První český veletrh pro e-shopy zve na odbornou e-commerce konferenci
Stránka 1 z 6 123456 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 154

Kapusta výpadek

  1. Můj oblíbený AH měl výpadek a teď zase Kapusta, mám na jednom webu výpadek ostatní jedou.
    Měl by to být server Rajče

    27.4.2010 07:35:41 - stále trvá nedostupné 4 hodiny 6 minut 26 sekund

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. taky jsem dneska zaznamenal výpadek 4 hodiny 30 minut 07:39:20 - 12:09:20 to je docela hruza proč takové vypadky nejsou v noci když moc lidí na netu není :D neřeknu 10minut vypadek nebo 20 minut to je fuk se stane ale 4 hodiny v takovém čase to by se už nemělo stávat já bojuji o navštěvníky a s tím mi odejdout :) Tady sken hostingu rajče !! http://statistiky.monitoring-serveru.cz/1021880

  4. Kapusta nereaguje, ani se neobtěžovali výpadek nahlásit na svém webu, a to trval půl dne. Z mé databáze MySQL zmizelo několik tabulek, takže jsem asi přišel o data, psal jsem na podporu 2 emaily, ale nikdo neodepsal.
    Podpora na ICQ neodepisuje vůbec, kontaktuval jsem ji již několikrát v minulosti a odpovědi jsem se dostal jen jednou a ta zněla: "Jsem v autě", to byla jediná věta kterou mi podpora kdy řekla. O volání se raději vůbec nezmiňuji, asi mají telefony stále někde pod stolem.
    Tento hosting je neprofesionální a nekvalitní, viz například tajné zvýšení cen o kterém neřekli ani ň nebo jejich odpovědi zde na webtrhu, kde jsou v každé větě dvě hrubky, jejich web je rozhozený v internet exploreru, majitelé jsou nezkontaktovatelní. Jsem velice zklamán.

  5. Dnes došlo k poruše na serveru rajce, nyní je server nahozen, v případě že vám schází některá data prosím o informaci která, obnovíme ze zálohy. Omlouváme se za komplikace. oficiální zprávu + omluvu zašleme během dneška.

  6. sdraco : s něčím musím s tebou souhlasit ale s něčim zase ne !
    Když jsem napsal na ICQ tak do 10 minut jsem tu odpověd dostal :)
    Tajné zvyšení cen : to je snad uplně jedno jestly to zvedly o 10 Kč nebo o kolik zase na oplátku zvýšily prostor pro data !
    Hrubky píšeme všichni jsme jenom lidi i já píšu a je mi to fuk :D

    Ale nevím jestly jsi četl pravidla na Kapustě je to docela zajímavý viz. věta : O garanci dostupnosti.

    A otázka na mjdj je možno přemístit svůj web na míně padové vaše servery ?? Třeba MELOUN ?

  7. Citace Původně odeslal sdraco Zobrazit příspěvek
    Kapusta nereaguje, ani se neobtěžovali výpadek nahlásit na svém webu, a to trval půl dne. Z mé databáze MySQL zmizelo několik tabulek, takže jsem asi přišel o data, psal jsem na podporu 2 emaily, ale nikdo neodepsal.
    Podpora na ICQ neodepisuje vůbec, kontaktuval jsem ji již několikrát v minulosti a odpovědi jsem se dostal jen jednou a ta zněla: "Jsem v autě", to byla jediná věta kterou mi podpora kdy řekla. O volání se raději vůbec nezmiňuji, asi mají telefony stále někde pod stolem.
    Tento hosting je neprofesionální a nekvalitní, viz například tajné zvýšení cen o kterém neřekli ani ň nebo jejich odpovědi zde na webtrhu, kde jsou v každé větě dvě hrubky, jejich web je rozhozený v internet exploreru, majitelé jsou nezkontaktovatelní. Jsem velice zklamán.
    Tak to jednou spadlo, HW nefunguje doživotně, navíc výpadek trval od 7 hodin do 12 hod, většina lidí stejně je v práci a teenageři jsou ve škole, takže zase tak černě bych to neviděl. Když něco přestane fungovat, tak podporu kontaktuje hromada zákazníků, tj. není možny odpovědět všem. Web Kapusty je rozhozenej v IE, ale teď doopravdy, opravdu používáš IE a tím, že je web Kapusty rozhozen vidíš jako konec světa? Hrubky -> každý není neomylný, chybka se stane, když člověk spěchá.

  8. Že server spadne se stává, ale jako slušnost vidím o tom informovat, takovéto chování jsem zažíval na freehostingu a mylně jsem se domníval, že zde alespoň na webu vyvěsí zmínku o tom, že se na problému pracuje.

    Má situace: Web mi X hodin nejede, když se konečně spustí, chybí mi data. Otevřu web kapusty, abych se podíval, zda tam nepíší, že pracují na obnově nebo něco podobného. Ten rozházený, poslední zpráva pro uživatele někdy z minulého roku.

    Zdražení cen mi nevadí, jestli je to o 10 korun, ať to zdraží klidně o 50, je mi to jedno, ale mají to někam napsat jako změnu.

    Že web nechodí v Exploreru je prasárna, zvláště tehdy, když je to nejpoužívanější prohlížeč, neříkám nejlepší, ale nejpoužívanější. Explorer šestka je zapovězená, ale já mám osmičku a ještě se mi nestalo, že by se mi v ní něco nezobrazilo, tudíž chyba je na straně Kapusty. Podpora mi sama před chvílí napsala, že Explorer používá 30% lidí, to asi znamená, že jim je jedno, že se každému třetímu zákazníkovi (veskutečnosti druhému) zobrazí místo stránky paskvil.

    ---------- Příspěvek doplněn 27.04.2010 v 19:14 ----------

    To si snad děláte legraci. Teď koukám na web a mám MySQL přepsanou nějakou starou zálohou.
    VÝSLOVNĚ jsem psal, že si opravu provedu z důvodu Vaší neschopnosti sám, což jsem také udělal a vše jsem pracně uvedl do původního stavu.

    A Vy mi to přepíšete (i přesto, že jsem nechtěl) starou zálohou, takže musím vše naimportovat a sloučit odznova....

  9. Sdraco: Že celosvětově každý 2 má IE, tak to neznamená, že na web kapusty chodí stejný počet lidí. Na Kapustu může chodit 1% s IE, takže jim to může býti jedno, většinou Franta z Květákova nechodí na stránky hostingu, ledaže by myslel, že Kapusta je nějaká kuchařka, ale tobě to může býti jedno zda se to zobrazuje špatně, to je problém Kapusty, i přes rozházenej web se to dá překousnout, neočekávám u tebe, že by jsi chodil do administrace co 2 hoďky.
    Zdražení mohli napsat, bylo by to možná lepší, ale neviděl bych to jako nějakej obrovskej problém. Představ si, že jsi webhoster, napsal by jsi: ,,Milí zákazníci, právě jsme vám zdražili služby,´´ to by působilo divně.
    Pokud něco nejede a je to v době, kdy není špička, tak nebudu hned psát na web, ale nejdříve opravím chybu.

  10. Tady jde o to, že chyba je dávno opravená a na webu doteď nic není (kromě hlášeného výpadku z února minulého roku). Od té doby bylo výpadků více, ale nikdo je nehlásí, asi je to lepší tutlat a lákat nové uživatele než se starat o své stávající.

    Další diskuze nemá smysl, takto se prostě firmy nechovají a pokud ano, škodí si jen sami sobě.

    A ještě k tomu IE: s tím 1% jsi trochu vedle, IE je kvalitní prohlížeč a svou špatnou pověst si nabral díky dlouhé pauze ve vývoji. Nyní je naprosto konkurenceschopný a divili by ses, kolik ho používá lidí, já sám jsem programátor. Ale dál na toto téma nehodlám debatovat ani flamovat, pokud máš jiný názor, klidně si ho nech.
    Naposledy upravil sdraco : 27.04.2010 v 21:21

  11. Citace Původně odeslal sdraco Zobrazit příspěvek
    Tady jde o to, že chyba je dávno opravená a na webu doteď nic není (kromě hlášeného výpadku z února minulého roku). Od té doby bylo výpadků více, ale nikdo je nehlásí, asi je to lepší tutlat a lákat nové uživatele než se starat o své stávající.

    Další diskuze nemá smysl, takto se prostě firmy nechovají a pokud ano, škodí si jen sami sobě.

    A ještě k tomu IE: s tím 1% jsi trochu vedle, IE je kvalitní prohlížeč a svou špatnou pověst si nabral díky dlouhé pauze ve vývoji. Nyní je naprosto konkurenceschopný a divili by ses, kolik ho používá lidí, já sám jsem programátor. Ale dál na toto téma nehodlám debatovat ani flamovat, pokud máš jiný názor, klidně si ho nech.
    zpětně upravuju - všechno beru zpět... opravdu se nestarají

    no,
    1. to, že nemají žádné aktuality nebo hlášení neznamená, že se o hosting nestarají...
    2. IE není kvalitní prohlížeč, má plno mezer a ještě je pomalý...
    Naposledy upravil berkas1 : 31.08.2010 v 21:10

  12. Aby provozovatel napsal "schází-li Vám nějaká data, přihlašte se o ně a my Vám je tam ze záloh nahrajeme" my přijde naprostá neschopnost !!! Navíc žádná komunikace. Ono neni se čemu divit, když provozovatel je na střední a prostě půlku dne nemůže.

