Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Pokuta za nepřevzetí zboží

Je legální věta : "Pokud odmítnete přijmout zásilku, budete kontaktován naším právním zástupcem pro uhrazení vzniklé škody na poštovném a balném." uvedená v obchodních podmínkách internetového obchodu?
14. 4. 2008 09:21:28
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61044
paia
verified
rating uzivatele
14. 4. 2008 09:34:48
rekl bych, ze neni, co kdyz tu objednavku poslal nekdo cizi a ja se rozhodl ji neprevzit, protoze jsem proste nemel nic objednano?
14. 4. 2008 09:34:48
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61043
Ještě by mě zajímalo, zda prodejce může nebrat zřetel na nekompletnost objednávky, pokud na to neupozorním hned řidiče dopravce?
14. 4. 2008 09:37:05
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61042
Napsal paia;50682
rekl bych, ze neni, co kdyz tu objednavku poslal nekdo cizi a ja se rozhodl ji neprevzit, protoze jsem proste nemel nic objednano?
Tahle možnost mě právě taky napadla. není to nic těžkého a viděl jsem souseda, co sousedovi za totáče jen tak zrušil pevnou linku... Je tu ale dost webtržníků e-obchodníků, ti budou určitě vědět.
14. 4. 2008 09:41:25
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61041
lukaspulda
verified
rating uzivatele
(24 hodnocení)
14. 4. 2008 09:47:29
Myslim, že líp než webtržník by poradil web www.spotrebitele.info
14. 4. 2008 09:47:29
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61040
milan
verified
rating uzivatele
14. 4. 2008 11:02:01
Pokuta za nepřevzetí zboží? A co třeba dát do podmínek pokutu za nenakoupení?
Kdo neutratí na našem eshopu alespoň pět tisíc ročně, toho bude kontaktovat náš právní zástupce.
Miluju tyhle takypodnikatele. Fakt jsem už viděl v zahraničí hodně, ale tohle, to může napadnout jen Čecha.
14. 4. 2008 11:02:01
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61039
Napsal milan;50707
Miluju tyhle takypodnikatele. Fakt jsem už viděl v zahraničí hodně, ale tohle, to může napadnout jen Čecha.
Taky jsem viděl v zahraničí hodně a divil by jsi se , co všechno dokáže napadnout češkého zákazníka.
14. 4. 2008 11:04:29
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61038
psla
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
14. 4. 2008 12:21:54
No a nemá takhle náhodou zákazník právo vrátit zboží do 14ti dní od zakoupení přes eshop? Nepřevzetí zásilky bych v to taky počítal. Abych tu nebyl za toho, "kdo ruší linky sousedům" - taky mám eshop a takovíhle "zákazníci" mě štvou.
14. 4. 2008 12:21:54
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61037
toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 4. 2008 14:35:04
Napsal milan;50707
Pokuta za nepřevzetí zboží? A co třeba dát do podmínek pokutu za nenakoupení?
Kdo neutratí na našem eshopu alespoň pět tisíc ročně, toho bude kontaktovat náš právní zástupce.
Miluju tyhle takypodnikatele. Fakt jsem už viděl v zahraničí hodně, ale tohle, to může napadnout jen Čecha.
Jako sory, ale kdyby sji provozoval nejakej eshop a treba 20% zobzi by se ti vracleo tak by si z toho taky byl smutnej.
14. 4. 2008 14:35:04
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61036
Martin
verified
rating uzivatele
(36 hodnocení)
14. 4. 2008 14:39:07
Napsal toulecv;50780
Jako sory, ale kdyby sji provozoval nejakej eshop a treba 20% zobzi by se ti vracleo tak by si z toho taky byl smutnej.
To máš z vlastní zkušenosti? Pokud se ti vrací 20 % zásilek, tak bude asi problém někde jinde. Spíš mám ale pocit, že jsi si tohle číslo vycucal z prstu. ;)
14. 4. 2008 14:39:07
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61035
toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 4. 2008 14:51:27
Napsal Martin;50784
To máš z vlastní zkušenosti? Pokud se ti vrací 20 % zásilek, tak bude asi problém někde jinde. Spíš mám ale pocit, že jsi si tohle číslo vycucal z prstu. ;)
A TREBA 20% ZBOZI SE TI VRACI.
Jo, je to vycucany z prstu, ale kdyz zacinas a vrati se ti treba par procent nejaky zobzi, a je hodne drahy tak co pak muzes delat kdyz mas na sklade 5 grafickejch karet za 10k, lezej ti v tom penize a ty karty se furt zlevnujou...
14. 4. 2008 14:51:27
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61034
SkaRegga
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
14. 4. 2008 15:22:51
trocha OT: "nejlepsi" jsou zakaznici, kteri si zbozi objednaji a nakonec ani nevedi co si objednali ci jeste nevi, zda-li to chteji. Ano, to mam z vlastni zkusenosti. Lidi si casto neco objednaji treba na milionech mistech, a pak se divi, ze jim nekdo vola ohledne overeni objednavky..
Ty pokuty asi nejsou OK, ale uprimne se jim ani nedivim ;)
14. 4. 2008 15:22:51
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61033
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 4. 2008 15:24:03
Napsal toulecv;50793
A TREBA 20% ZBOZI SE TI VRACI.
Jo, je to vycucany z prstu, ale kdyz zacinas a vrati se ti treba par procent nejaky zobzi, a je hodne drahy tak co pak muzes delat kdyz mas na sklade 5 grafickejch karet za 10k, lezej ti v tom penize a ty karty se furt zlevnujou...
To je prostě riziko podnikání... určité procento zásilek se prostě obchodníkovi bue vracet vždycky, nějaké "skoroprávní" obezličky typu "poplatek za nepřevzetí nebo stornování objednávky jsou mě jako spotřebiteli šumafuk a nikdo mě nemůže přinutit platit za odmítnutí čehokoli, co jsem neobjednal.
Jako obchodníka mě sice vracení zásilek může štvát, ale pokud (v rámci únosnosti) dodržím expediční lhůty a jsem schopen zákazníka informovat o stavu objednávky (hlavně o expedici) nemělo by být procento vrácených zásilek větší než 5% - a to už nechá zakalkulovat do ceny...
14. 4. 2008 15:24:03
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61032
toulecv
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
14. 4. 2008 15:27:15
mat:Jako jo no, ale kdyz uz si neco kupuju tak bych mel vedet jeslti to chci nebo ne. Chapu to treba u obleceni, tam se to vymenuje, ale kdyz ti zpatky chodej jiny veci... Vzdycky se najde nekod kdo to objedna na nekoho, nebo nekdo kdo to schvalne objedna a vrati aby se pobaivl nebo nekomu udelal ztratu.
14. 4. 2008 15:27:15
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61031
Marcel Kupka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
14. 4. 2008 15:33:04
Napsal toulecv;50808
mat:Jako jo no, ale kdyz uz si neco kupuju tak bych mel vedet jeslti to chci nebo ne. Chapu to treba u obleceni, tam se to vymenuje, ale kdyz ti zpatky chodej jiny veci... Vzdycky se najde nekod kdo to objedna na nekoho, nebo nekdo kdo to schvalne objedna a vrati aby se pobaivl nebo nekomu udelal ztratu.
Dobře, ale pořád se nabízí odpověď: je to prostě riziko podnikání... s tím nic nenaděláš... buď se s tím srovnáš nebo si otevři kamenný obchod... zásilkový prodej prostě takhle funguje - něco se vždycky vrátí jako nevyzvednuté zpět...
14. 4. 2008 15:33:04
https://webtrh.cz/diskuse/pokuta-za-neprevzeti-zbozi/#reply61030
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit