O tom se přít nebudu, z pohledu zákazníka zkušenosti nemám. Pro mě je v tom důležité, že já takhle nepostupuji a pokud tak někdo postupuje, je větší šance, že klienti od něj odejdou a třeba přijdou ke mně :)

  31. xDD duležité je že my všichni čeští a slovenští webdesignéři jsme všichni takové postkomunistické nuly (tedy snad kromě Lefa).

    Jsem rád žes nám navzdory dokázal že ne malý český živnostníček - skrblík co ze všeho nejvíc rozumí designu je to zlo ale my...

    ---------- Post added 13.6.2010 at 14:30 ----------

    Citace Původně odeslal tommyhot Zobrazit příspěvek
    ...Kazdopadne za tym slovenskym a ceskym pristupom si stojim...
    http://luqa.deviantart.com/favourites/#/d1yed2k

    Snad ti časem dojde, že jsi úplně mimo...

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3