    Myslím že by neměl být u normální hostingu opravit po zjištění chyby všechna data. Že si to mám zjišťovat sám mi naprosto zaráží.

  13. Citace Původně odeslal sdraco Zobrazit příspěvek
    Tady jde o to, že chyba je dávno opravená a na webu doteď nic není (kromě hlášeného výpadku z února minulého roku). Od té doby bylo výpadků více, ale nikdo je nehlásí, asi je to lepší tutlat a lákat nové uživatele než se starat o své stávající.

    Další diskuze nemá smysl, takto se prostě firmy nechovají a pokud ano, škodí si jen sami sobě.

    A ještě k tomu IE: s tím 1% jsi trochu vedle, IE je kvalitní prohlížeč a svou špatnou pověst si nabral díky dlouhé pauze ve vývoji. Nyní je naprosto konkurenceschopný a divili by ses, kolik ho používá lidí, já sám jsem programátor. Ale dál na toto téma nehodlám debatovat ani flamovat, pokud máš jiný názor, klidně si ho nech.
    Mám jinej názor, nechám si ho.

  14. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Aby provozovatel napsal "schází-li Vám nějaká data, přihlašte se o ně a my Vám je tam ze záloh nahrajeme" my přijde naprostá neschopnost !!! Navíc žádná komunikace. Ono neni se čemu divit, když provozovatel je na střední a prostě půlku dne nemůže.

    Myslím že by neměl být u normální hostingu opravit po zjištění chyby všechna data. Že si to mám zjišťovat sám mi naprosto zaráží.
    Nejsem odborník na hosting ale proč obnovovat vše když to třeba není potřeba? Já měl problém s nahráním ale ihned jak jsem napsal na podporu tak bylo vše v pořádku, celkem si na podporu u Kapusty nemůžu stěžovat. V kteroukoli dobu jsem kdy napsal tak bylo vždy zareagováno k mé spokojenosti.

  15. Citace Původně odeslal tlumic Zobrazit příspěvek
    Nejsem odborník na hosting ale proč obnovovat vše když to třeba není potřeba? Já měl problém s nahráním ale ihned jak jsem napsal na podporu tak bylo vše v pořádku, celkem si na podporu u Kapusty nemůžu stěžovat. V kteroukoli dobu jsem kdy napsal tak bylo vždy zareagováno k mé spokojenosti.
    Jak jste se o výpadku dozvěděl? Já kdybych "omylem" nenavštívil svoje stránky a nezjišťoval co se děje, proč nejedou, tak jsem se nic nedozvěděl...
    Abych pročítal facebook, to fakt ne!!!

  16. Citace Původně odeslal jvic Zobrazit příspěvek
    Jak jste se o výpadku dozvěděl? Já kdybych "omylem" nenavštívil svoje stránky a nezjišťoval co se děje, proč nejedou, tak jsem se nic nedozvěděl...
    Abych pročítal facebook, to fakt ne!!!
    Používám monitoring serveru a věděl jsem to ihned, napsal jsem na podporu a bylo mi sděleno že se pracuje na odstranění závady. Po naběhnutí webu to jsem zjistil taky přes monitoring jsem kontaktoval podporu a bylo to.

    Osobně si kontroluji weby každý den a využívám pro kontrolu daný monitoring, pokud zjistím výpadek tak ihned kontaktuji podporu.

  17. tlumic: Ale to se dostáváme k tomu, že jsis na to přišel sám. Jenže já si neplatím hosting pro to, abych denně sám kontroloval, zda něco provozovatel hostingu nepo*ral nebo se mu nepo*ralo.

    Pokud by mi přišel mail s tim co bylo zde a na facebooku, tak v pořádku, opravím si sám... (když to nejsou schopni opravit sami). Jenže zítra ráno už to budou 2 dny a stále:
    1) žádná odpoveď na maily co jsem jim poslal
    2) žádné oficiální vyjádření
    3) jediná oficiální informace na facebooku (vyjádření zde na fóru není nic oficiálního)

    Z toho my jasně vyplývá, že kdybych si sám nezjišťoval stav svých stránek stále by mi nic nešlo...

    Ot: Jaký používáš monitoring? Já sice zjistím když nejede server. Ale když mi smazali PHP soubory a zobrazovalo to chyby (návratový kód normálně 200 OK) tak to nepoznám... Díky moc

    ---------- Příspěvek doplněn 30.04.2010 v 14:14 ----------

    Nyní jsem dostal první mail od kapusty. Prý hned rozesílali všem mail s vyjádřením... Mohl by sem prosím někdo hodit ono vyjádření?
    Ke mě nedorazilo (pokud vůbec existovalo) není totiž ani ve spamovém koši :-D

  18. Riešite v diskusií výpadok kapusty, alebo to že na webe o tom nie je info a ich web je rozhasený v IE ?

  19. Citace Původně odeslal brano Zobrazit příspěvek
    Riešite v diskusií výpadok kapusty, alebo to že na webe o tom nie je info a ich web je rozhasený v IE ?
    Oboje :). Teda ono se už řeší jenom výpadek.

