Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Novinka v reportech Adwords – Podíl zobrazení

lupo
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
8. 7. 2007 21:50:27
Na našem blogu sem zveřejnil informaci o novince v Google Adwords.
Jde o metriku Podíl zobrazení v Přehledech a Ztracený podíl kvůli ranku a kvůli rozpočtu. Umožňuje zjistit, na kolik impresí byste dosáhli, kdybyste měli optimální rozpočet a pozici inzerátu na první straně. Teoreticky by bylo možné ho využít i pro zjišťování hledanosti klíčových slov na Googlu.
Co vy na to? Myslíte, že novou metriku využijete?
8. 7. 2007 21:50:27
https://webtrh.cz/diskuse/novinka-v-reportech-adwords-podil-zobrazeni/#reply13272
RAY
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
9. 7. 2007 00:02:57
Neměl jsem možnost zatím tyhle novinky vyzkoušet, ale hned mě napadá:
  • Podíl zobrazení a a Ztracený podíl kvůli rozpočtu - zajímavá novinka, možná půjde dobře využít
  • Ztracený podíl kvůli pořadí - to je sice zajímavé, ale nic to nenapovídá o tom, jestli je to ztráta zobrazení úměrně ke klikům (což je podstatnější). Leckdy se totiž vyplatí zobrazovat reklamu na dalších stranách, a to buď pomocí preferovaných pozic nebo nastavením bid.
9. 7. 2007 00:02:57
https://webtrh.cz/diskuse/novinka-v-reportech-adwords-podil-zobrazeni/#reply13271
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit