Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 45

neodebrání zásilky z e-shopu-postup

  1. Zdravím,

    Chtěl bych se zeptat, jak by se postupovalo v případě, že když si zákazník objedná zboží přes e-shop a následně ho neodebere tím vlastně vytvoří jen fiktivní zakázku. Jak to máte ošetřeno Vy, kteří provozujete eshopy?
    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Už se to tu řešilo snad stokrát. Co takhle funkce hledat?

    Např:

    tady

    a

    tady

  4. Prostě se náklady na nevyzvednuté zásilky rozpočítají v nákladech. Podle mě není dobré to řešit nějakým vyhrožováním, vymáháním a násilím na zákaznících.

  5. Citace Původně odeslal Retal Zobrazit příspěvek
    Prostě se náklady na nevyzvednuté zásilky rozpočítají v nákladech. Podle mě není dobré to řešit nějakým vyhrožováním, vymáháním a násilím na zákaznících.
    Přesně tak... A pokud máš procento vrácených zásilek příliš vysoké, tak to nemusí být chyba jen zákazníků...

  6. Citace Původně odeslal megaloser Zobrazit příspěvek
    Přesně tak... A pokud máš procento vrácených zásilek příliš vysoké, tak to nemusí být chyba jen zákazníků...
    Jenže by se už ti rozmazlení zákazníci mohli naučit číst dodací podmínky a bejt za svoje chování zodpovědný.
    Bylo tu řečeno, že to musí pokrýt výdělek, proč by ale lidi co si chtěl opravdu něco koupit doplácet na pitomečky co si to pro jistotu objednaj v pěti shopech?
    Když jim to všichni budeme trpět jednou spláčeme nad vejdělkem.
    Aneb bych řekl: jak si je naučíme, tak je budeme mít!

  7. Citace Původně odeslal Mamejeradi.cz Zobrazit příspěvek
    Jenže by se už ti rozmazlení zákazníci mohli naučit číst dodací podmínky a bejt za svoje chování zodpovědný.
    Bylo tu řečeno, že to musí pokrýt výdělek, proč by ale lidi co si chtěl opravdu něco koupit doplácet na pitomečky co si to pro jistotu objednaj v pěti shopech?
    Když jim to všichni budeme trpět jednou spláčeme nad vejdělkem.
    Aneb bych řekl: jak si je naučíme, tak je budeme mít!
    To je těžký. Nic není černobílý a když člověk podniká, tak musí počítat s tím, že narazí na vychcánka, nebo prostě na hajzla a musí se s ním utkat. Když si někdo neodebere zboží za 1.500,- není to taková tragédie. Když ti nějakej hajzl vykonstruuje lež a nechce ti zaplatit 300.000,- je to horší :)

  8. Co do obnosu peněz ano, co se týče principu ne.
    Proč je krádež do 5000Kč jen přestupek?
    Jednou je to moje věc, on mě ji ukrad, tak je u mě už na pořád zloděj ne nějakej přestupkář!!!!
    Pro někoho je 5000Kč velmi vysoká částka!

  9. Citace Původně odeslal Mamejeradi.cz Zobrazit příspěvek
    Co do obnosu peněz ano, co se týče principu ne.
    Proč je krádež do 5000Kč jen přestupek?
    Jednou je to moje věc, on mě ji ukrad, tak je u mě už na pořád zloděj ne nějakej přestupkář!!!!
    Pro někoho je 5000Kč velmi vysoká částka!
    Ze jsou tvoje nazory trochu radikalni jsme si uz zvykli :D Je fakt, ze kdo jednou kradl, je zlodej at uz ukradl lizatko nebo vyloupil banku...

    Jaky procento zasilek se ti vrati ze to tak resis? Objednavek nemas asi vic nez ja a presto me to nesere a tebe jo? Proste musis pocitat s nejakou stratou, lidi sou blby.

  10. Přesně tak, neřešit - vrátí se ti objednávka, není problém - příště kdyřž si objedná tak jedině platbu předem, mě se vrátilo z 400set objednávek 5?

  11. Citace Původně odeslal dave67 Zobrazit příspěvek
    Ze jsou tvoje nazory trochu radikalni jsme si uz zvykli :D Je fakt, ze kdo jednou kradl, je zlodej at uz ukradl lizatko nebo vyloupil banku...

    Jaky procento zasilek se ti vrati ze to tak resis? Objednavek nemas asi vic nez ja a presto me to nesere a tebe jo? Proste musis pocitat s nejakou stratou, lidi sou blby.
    Neni toho tolik.
    Nejde mi tak o ty prachy jako o to, že by si ty lidi fakt měli uvědomit, že někomu způsobili škodu.
    Prostě ze sebe nechci nechat dělat debila. Posledně se mě vrátila pěkná klec na křečky a když sem ženský volal proč si to nevzala, tak mi praštila s telefonem, tek se chová dospělej homo sapiens?
    Jde mě o to, že když jim to budeme všichni promíjet, tak to bude podle mě narůstat....
    Tobě někdo něco odpustí?

  12. Každému se může stát že si něco objedná a buď si to nemůže vyzvednout nebo si to rozmyslí. ALE slušný zákazník se omluví a zaplatí náklady na dopravu a náklady spojené s odesláním zásilky. Ti ostatní raději nenapíšou vůbec nebo používají trapné výmluvy a vinu svádějí na na firmu nebo dopravní společnosti. Myslím že většina lidí co objednávají na internetu jsou svépravní a jelikož umí objednat tak umí i číst .... . Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
    Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.

  13. Neodpusti, ale chces ucit narod, coz se ti nepodari:-) Lidi by na to meli prijit sami.

    V nedeli pani objednala 30 kozerv pro kocky, v pondeli volala kde to ma, ze objednavku rusi. Co si o tom myslet? Zbozi bylo samozrejme objednano a konzervy si dam na veceri. Podobna vec, kdyz zakaznik stornoval objednavku s tim, ze uvadime nepravdive udaje, tak sem mu napsal, ze jestli je gramotnej, tak si umi precist dostupnost. Ale prijde me proste zbytecny delat si problemy...

    to Martatko: Jak mu dokazes ze si to objednal on? Mam objednat neco na tvoje udaje? Zadnej problem. Nedokazes zes to nebyl. Ale nejsem pravnik, tak nevim. A pokud na nekoho posles vymahace, muze ti to zpusobit vetsi problemy, nez uslej zisk...

  14. Citace Původně odeslal Martatko Zobrazit příspěvek
    Každému se může stát že si něco objedná a buď si to nemůže vyzvednout nebo si to rozmyslí. ALE slušný zákazník se omluví a zaplatí náklady na dopravu a náklady spojené s odesláním zásilky. Ti ostatní raději nenapíšou vůbec nebo používají trapné výmluvy a vinu svádějí na na firmu nebo dopravní společnosti. Myslím že většina lidí co objednávají na internetu jsou svépravní a jelikož umí objednat tak umí i číst .... . Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
    Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.
    Absolutní souhlas :thumbup:

    Jinak co se týče těch chronických nevyzvedávačů, většinou to jde poznat, ještě než si objednají. Mam takovou zkušenost, že to jsou většinou ty, co mají nejvíc dotazů a všechno o zboží chtějí vědět. Ve výsledku to pak vypadá tak, že s takovym trotlem 8 minut telefonuju, všechno mu hezky vysvětlim, on si objedná a příští den objednávku zruší, že si to rozmyslel...

  15. Citace Původně odeslal Martatko Zobrazit příspěvek
    Každému se může stát že si něco objedná a buď si to nemůže vyzvednout nebo si to rozmyslí. ALE slušný zákazník se omluví a zaplatí náklady na dopravu a náklady spojené s odesláním zásilky. Ti ostatní raději nenapíšou vůbec nebo používají trapné výmluvy a vinu svádějí na na firmu nebo dopravní společnosti. Myslím že většina lidí co objednávají na internetu jsou svépravní a jelikož umí objednat tak umí i číst .... . Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
    Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.
    Plně souhlasim.
    Oni si prostě říkají, že na ně ten eshop nemůže...
    Kdyby aspoň napsal: já to chtěl jako dárek a nepřečetl sem si, že když to nemáte může to 14dní tvrat promiňte, tak mu řeknu: příště číst a hodim to za hlavu.

  16. A vysvetli me nekdo jak je mozny nekomu dokazat ze si to objednal?

    IP adresa? Muzu objednat z kavarny. Jmeno? Adresa? Meil? Telefon? Na netu je udaju hodne a jde zjistit cokoli.

  17. Samozřejmě druhá strana spravedlivého rozhořčování nad neodebírajícími zákazníky jsou e-shopy, které nemají produkty skladem a zákazník čeká na dodání i týdny.

    Nemáte produkty skladem a přesto je prodáváte? Pak si neodebírající zákazníky zasloužíte, protože nejste e-shop, ale jen přeposílač.

    To abych tu vyrovnal poměr argumentů. :-)

  18. Citace Původně odeslal Retal Zobrazit příspěvek
    Samozřejmě druhá strana spravedlivého rozhořčování nad neodebírajícími zákazníky jsou e-shopy, které nemají produkty skladem a zákazník čeká na dodání i týdny.

    Nemáte produkty skladem a přesto je prodáváte? Pak si neodebírající zákazníky zasloužíte, protože nejste e-shop, ale jen přeposílač.

    To abych tu vyrovnal poměr argumentů. :-)

    :nono: To je špatný argument. V e-shopu www.i-moda.cz mám skladem zboží za stovky tisíc. Dále mám e-shop kde je vše na objednávku, takže myslím že můžu porovnávat. 99% nevyzvednutých zásilek je z e-shopu www.i-moda.cz , které byly odeslány do 24h. od objednání, tzn. IHNED. Z druhého e-shopu mám za rok cca 2 nevyzvednuté dobírky.

  19. Díky za srovnání, to je zajímavé.

  20. Citace Původně odeslal Retal Zobrazit příspěvek
    Samozřejmě druhá strana spravedlivého rozhořčování nad neodebírajícími zákazníky jsou e-shopy, které nemají produkty skladem a zákazník čeká na dodání i týdny.

    Nemáte produkty skladem a přesto je prodáváte? Pak si neodebírající zákazníky zasloužíte, protože nejste e-shop, ale jen přeposílač.

    To abych tu vyrovnal poměr argumentů. :-)

    V něčem máš pravdu, ale na druhou stranu, pokud si zákazník zboží objedná s tím, že mu přijde za měsíc tak potom tvůj názor není správný a z pohledu prodejce je to opět chyba u zákazníka.

  21. Citace Původně odeslal Retal Zobrazit příspěvek
    Samozřejmě druhá strana spravedlivého rozhořčování nad neodebírajícími zákazníky jsou e-shopy, které nemají produkty skladem a zákazník čeká na dodání i týdny.

    Nemáte produkty skladem a přesto je prodáváte? Pak si neodebírající zákazníky zasloužíte, protože nejste e-shop, ale jen přeposílač.

    To abych tu vyrovnal poměr argumentů. :-)
    Sorry,ale mluvíš kraviny, oni takový czc a alza maj všechno skladem?
    Jsou to jedny z největších ryb na trhu a teď jsem u czc na titulce našel produkty, u kterejch je dodací doba:neznámá!!!

  22. Citace Původně odeslal Mamejeradi.cz Zobrazit příspěvek
    Co do obnosu peněz ano, co se týče principu ne.
    Proč je krádež do 5000Kč jen přestupek?
    Jednou je to moje věc, on mě ji ukrad, tak je u mě už na pořád zloděj ne nějakej přestupkář!!!!
    Pro někoho je 5000Kč velmi vysoká částka!
    Já chápu, že tě to rozčiluje. Mě osobně každej čorkař neskutečně rozčiluje, protože není nic horšího než když ty makáš jako barevnej, aby sis vydělal peníze a pak se k tobě v metru přitočí nějakej parazit, kterej ti je ukradne. Pokaždý, když se někomu v okolí něco takovýho stane tak jsem rozhodnutej protlačit k prezidentovi zákon, podle kterýho by každýmu takovýmu hajzlovi kladivem rozdrtili všechny klouby v tělě a pak mu dupli okovanou botou na hrudník. Nicméně myslet si, že zákazníky převychováš, je naivní. Hajzlové byli, jsou a budou.

    ---------- Doplňující příspěvek odeslán v 13:01 ----------

    Citace Původně odeslal Martatko Zobrazit příspěvek
    Nechápu proč si většina prodávajících myslí že to k podnikání patří. NEPATŘÍ A NENÍ TO NORMÁLNÍ.
    Já to řeším domluvou, potom firmou Deredes. A nepište mi že to je protiprávní. Mám na to právo a mám to potvrzeno od právníka a na Spotřebitelské lince.
    Normální to není, ale děje se to a dít se to bude a pokud chceš podnikat, musíš se s tím smířit. Deset let jsem pracoval v pohledávkách a vím o čem mluvím. Kdyby sis jen dovedl představit, čeho jsou lidi schopní, vyhýbal by ses živnosťáku velkým obloukem. Nepřevzetí zásilky je naprostá banalita.

    Tvoje jednání protiprávní určitě není. Pokud zákazník učinil objednávku a ty jsi mu ji potvrdil, došlo k uzavření kupní smlouvy a ta je závazná. Na peníze máš nárok. Pokud ti to za to stojí, klidně to dej agentuře (i když DEREDES je špatná volba).

    ---------- Doplňující příspěvek odeslán v 13:03 ----------

    Citace Původně odeslal Mamejeradi.cz Zobrazit příspěvek
    Sorry,ale mluvíš kraviny, oni takový czc a alza maj všechno skladem?
    Jsou to jedny z největších ryb na trhu a teď jsem u czc na titulce našel produkty, u kterejch je dodací doba:neznámá!!!
    Myslím, že Retal má spíš výhrady k e-shopům, které výhradně fungují jako přeposílači objednávek. To Alza, ani CzechComputer rozhodně nejsou :)

  23. Jediny co se v pripade nevyzvednutych zasilek da provest je

    - mit co nejkratsi terminy dodani, jak zakaznik zacne premyslet kde to je, byva zle
    - v pripade nedostupnosti zakaznika ihned informovat
    - upozornit zakaznika na lezici zasilku na poste a pripadnou uhradu postovnyho

    O moc vic se delat neda. Proti tem vychcankum co nevyzvednou i kdyz to ma druhej den neni moc jak zakrocit.

  24. Taky se mi vrací nepatrné procento zásilek a neřeším to. Naštvalo mě ale třeba to, když jsme loni dělali na zakázku (zboží za cca 35k) přesně podle rozměrů zákaznice, 10x jsem jí telefonoval a psal emaily a nakonec den před domluveným závozem zavolala s tím, že jede na 1/2 pryč. Nabídl jsem jí, že jí to přivezeme za 1/2 roku, ale ona že nic nechce. Dodneška mi to leží skladem, mám v tom peníze, který jsem zaplatil za materiál a práci při výrobě, ale nikomu se míry téhle zákaznice nehodí. Od té doby při práci na zakázku a vyšších částkách požaduji zálohu předem i když to může působit na první pohled pro někoho divně.

  25. Přemyšlel jsem, jak to nejlépe řešit s ohledem na právo a na spotřebu času. Nejlepší co mě napadlo je podle mě prevence! Napsat si do automatického emailu (pokud ho váš systém podporuje), který kupující obdrží po objednání zboží něco jako:
    "POUČENÍ: Nevyzvednutím objednávky porušujete platnou kupní smlouvu. V tomto případě bude pohledávka vymáhána společností XXXX."

    Samozřejmě pokud by ani potom někdo zásilku nevyzvedl, nechal bych to být a nikomu to vymáhat nedal, páč z toho můžou být akorát problémy spojené s tím, že nikomu nedokážeš, že si to objednal právě on.

  26. Docela se bavim nad prispevky nekterych 'hrdinu', kteri se tady rozciluji nad nevyzvednutyma zasilkama a vymysli, jak takove zakazniky 'potrestat'.

    Docela by me zajimalo, jak takovy clovek muze pak svuj business myslet vazne. Co kdybyste radeji energii, stravenou behanim po forech a vymyslenim jak trestat sve zakazniky, venovali tomu, jak svuj business posunout dopredu a byt lepsi nez konkurence, jak upravit vas eshop, aby se v nem vasim zakaznikum nakupovalo lepe apod.?

    Pokud vas rozciluje tech par nevyzvednutych zasilek, tak se na ten business radeji rovnou vykaslete. V CR sice jeste nefunguje pravidlo, ze zakaznik je vas pan, ale casem to tam zcela jiste dojde. Vycestujte nekam na zapad, zajdete do obchodu a poznate, jaky je rozdil v pristupu spravneho obchodnika (treba v UK) oproti tem spatnym (drtiva vetsina v CR).

    Co kdybyste priste, az vam nejaky zakaznik znovu nevyzvedne zasilku mu zavolali a misto hloupych vycitek, proc zasilku nevyzvedl (stejne to uz davno vite, jeste nez mu volate - bud jste mely vyssi ceny, nebo jste moc pomali, proste jste horsi nez konkurence), mu poprali pekny den a jako sveho zakaznika se ho zeptali presne mirenyma otazkama (uzivatelsky komfort nakupu, srozumitelnost cen, spokojenost s dobou dodani apod.) co si mysli o vasem eshopu?

    Zkouseli jste nekdy nevyzvednout zasilku z Amazonu? Myslite, ze vas pak budou nahanet po telefonu, aby vam vycitali, ze jste zasilku neprevzali? Urcite nekdo bude argumentovat tim, ze Amazon si to muze dovolit, protoze je to gigant. Ano, ale i ten gigant kdysi zacinal jako obycejny eshop. Takze nevycitejte zakaznikum neprebirani zasilek, hledejte chybu nejprve u sebe!

  27. Citace Původně odeslal Ondraxxx Zobrazit příspěvek
    Takze nevycitejte zakaznikum neprebirani zasilek ...
    Predstav si situaci. Zakaznik si objedna zbozi v hodnote 150 Kc bez postovneho. Do poznamky pri objednavce napise: "Tolik za dobirku? Hruza!". Zasilka byla zaslana nasledujici den. Po tydnu se nam balik vraci. Co si o tom mam myslet? Nekteri lide si mysli, ze eshopy posilaji zadarmo, kdezto tahle pani o postovnem vedela moc dobre. Proc to zakaznici delaji? Proc bych mel mrhat svym casem a zjistovat zda to opradu chce? Proc? Proc jsou lidi blby? V tomhle pripade nezmuzes nic, a abych ji dekoval a ptal se na eshop? Hm. :rolleyes: Bezne ty neprebrany zasilky neresim, ale nekdy to obvzlast nastve.

  28. Mame jednu zakaznici.
    - prvni objednavka na dobirku - nevyzvednuto
    - druha objednavka na dobirku - odmitnuto
    -pri treti objednavce jsem napsal, ze uz neni dobirka mozna a platba pouze na ucet > 2 tydny bez odpovedi, tak jsem objednavku zrusil
    - po mesici prisla objednavka s platbou predem na ucet. Po 2 tydnech jsem urgoval platbu, ale nazaplaceno. Taze jsem opet objednavku rusil.
    - naposledy od ni prisla objednavka na dobirku. :mad:

    Nastval jsem se, napsal ji email, ze pro ni moznost objednavat v nasem eshopu konci a ze rusim objednavku. Jak jsem byl vytocenej, tak jsem premyslel co s ni. Presmeroval jsem svuj eshop pri pristupu z jejiho IP na www.seznam.cz a myslel jsem, ze se uz neozve.

    Ted po dvou tydnech napsala email, ze by se rada podivala na nove zbozi, ale ze se k nam nemuze dostat a hazi ji to na seznam.cz. :D

    Bude to nejakej cvok, takze radsi nebudu reagovat. Doufam, ze na muj eshop nezkusi vlest z jinyho IP :)

  29. to Dave: Samozrejme, ze by to nastvalo. Ale pokud delate business zalozeny na komunikaci se zakazniky, nikdy si nesmis dovolit byt na sve zakazniky (at se chovaji jakkoliv) hruby apod. A tim spis, pokud jde o nejakych 150Kc.

    Vzdyt e-shop je vicemene svou podstatou normalni obchod jakych je na ulici tisice. Chapu, ze v CR je naprosto normalni zvyk narazit v obchodech na prodavace, jejichz chovani dokaze zakazniky od nakupovani spise odradit.

    Kupte si zpatecni letenku za par stovek do UK. Zajdete si tam do prvniho obchodu na ktery narazite, a pozadejte obsluhu o pomoc. Hned budete vedet, jak se spravne dela business.
    A ikdybyste se jim tam uprostred prodjeny vy*ral na podlahu (omlouvam se za ten vyraz:]), tak obsluha se na vas bude porad usmivat. A o tom to je.

  30. Citace Původně odeslal Ondraxxx Zobrazit příspěvek
    blablabla
    Milý anonyme Ondro, evidentně jsi nikdy nezkoušel provozovat eshop, případně podnikat, jinak bys nenapsal to co si napsal, protože evidentně víš velký kulový :-)

    Jediný v čem s tebou souhlasim, je rozdílný a mnohem lepší přístup obchodníků v USA, případně v UK.

    Ale jinak eshopy, ty nemůžeš srovnávat, protože například v Americe problém s nevyzvednutýma zásilkama obchodníci vůbec nemají. Víš proč? Protože zákazníci platí kartou, což se ti čeští ještě bohužel nenaučili.

    Tady totiž za platbou předem vidí 90% lidí podvod, resp. to, že zboží nedostanou. Víš proč? Protože se každoročně několik socek hrne za co nejnižší cenou a potom si objednají na eshopu, který provozuje vietnamec, co jim nic nakonec nepošlě. Pak se z toho udělá mediální kauza, o tom, jak jsou všichni provozovatelé eshopů podvodníci a ovce tomu samozřejmě věří.

    Jinak nový národní sport, objednat z 10 eshopů a počkat, od kterýho dorazí zboží nejdřív, už asi nebudu komentovat. Fakt si ještě myslíš, že za to můžou jen provozovatelé eshopu?

    Neřikam, že všichni jedou košér, ale neházej prosimtťe všechny do jednoho pytle.

  31. Citace Původně odeslal Ondraxxx Zobrazit příspěvek
    A ikdybyste se jim tam uprostred prodjeny vy*ral na podlahu (omlouvam se za ten vyraz:]), tak obsluha se na vas bude porad usmivat. A o tom to je.
    kdybyste jim tohle udělal uprostřed prodejny, docela určitě by si mysleli, že jste nevychované prase a určitě by se na vás neusmívali.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3