  20. Má kapusta výpadek nebo je to problém jen mého webu? Místo jakékoliv stránky se mi zobrazuje banner "tento web je hostová na ..." z podpory celé dopoledne žádná reakce :-(

  21. Včera mi to taky nešlo skoro celý den. Prý z důvodu chyby v DNS.

  22. To je sice hezké ale už je to víc jak 24 hodin a nikde stále žádná odezva, to je přeci šílené něco takové se mi nikdy nestalo ani na žádném free hostingu

  23. Já už jsem se rozhodl s kapustou skončit. Mám u nich zhruba 10 hostingů ale je to čím dál horší. Od neděle jsem již poslal 3 email na jeden problém kde se mi poškodila jedna tabulka v DB a zatím žádná reakce, telefon mi neberou. Navíc jejich neustálý výpadky db je další perla...
    Naposledy upravil Jan Kašpar : 05.05.2010 v 00:44

  24. Také hodlám odejít z kapusta.cz kvůli nekvalitě služeb a neschopnosti podpory, telefon mi nikdy nevzali a k celé věci se stále nevyjádřili (to i přes toto nafouklé vlákno), potíže jen stoupají, web není stále opraven, absolutní nezájem o své zákazníky.

    Můžete mi někdo doporučit kvalitní hosting za podobnou cenu? Koukal jsem po web4ce, ale prý je tam problém s omezeným trafficem. BTW prosím bánan ne, malina mi stačila xD

  25. klidně odejděte:-) já mám u kapusty web bez výpadků, podpora je rychlá a určitě tomu rozumí... tak nevím kde je problém...

  26. Citace Původně odeslal sdraco Zobrazit příspěvek
    Také hodlám odejít z kapusta.cz kvůli nekvalitě služeb a neschopnosti podpory, telefon mi nikdy nevzali a k celé věci se stále nevyjádřili (to i přes toto nafouklé vlákno), potíže jen stoupají, web není stále opraven, absolutní nezájem o své zákazníky.

    Můžete mi někdo doporučit kvalitní hosting za podobnou cenu? Koukal jsem po web4ce, ale prý je tam problém s omezeným trafficem. BTW prosím bánan ne, malina mi stačila xD

    Station.cz - Zatím si na něj nemohu stěžovat :), až na pár menších výpadku kdy podpora odepisuje na ICQ během pár minut a hned objasní problém

  27. Citace Původně odeslal berkas1 Zobrazit příspěvek
    klidně odejděte:-) já mám u kapusty web bez výpadků, podpora je rychlá a určitě tomu rozumí... tak nevím kde je problém...

    to jsem taky před rokem říkal ;-) mít tam jeden web a mít tam 12 webů co já tak je trošku rozdíl. Samozřejmě některý běží dobře a naopak s některýma problém. Mám tam i eshop a s tím jsem spokojen ale je to tím, že to mám na lepším serveru atd.. Ale s rychlostí reakcí podpory a řešení případných problémů má kapusta velký nedostatky.. Až budeš chtít vyřešit něco náročnějšího tak poznáš sám..

  28. Pochybuju že se Vám někdo brzy ozve. Na můj mail odpovídal 3 dny. A napsal mi, že vyjádření posílali. Což se mi nezdá, protože nikde nic nebylo. Ani na FB, kde se informace o výpadku objevila. Samozřejmě je možné že ho poslali, ale jelikož jsem měl mail na jejich serveru, tak nedošel :-D

  29. At me kontaktuje nekdo z kapusty.!!!...uz nekolik dni se snazim zkontatovat podporu a nic! Uz me toto prestava bavit, proc tam vubec maji uvedene tel.kontakty , icq , email kdyz na toto nikdo nereaguje?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Citace Původně odeslal motofm Zobrazit příspěvek
    At me kontaktuje nekdo z kapusty.!!!...uz nekolik dni se snazim zkontatovat podporu a nic! Uz me toto prestava bavit, proc tam vubec maji uvedene tel.kontakty , icq , email kdyz na toto nikdo nereaguje?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kontaktovat podporu? Takový luxus kapusta nepodporuje.
    Být Váma, byl bych rád, že to běží :-D

  31. jede vam web mne ne uz to nejede dlouho, kua navstevnost webu dohromady je cca 14K denne
    kapusta budu muset odejit

Hostujeme u Server powered by TELE3