Zadejte hledaný výraz...

Kapusta výpadek

Marek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
27. 4. 2010 11:47:56
Můj oblíbený AH měl výpadek a teď zase Kapusta, mám na jednom webu výpadek ostatní jedou.
Měl by to být server Rajče
27.4.2010 07:35:41 - stále trvá nedostupné 4 hodiny 6 minut 26 sekund
27. 4. 2010 11:47:56
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497409
Jirka
verified
rating uzivatele
27. 4. 2010 15:21:53
taky jsem dneska zaznamenal výpadek 4 hodiny 30 minut 07:39:20 - 12:09:20 to je docela hruza proč takové vypadky nejsou v noci když moc lidí na netu není :D neřeknu 10minut vypadek nebo 20 minut to je fuk se stane ale 4 hodiny v takovém čase to by se už nemělo stávat já bojuji o navštěvníky a s tím mi odejdout :) Tady sken hostingu rajče !! http://statistiky.monitoring-serveru.cz/1021880
27. 4. 2010 15:21:53
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497408
sdraco
verified
rating uzivatele
27. 4. 2010 16:37:14
Kapusta nereaguje, ani se neobtěžovali výpadek nahlásit na svém webu, a to trval půl dne. Z mé databáze MySQL zmizelo několik tabulek, takže jsem asi přišel o data, psal jsem na podporu 2 emaily, ale nikdo neodepsal.
Podpora na ICQ neodepisuje vůbec, kontaktuval jsem ji již několikrát v minulosti a odpovědi jsem se dostal jen jednou a ta zněla: "Jsem v autě", to byla jediná věta kterou mi podpora kdy řekla. O volání se raději vůbec nezmiňuji, asi mají telefony stále někde pod stolem.
Tento hosting je neprofesionální a nekvalitní, viz například tajné zvýšení cen o kterém neřekli ani ň nebo jejich odpovědi zde na webtrhu, kde jsou v každé větě dvě hrubky, jejich web je rozhozený v internet exploreru, majitelé jsou nezkontaktovatelní. Jsem velice zklamán.
27. 4. 2010 16:37:14
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497407
mjdj
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
27. 4. 2010 17:25:43
Dnes došlo k poruše na serveru rajce, nyní je server nahozen, v případě že vám schází některá data prosím o informaci která, obnovíme ze zálohy. Omlouváme se za komplikace. oficiální zprávu + omluvu zašleme během dneška.
27. 4. 2010 17:25:43
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497406
Jirka
verified
rating uzivatele
27. 4. 2010 18:19:31
sdraco : s něčím musím s tebou souhlasit ale s něčim zase ne !
Když jsem napsal na ICQ tak do 10 minut jsem tu odpověd dostal :)
Tajné zvyšení cen : to je snad uplně jedno jestly to zvedly o 10 Kč nebo o kolik zase na oplátku zvýšily prostor pro data !
Hrubky píšeme všichni jsme jenom lidi i já píšu a je mi to fuk :D
Ale nevím jestly jsi četl pravidla na Kapustě je to docela zajímavý viz. věta : O garanci dostupnosti.
A otázka na mjdj je možno přemístit svůj web na míně padové vaše servery ?? Třeba MELOUN ?
27. 4. 2010 18:19:31
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497405
Napsal sdraco;503312
Kapusta nereaguje, ani se neobtěžovali výpadek nahlásit na svém webu, a to trval půl dne. Z mé databáze MySQL zmizelo několik tabulek, takže jsem asi přišel o data, psal jsem na podporu 2 emaily, ale nikdo neodepsal.
Podpora na ICQ neodepisuje vůbec, kontaktuval jsem ji již několikrát v minulosti a odpovědi jsem se dostal jen jednou a ta zněla: "Jsem v autě", to byla jediná věta kterou mi podpora kdy řekla. O volání se raději vůbec nezmiňuji, asi mají telefony stále někde pod stolem.
Tento hosting je neprofesionální a nekvalitní, viz například tajné zvýšení cen o kterém neřekli ani ň nebo jejich odpovědi zde na webtrhu, kde jsou v každé větě dvě hrubky, jejich web je rozhozený v internet exploreru, majitelé jsou nezkontaktovatelní. Jsem velice zklamán.
Tak to jednou spadlo, HW nefunguje doživotně, navíc výpadek trval od 7 hodin do 12 hod, většina lidí stejně je v práci a teenageři jsou ve škole, takže zase tak černě bych to neviděl. Když něco přestane fungovat, tak podporu kontaktuje hromada zákazníků, tj. není možny odpovědět všem. Web Kapusty je rozhozenej v IE, ale teď doopravdy, opravdu používáš IE a tím, že je web Kapusty rozhozen vidíš jako konec světa? Hrubky -> každý není neomylný, chybka se stane, když člověk spěchá.
27. 4. 2010 18:23:44
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497404
sdraco
verified
rating uzivatele
27. 4. 2010 19:08:21
Že server spadne se stává, ale jako slušnost vidím o tom informovat, takovéto chování jsem zažíval na freehostingu a mylně jsem se domníval, že zde alespoň na webu vyvěsí zmínku o tom, že se na problému pracuje.
Má situace: Web mi X hodin nejede, když se konečně spustí, chybí mi data. Otevřu web kapusty, abych se podíval, zda tam nepíší, že pracují na obnově nebo něco podobného. Ten rozházený, poslední zpráva pro uživatele někdy z minulého roku.
Zdražení cen mi nevadí, jestli je to o 10 korun, ať to zdraží klidně o 50, je mi to jedno, ale mají to někam napsat jako změnu.
Že web nechodí v Exploreru je prasárna, zvláště tehdy, když je to nejpoužívanější prohlížeč, neříkám nejlepší, ale nejpoužívanější. Explorer šestka je zapovězená, ale já mám osmičku a ještě se mi nestalo, že by se mi v ní něco nezobrazilo, tudíž chyba je na straně Kapusty. Podpora mi sama před chvílí napsala, že Explorer používá 30% lidí, to asi znamená, že jim je jedno, že se každému třetímu zákazníkovi (veskutečnosti druhému) zobrazí místo stránky paskvil.
---------- Příspěvek doplněn 27.04.2010 v 19:14 ----------
To si snad děláte legraci. Teď koukám na web a mám MySQL přepsanou nějakou starou zálohou.
VÝSLOVNĚ jsem psal, že si opravu provedu z důvodu Vaší neschopnosti sám, což jsem také udělal a vše jsem pracně uvedl do původního stavu.
A Vy mi to přepíšete (i přesto, že jsem nechtěl) starou zálohou, takže musím vše naimportovat a sloučit odznova....
27. 4. 2010 19:08:21
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497403
Sdraco: Že celosvětově každý 2 má IE, tak to neznamená, že na web kapusty chodí stejný počet lidí. Na Kapustu může chodit 1% s IE, takže jim to může býti jedno, většinou Franta z Květákova nechodí na stránky hostingu, ledaže by myslel, že Kapusta je nějaká kuchařka, ale tobě to může býti jedno zda se to zobrazuje špatně, to je problém Kapusty, i přes rozházenej web se to dá překousnout, neočekávám u tebe, že by jsi chodil do administrace co 2 hoďky.
Zdražení mohli napsat, bylo by to možná lepší, ale neviděl bych to jako nějakej obrovskej problém. Představ si, že jsi webhoster, napsal by jsi: ,,Milí zákazníci, právě jsme vám zdražili služby,´´ to by působilo divně.
Pokud něco nejede a je to v době, kdy není špička, tak nebudu hned psát na web, ale nejdříve opravím chybu.
27. 4. 2010 20:30:52
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497402
sdraco
verified
rating uzivatele
27. 4. 2010 21:18:38
Tady jde o to, že chyba je dávno opravená a na webu doteď nic není (kromě hlášeného výpadku z února minulého roku). Od té doby bylo výpadků více, ale nikdo je nehlásí, asi je to lepší tutlat a lákat nové uživatele než se starat o své stávající.
Další diskuze nemá smysl, takto se prostě firmy nechovají a pokud ano, škodí si jen sami sobě.
A ještě k tomu IE: s tím 1% jsi trochu vedle, IE je kvalitní prohlížeč a svou špatnou pověst si nabral díky dlouhé pauze ve vývoji. Nyní je naprosto konkurenceschopný a divili by ses, kolik ho používá lidí, já sám jsem programátor. Ale dál na toto téma nehodlám debatovat ani flamovat, pokud máš jiný názor, klidně si ho nech.
27. 4. 2010 21:18:38
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497401
Šimon Berka
verified
rating uzivatele
(11 hodnocení)
27. 4. 2010 22:43:33
Napsal sdraco;503489
Tady jde o to, že chyba je dávno opravená a na webu doteď nic není (kromě hlášeného výpadku z února minulého roku). Od té doby bylo výpadků více, ale nikdo je nehlásí, asi je to lepší tutlat a lákat nové uživatele než se starat o své stávající.
Další diskuze nemá smysl, takto se prostě firmy nechovají a pokud ano, škodí si jen sami sobě.
