Zadejte hledaný výraz...

Zelená linka – volání zdarma

Autolepky.cz
verified
rating uzivatele
(42 hodnocení)
28. 5. 2008 19:30:55
Myslíte, že by seriózní e-shop měl mít zelenou linku (800 xxx xxx)? Jaká vidíte pozitiva a negativa? Díky za názory,
Jirka
28. 5. 2008 19:30:55
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75923
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 5. 2008 19:44:22
Napsal Autolepky.cz;65386
Myslíte, že by seriózní e-shop měl mít zelenou linku (800 xxx xxx)? Jaká vidíte pozitiva a negativa? Díky za názory,
Jirka
jak prosím souvisí zelená linka se seriózností eshopu?
28. 5. 2008 19:44:22
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75922
Autolepky.cz
verified
rating uzivatele
(42 hodnocení)
28. 5. 2008 19:58:20
jeeeee - OK - Myslíte, že by na zákazníky lépe působilo, kdyby měl e-shop zelenou linku (800 xxx xxx)? Jaká vidíte pozitiva a negativa? Díky za názory,
Jirka
28. 5. 2008 19:58:20
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75921
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
28. 5. 2008 20:01:56
Napsal Autolepky.cz;65396
jeeeee - OK - Myslíte, že by na zákazníky lépe působilo, kdyby měl e-shop zelenou linku (800 xxx xxx)? Jaká vidíte pozitiva a negativa? Díky za názory,
Jirka
záleží na situaci - pokud je třeba řešit hodně věcí po telefonu (drahé zboží, často reklamované zboží apod.), tam to asi zákazník ocení. Pokud ale prodáváš rychloobrátkový a relativně levný sortiment, budeš akorát doplácet na to, že si chce někdo povídat...
28. 5. 2008 20:01:56
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75920
Podle mě u eshopu s řekněme více než 2000 UIP by to měla být samozřejmost . Já když půjdu kupovat na netu řekněme třeba nový komp a uvidím v hlavičce stránky velkým písmem to zelené číslo, tak u mě ten shop získává tak 5 plusových bodů. Ať už jde o zjištění zda je zboží skladem, nebo řešení reklamace, tak je někdy fine vědět, že můžu kdykoliv zvednou sluchátko, zavolat, a být si jist, že se semnou někdo bude bavit. Takže Tvému nápadu dávám +
28. 5. 2008 21:03:01
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75919
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
28. 5. 2008 23:26:20
Důležité je kdo na té lince bude sedět. Na zelené lince budeš mít několikanásobně více hovorů než na placené a pokud je dokážeš využít přinese Ti rozhodně užitek. Pokud člověk za hovor neplatí je ochotný poslouchat. Můžeš to využít k nabídce dalšího zboží. Koupí mobil, nabídneš mu pouzdro. atd. To už je na obchodních dovednostech toho kdo na té lince bude sedět.
28. 5. 2008 23:26:20
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75918
Dakart
verified
rating uzivatele
28. 5. 2008 23:31:33
Napsal Autolepky.cz;65386
Myslíte, že by seriózní e-shop měl mít zelenou linku (800 xxx xxx)? Jaká vidíte pozitiva a negativa? Díky za názory,
Jirka
Ano, měl. Pozitiva jsou jasně daná - lepší komunikace s potencálním nebo stávajícím zákazníkem. Negativa jsou taková, že se vždy najde někdo, kdo bude volat častěji než by bylo třeba. Tudíž z najivní představy vstřícné služby zákazníkovi vznikne starost, kterou budeš muset zajistit i personálně. A jak se bude shop a zákaznická základna rozrůstat, nebude stačit jedna operátorka atd. atd. Prostě neviděl bych to tak jednoduše. Ale pro zákazníka je to určitě milé a pozitivní. Máš ohromnou výhodu, že tady v Čechách, to nikdo za samozřejmnost nepovažuje, tudíž tím ani neodradíš zákazníka, protože s tím prostě nepočítá. Ba naopak. Každý je rád, když se dovolá za cenu běžnýho volání. Čímž už se dostáváme do jiné roviny. Jak si někdo může dovolit poskytovat zákaznickou podporu na lince se zvýšeným poplatkem než je obvyklá sazba? :rolleyes:
28. 5. 2008 23:31:33
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75917
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
28. 5. 2008 23:34:30
Možná ještě k matově příspěvku. Na ,,zelenou linku" rozhodně nedoplácíš. V rukou dobře proškoleného člověka je to velmi silný prodejní nástroj například pro prodej ,,absejlů."
28. 5. 2008 23:34:30
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75916
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
28. 5. 2008 23:49:34
A asi ještě jednou k matovi... když budeš prodávat často reklamované zboží pak Ti k serioznosti nepomůže ani bezplatka.
Jinak zelená linka a linka na řešení reklamací je ve spoustě firem oddělená.
28. 5. 2008 23:49:34
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75915
Autolepky.cz
verified
rating uzivatele
(42 hodnocení)
28. 5. 2008 23:49:46
Máš pravdu - původně jsem zabýval myšlenkou zřízení infolinky nebo něco jako "hotline" pro zákazníky, ale tvůj nápad je mnohem lepší. Úplně se mi vybavil rozhovor, kdy jsem zjišťoval informace k ADSL na O2 lince a zcela pohotově mi operátorka nabídla službu rovnou objednat, případně zavolat zpět, až budu mít čas. Chápu, že je to uplně jiný bussines než e-shop, ale možná jako doplněk k e-shopu tahle služba není špatná. Vše je o nákladech.
Moje myšlenka směřovala k tomu, co by měl mít e-shop, aby na zákazníka působil dobře, aby se nebál nakoupit. Resp. co by měl mít navíc, co jsou plusové body. Všechny ty standardy jsou jasný, ale hledám něco navíc. Napadla mě zelená linka nebo chat s operátorem - všechno pro zlepšení komunikace.
Napsal S.P.;65457
Důležité je kdo na té lince bude sedět. Na zelené lince budeš mít několikanásobně více hovorů než na placené a pokud je dokážeš využít přinese Ti rozhodně užitek. Pokud člověk za hovor neplatí je ochotný poslouchat. Můžeš to využít k nabídce dalšího zboží. Koupí mobil, nabídneš mu pouzdro. atd. To už je na obchodních dovednostech toho kdo na té lince bude sedět.
28. 5. 2008 23:49:46
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75914
GeM
verified
rating uzivatele
28. 5. 2008 23:53:55
No je zvláštní, že zrovna největší hráči na CZ trhu zelené linky nemají. Vědí totiž proč. Zákazník místo abych chvíli pohledal na stránce základní informace, prostě a jednoduše volá. Například do kdy má obchod otevřeno, jestli prodává na splátky, jestli je zboží skladem atd. Tohle nelze zvládnout. Musel by mít vyhrazené pracoviště jen pro zelenou linku a taky tam jsou šílené náklady. Pokud vím tak 7,- za minutu když volá z mobilu. Podle mého je to k ničemu a já osobně jsem e-shop podle toho nikdy nehodnotil. Lidi vidí, že je to zdarma tak to začnou neúměrně využívat. To co píšu je pravda, ověřeno v praxi.
28. 5. 2008 23:53:55
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75913
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
28. 5. 2008 23:54:35
Není to můj nápad ale běžně využívaný marketingový nástroj. Zpracoval jsem před pár lety skripta pro jeden velký telemarketing, kdyby jsi chtěl něčím poradit klidně napiš pm. Třeba si konečně vysloužím aspon jednu reputaci. :o)
28. 5. 2008 23:54:35
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75912
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
28. 5. 2008 23:58:28
Tak tady máš pár menších hráču na cz trhu. :o)))
http://www.mujweb.cz/www/area_51/seznam.htm
28. 5. 2008 23:58:28
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75911
Autolepky.cz
verified
rating uzivatele
(42 hodnocení)
29. 5. 2008 00:08:42
Podle čeho hodnotíš e-shop - zkus se na to podívat očima člověka, co dostal k vánocům počítač a teď je na internetu, a protože mu všude tvrděj, jak je všechno na dosah ruky a může nakupovat z obýváku, tak hledá a zjišťuje a snaží se na první pohled najít něco, co na něj udělá první dojem. Osobně si myslím, první dojem je design, druhý pak možnost kvalitní a rychlý komunikace. Beru to v obecný hladině...
Napsal GeM;65475
No je zvláštní, že zrovna největší hráči na CZ trhu zelené linky nemají. Vědí totiž proč. Zákazník místo abych chvíli pohledal na stránce základní informace, prostě a jednoduše volá. Například do kdy má obchod otevřeno, jestli prodává na splátky, jestli je zboží skladem atd. Tohle nelze zvládnout. Musel by mít vyhrazené pracoviště jen pro zelenou linku a taky tam jsou šílené náklady. Pokud vím tak 7,- za minutu když volá z mobilu. Podle mého je to k ničemu a já osobně jsem e-shop podle toho nikdy nehodnotil. Lidi vidí, že je to zdarma tak to začnou neúměrně využívat. To co píšu je pravda, ověřeno v praxi.
29. 5. 2008 00:08:42
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75910
S.P.
verified
rating uzivatele
(52 hodnocení)
29. 5. 2008 00:11:59
Pokud zákazník volá do kdy mám otevřeno, asi chce koupit né?
Pokud volá jestli mám zboží na skladě, asi o něj má zájem.
Já osobně nebudu riskovat že informace nenajde a najde je u konkurence. Každý kdo zavolá, volá s určitým zájmem a je jen na Tobě jak toho dokážeš využít nebo nevyužít.
29. 5. 2008 00:11:59
https://webtrh.cz/diskuse/zelena-linka-volani-zdarma/#reply75909
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit