Dobrý den,
hledáme obchodní telefonistku – operátorku, která by pro 3 Obchodní zástupce připravovala pracovní den – plnila jim v CRM kalendář schůzkami.
• Na volávání nových zákazníků (databázi máme)
• Získávání zpětných vazeb na otevřených obchodních případech – dotáhnout je do konce :-)
• Obvolávání aktivních zákazníků – pro servisů strojů
Jsme dovozce profi italských podlahových mycích strojů. Stroje dodáváme do stovek škol, univerzit, sportovišť, stadionů, do segmentu sociální péče, skladů, obcí, výrobních podniků apod. pro denní úklidy a čištění podlahy.
Jednu asistentku již máme, z důvodu nástupu nových obchodníků a servisních techniků hledáme druhou. Průměrně mají obchodníci 3 schůzky na den PO-ČT. Pracujeme v CRM RAYNET.
Ohledně spolupráce jsme velmi flexibilní – formou DPP, ŽL, nebráníme se i HPP v případě zájmu o dlouhodobou spolupráci.
Asistentka by měla mít zkušenosti s obchodní činností – je to prodloužená ruka obchodníků v terénu.
Díky, Jirka