A ještě k tomu IE: s tím 1% jsi trochu vedle, IE je kvalitní prohlížeč a svou špatnou pověst si nabral díky dlouhé pauze ve vývoji. Nyní je naprosto konkurenceschopný a divili by ses, kolik ho používá lidí, já sám jsem programátor. Ale dál na toto téma nehodlám debatovat ani flamovat, pokud máš jiný názor, klidně si ho nech.
zpětně upravuju - všechno beru zpět... opravdu se nestarají
no,
1. to, že nemají žádné aktuality nebo hlášení neznamená, že se o hosting nestarají...
2. IE není kvalitní prohlížeč, má plno mezer a ještě je pomalý...
27. 4. 2010 22:43:33
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497400
Aby provozovatel napsal "schází-li Vám nějaká data, přihlašte se o ně a my Vám je tam ze záloh nahrajeme" my přijde naprostá neschopnost !!! Navíc žádná komunikace. Ono neni se čemu divit, když provozovatel je na střední a prostě půlku dne nemůže.
Myslím že by neměl být u normální hostingu opravit po zjištění chyby všechna data. Že si to mám zjišťovat sám mi naprosto zaráží.
28. 4. 2010 12:33:14
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497399
Napsal sdraco;503489
Tady jde o to, že chyba je dávno opravená a na webu doteď nic není (kromě hlášeného výpadku z února minulého roku). Od té doby bylo výpadků více, ale nikdo je nehlásí, asi je to lepší tutlat a lákat nové uživatele než se starat o své stávající.
Další diskuze nemá smysl, takto se prostě firmy nechovají a pokud ano, škodí si jen sami sobě.
A ještě k tomu IE: s tím 1% jsi trochu vedle, IE je kvalitní prohlížeč a svou špatnou pověst si nabral díky dlouhé pauze ve vývoji. Nyní je naprosto konkurenceschopný a divili by ses, kolik ho používá lidí, já sám jsem programátor. Ale dál na toto téma nehodlám debatovat ani flamovat, pokud máš jiný názor, klidně si ho nech.
Mám jinej názor, nechám si ho.
28. 4. 2010 15:30:08
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497398
Marek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
28. 4. 2010 16:33:47
Napsal jvic;503736
Aby provozovatel napsal "schází-li Vám nějaká data, přihlašte se o ně a my Vám je tam ze záloh nahrajeme" my přijde naprostá neschopnost !!! Navíc žádná komunikace. Ono neni se čemu divit, když provozovatel je na střední a prostě půlku dne nemůže.
Myslím že by neměl být u normální hostingu opravit po zjištění chyby všechna data. Že si to mám zjišťovat sám mi naprosto zaráží.
Nejsem odborník na hosting ale proč obnovovat vše když to třeba není potřeba? Já měl problém s nahráním ale ihned jak jsem napsal na podporu tak bylo vše v pořádku, celkem si na podporu u Kapusty nemůžu stěžovat. V kteroukoli dobu jsem kdy napsal tak bylo vždy zareagováno k mé spokojenosti.
28. 4. 2010 16:33:47
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497397
Napsal tlumic;503854
Nejsem odborník na hosting ale proč obnovovat vše když to třeba není potřeba? Já měl problém s nahráním ale ihned jak jsem napsal na podporu tak bylo vše v pořádku, celkem si na podporu u Kapusty nemůžu stěžovat. V kteroukoli dobu jsem kdy napsal tak bylo vždy zareagováno k mé spokojenosti.
Jak jste se o výpadku dozvěděl? Já kdybych "omylem" nenavštívil svoje stránky a nezjišťoval co se děje, proč nejedou, tak jsem se nic nedozvěděl...
Abych pročítal facebook, to fakt ne!!!
28. 4. 2010 17:51:50
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497396
Marek
verified
rating uzivatele
(9 hodnocení)
28. 4. 2010 19:49:45
Napsal jvic;503895
Jak jste se o výpadku dozvěděl? Já kdybych "omylem" nenavštívil svoje stránky a nezjišťoval co se děje, proč nejedou, tak jsem se nic nedozvěděl...
Abych pročítal facebook, to fakt ne!!!
Používám monitoring serveru a věděl jsem to ihned, napsal jsem na podporu a bylo mi sděleno že se pracuje na odstranění závady. Po naběhnutí webu to jsem zjistil taky přes monitoring jsem kontaktoval podporu a bylo to.
Osobně si kontroluji weby každý den a využívám pro kontrolu daný monitoring, pokud zjistím výpadek tak ihned kontaktuji podporu.
28. 4. 2010 19:49:45
https://webtrh.cz/diskuse/kapusta-vypadek/#reply497395
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit