Zadejte hledaný výraz...

Historky z provozování e-shopu

Pokud provozujete e-shop, máte určitě spoustu zajímavých, legračních nebo naopak zoufalých historek a zážitků, ať už se zákazníky, poštou nebo s dodavateli. Podělte se o ně (samozřejmě po odstranění jmen ;)) s ostatními.
Nápad na toto vlákno dostal provozovatel e-shopu Autolepky.cz.
5. 6. 2008 18:37:23
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79931
miro.diro
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
5. 6. 2008 18:41:39
Náš dodavatel hraček zásadně posílá vše v jiné barvě než se objedná... výslovně chceme dva červené plyšáky, přijdou dva modré. Vtipné to je až s odstupem času, v daný moment to pěkně nas... :D
5. 6. 2008 18:41:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79930
To jsme si takhle jednou rekli, ze bychom si mohli zalozit profi eshop. Vyhledali jsem zkusenou firmu z naseho mesta (Ostrava), ktera by nam jej byla schopna naprogramovat. Smlouvu jsme podepsali koncem prosince s tim ze v breznu uz bude vse pekne slapat. Reference firmy jsou siroke a proto jsme verili ze mily pristup obchodniho zastupce budou mit i ostatni clenove tymu.
Nyni je zacatek cervna, eshop nefunguje, provozovatel chce za dalsi logicke veci (pri vice polozkach v kosiku, moznost odstranit jednu z nich pomoci krizku) zaplatit. Jejich vymluvy ze jim odesel zamestnanec nas uz prestavaji bavit. Misto toho si nasli studenta, ktery misto toho aby se venoval nasemu shopu, dela statnice. Zprovoznit prenosy XML z MoneyS3 do shopu se zda jako neprekonatelny problem. Vsecko se strasne vlece a nyni prichazi jedna, snad, z poslednich fazi pred spustenim.
Drzte mi palce at to vydrzim, jelikoz vypovedet firme smlouvu a pak cekat dalsiho pulroku na novy eshop od jine firmy, na to opravdu nemam nervy. PS: po dokonceni uvidi co to jsou penale za neplneni smlouvy..:thefinger:
Pokud je nekdo z Ostravy a hodla si poridit eshop necht mi posle PM a ja mu rad sdelim kde urcite ne!
5. 6. 2008 19:37:56
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79929
Autolepky.cz
verified
rating uzivatele
(42 hodnocení)
5. 6. 2008 19:39:33
Náš nabízený sortiment (www.autolepky.cz) občas potřebuje jistou formu komunikace mailem. Ačkoliv by se mohlo zdát, že už je to dneska naprosto běžná věc, občas nám to připraví krušné chvilky. Nejenom, že hodně zákazníků nedá dohromady souvislou větu, ale občas ani nevíme, co po nás vlastně chtějí. Komunikaci má u nás pod palcem kolegyně Dominika, která má nervy ze železa :-) Jako příklad uvádím mail od zákazníka, který se nám snaží sdělit, že nás má rád, že je neskonale šťasten, že u nás může nakupovat:
dobrýj den děkuju sev ším souhlasím no nemohlas tese mi dovolat pač sem otpojenej zejtra to tas budu mýt aktivované děkuju inak sem se chtěl zeptad nakolik měto v šecko výde kompletně abych si mohl připravid peníze děkuju
To, že kolegyně odvádí po všech stránkách kvalitní práci dokazuje další mail:
Dobrý den Dominičko :)
Moc vám děkuji, že právě vy vyřizujete moji záležitost .. přijmete prosím pozvání na kávu?? Udělala by jste mi velkou radost :) Přeji vám krásný den, ať sluníčko svítí jen pro vás :)
Přiznejte se - kdo z Vás po nákupu v Alze nebo Czechcomputers pozval operátora na pivo :-)
5. 6. 2008 19:39:33
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79928
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
5. 6. 2008 20:16:33
Napsal pandan;68666
To jsme si takhle jednou rekli, ze bychom si mohli zalozit profi eshop. Vyhledali jsem zkusenou firmu z naseho mesta (Ostrava), ktera by nam jej byla schopna naprogramovat. Smlouvu jsme podepsali koncem prosince s tim ze v breznu uz bude vse pekne slapat. Reference firmy jsou siroke a proto jsme verili ze mily pristup obchodniho zastupce budou mit i ostatni clenove tymu.
Nyni je zacatek cervna, eshop nefunguje, provozovatel chce za dalsi logicke veci (pri vice polozkach v kosiku, moznost odstranit jednu z nich pomoci krizku) zaplatit. Jejich vymluvy ze jim odesel zamestnanec nas uz prestavaji bavit. Misto toho si nasli studenta, ktery misto toho aby se venoval nasemu shopu, dela statnice. Zprovoznit prenosy XML z MoneyS3 do shopu se zda jako neprekonatelny problem. Vsecko se strasne vlece a nyni prichazi jedna, snad, z poslednich fazi pred spustenim.
Drzte mi palce at to vydrzim, jelikoz vypovedet firme smlouvu a pak cekat dalsiho pulroku na novy eshop od jine firmy, na to opravdu nemam nervy. PS: po dokonceni uvidi co to jsou penale za neplneni smlouvy..:thefinger:
Pokud je nekdo z Ostravy a hodla si poridit eshop necht mi posle PM a ja mu rad sdelim kde urcite ne!
Když tak se ozvi ;) Klienty s podobnými zkušenostmi shromažďuji.
5. 6. 2008 20:16:33
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79927
dysmusax
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
5. 6. 2008 20:19:24
Mě pobavila jedna rázná Ostravačka, která na automatický email po 2 týdnech odpověděla, že "si nic z obchodu neobjednala a na poštu nepůjde a nic platit nebude!!!". Tak jsem se podíval do systému a vidím, že zboží před pár dny vyzvedla i zaplatila ;-).
Pak se mi líbili jedni pokrokoví rodičové, který se ptali "která z nabízených ozdůbek je vhodná k piersingu předkožky a jak se volí velikost?Uvažujeme o tomhle pirsingu pro syna,pořád otravuje že by náký chtěl a tenhle zaprvé každý nemá a taky to může po prázdninách vytáhnout a nezůstane po tom viditelná jizva". :)
5. 6. 2008 20:19:24
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79926
hansel
verified
rating uzivatele
5. 6. 2008 21:13:39
Napsal dysmusax;68684
Mě pobavila jedna rázná Ostravačka, která na automatický email po 2 týdnech odpověděla, že "si nic z obchodu neobjednala a na poštu nepůjde a nic platit nebude!!!". Tak jsem se podíval do systému a vidím, že zboží před pár dny vyzvedla i zaplatila ;-).
Pak se mi líbili jedni pokrokoví rodičové, který se ptali "která z nabízených ozdůbek je vhodná k piersingu předkožky a jak se volí velikost?Uvažujeme o tomhle pirsingu pro syna,pořád otravuje že by náký chtěl a tenhle zaprvé každý nemá a taky to může po prázdninách vytáhnout a nezůstane po tom viditelná jizva". :)
Tak to je fakt dobry :D:D
5. 6. 2008 21:13:39
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79925
Adam
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 6. 2008 10:11:53
wtf? přeložte mi prosím někdo, co po mě chce :-)
Dobrý den,
Jelikož jsem si dnes formou internetového obchodu, který nabízíte na svých webových stránkách objednal sluchátka Koss Porta Pro, rád bych sdělil jisté okolnosti vycházející z mého přání, neb to pomůže k jednoduššímu uskutečnění obchodní transakce:
Rezervujte, prosím Vás, ony sluchátka, neboť budu s to platit až 16 . 6. 2008 a to již sluchátka nebudete moci mít za takovou cenu
V objednávce jsem uvedl platbu dobírkou, myslím, že je lepší formou převodu, protože je to jednoduší pro obě strany, a proto ve formuláři pro objednávku, prosím Vás, zrušte onu dobírku, ale zaškrtněně kolonku platba předem, což se vyhnete nejen styku s Českou poštou, ale onen transfer může být jednoduší, pokud se však nevyskytnou neočekávané udáslosti, což vždy může nastat.
Myslím, je pro dobrý obchod říci tyto skutenčnosti, neboť zaprvé člověk nesbírá peníze na ulici, zadruhé je vhodné, dle méhho pohledu, nabídnout službu či lépe řečeno formu platby jako součástí služby při nákupu sluchátek třebas Koss Porta Pro.
Děkuji Vám za velkou laskavost
7. 6. 2008 10:11:53
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79924
miniJOHN
verified
rating uzivatele
(57 hodnocení)
7. 6. 2008 12:06:34
Napsal Adam;69143
wtf? přeložte mi prosím někdo, co po mě chce :-)
Zdá se mi to jako strojově přeloženo :D
7. 6. 2008 12:06:34
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79923
Adam
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
7. 6. 2008 14:24:22
to mě nenapadlo.
koukl jsem ale na jméno, adresu i email a vše je ryze české (diakritika ve jmenu, email na seznam.cz...)
7. 6. 2008 14:24:22
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79922
onsad
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
7. 6. 2008 15:02:17
Adam: Zřejmě bude sluchátka platit až 16.6. (asi nemá teď peníze) a to převodem z účtu. Proto je chce zarezervovat za současnou cenu. A při objednávce zadal dobírku, tak to chce změnit na převod z účtu. Nebo nevím, jak to myslí. :)
Ale je to hodně slušně a formálně napsaný e-mail, to se musí nechat.
7. 6. 2008 15:02:17
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79921
meba
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
7. 6. 2008 16:11:59
Neni to sice z eshopu, ale jedna z historek nahore mi pripomnela:
Cca pred 14 dny jsem poradal 1. ceskou Drupal konferenci. Tesne pred konferenci jsem prihlasenym rozesilal mail s pripomenutim a mapkou. Cca den po konani konference mi odpovedel jeden chlapek, ze at mu okamzite prestanu posilat tyhle maily, ze se nikde neregistroval.
Podival jsem se na prezencni listinu a byl tam podepsanej :-)
7. 6. 2008 16:11:59
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79920
Tak co, e-shopáři, jaké legrační nebo hrůzostrašné historky se svými zákazníky zažíváte?
28. 6. 2008 15:13:38
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79919
Petr Soukup
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
13. 7. 2008 23:29:03
Tak mě se to teď povedlo začít z druhé strany. Občas se směju, na jaké hovadiny se lidi ptají a pak to sám provedu.
Jedna klientka u nás měla výročí, tak jsem si říkal, že jí nehcám poslat dort. Chvilku jsem googlil a pak jsem ubjevil jeden pěkný. Bylo mi ale podezřelé, že je posílají českou poštou. Tak jsem se zeptal prodavače, jak to řeší - že přece nemůže mít trvanlivost, aby přežil českou poštu. Druhý den mi přišla odpověď, že to není pravý dort, ale jen plyšový dětský složený ze smotanýchručníků, plyšáčků a pod... Tak jsem se na tu stránku podíval a znovu a opravdu. A ještě u toho byl dlouhatánský popis, co všechno tam je.
Poučení: neptejte na nic po půlnoci.
13. 7. 2008 23:29:03
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79918
Mike
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
13. 7. 2008 23:44:46
Prodáváme potřeby pro zvířata.
Best příhoda byla:
Věřte či ne ,ale máme v nábídce boty pro psa.
Vlastně se jedná o takové návleky aby si v zimě nenabral sůl na tlapky.
Jedna zákaznice si tedy toto zboží objednala,ale po týdnu se balíček vrátil.
S dopisem,že botky jsou malé.Přiložen byl nákres velikosti tlapek.
Když jsem si představil jak drží psa na stole a obkreslují mu tlapy ......:rolleyes:
13. 7. 2008 23:44:46
https://webtrh.cz/diskuse/historky-z-provozovani-e-shopu/#reply79917
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit