Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Rozdílná data prokliku

gigi
verified
rating uzivatele
15. 4. 2010 11:03:28
Ahoj, měl bych dotaz - mám bannery na webech, které odkazují na můj web a v monitoringu, který dostávám od stránky, na které mám ty bannery je napsáno o cca 50% více prokliků, než mi ukazuje analytics přístupů z té stránky. Je to normální? Popřípadě jak to měřit přesněji? Děkuju moc za odpovědi!
15. 4. 2010 11:03:28
https://webtrh.cz/diskuse/rozdilna-data-prokliku/#reply491683
Dave
verified
rating uzivatele
15. 4. 2010 12:20:30
Teoreticky to možné je:
- banner (zpravidla) měří reálné prokliky, kdežto GA pouze přístupy uživatelů, kteří mají zapnuté cookies a javascript
- při přístupů na tvůj web uživatel překlikl na jinou stránku dřív než se GA kód natáhl
- GA podměřují
15. 4. 2010 12:20:30
https://webtrh.cz/diskuse/rozdilna-data-prokliku/#reply491682
Cube
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
15. 4. 2010 14:58:10
Další možností jsou také nadhodnocené statistiky od stránky, kde máš bannery :-)))) Ale ten rozdíl je už opravdu velký. Neposílají ti třeba imprese? ěžko soudit takto obecně
15. 4. 2010 14:58:10
https://webtrh.cz/diskuse/rozdilna-data-prokliku/#reply491681
Jan Matějka
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
15. 4. 2010 17:05:41
50 % je dost, ale pořád musíš mít na mysli, že dáváš dohromady čísla ze dvou analytických systémů a to nejde v žádném případě srovnávat. Máš dobře aplikované GA? Máš je všude?
15. 4. 2010 17:05:41
https://webtrh.cz/diskuse/rozdilna-data-prokliku/#reply491680
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit