Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Finanční web a reklama na FB

lifefor
verified
rating uzivatele
(44 hodnocení)
22. 10. 2022 14:00:26
Dobrý den
známý vlastní internetový projekt o financích a součástí je i nabídka půjček přes affiliate program. Právě na tohle téma by se chtěl zaměřit a propagovat jej na FB. Má jen obavy, že v momentě, kdy zacílí na zájem Půjčky, začne se spíše objevovat finančním makléřem a makléřem než lidem, kteří si chtějí vyřídit úvěr neboli půjčku. Je tomu tak nebo se mýlím a reklama se pri zadání zájmu na půjčku bude zobrazovat lidem, kteří skutečně mají zájem o to, vyřídit si půjčku? Jakou možnost reklamy byste v tomto případě doporucovali? Nemáme problém ani s placenou konzultaci nebo jen rychlého návrhu na.moznost reklamy zde v komentářích.
Děkujeme
22. 10. 2022 14:00:26
https://webtrh.cz/diskuse/financni-web-a-reklama-na-fb/#reply1508514
Petr Pokorný
verified
rating uzivatele
(190 hodnocení)
22. 10. 2022 21:07:24
Myslím, že když se dá jako zájem "půjčky", tak se to opravdu dostane spíše k finančníkům, ale třeba se mýlím. Nejlepší je to otestovat, stanovit propagaci za nižší částku a sledovat efekt na různé zájmy (bydlení, finance, zvířata, cestování..) nebo i lokality a věkové skupiny. Když reklama skončí, můžete si zobrazit, jaký byl o ní zájem, jaká cílová skupina na ní nejvíce reagovala aj. Když to budete vědět, můžete propagovat za vyšší částku a jít na jistotu.
22. 10. 2022 21:07:24
https://webtrh.cz/diskuse/financni-web-a-reklama-na-fb/#reply1508513
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
22. 10. 2022 22:10:47
Ja bych se spis bal toho, ze to FB blokne, pokud na to jdete takhle laicky a nejste primo poskytovatel.
Vydefinovat spravne cilovou skupinu a menit jeji definici dle vysledku patri od zacatku snad ke kazde kampani a je to orisek.
Pokud se chcete dostat k lidem se zajmem o pujcku, opravdu nebude stacit dat zajem "pujcka". Jiste to nejake navstevy hodi, ale minimum. Jejich situaci musite vydefinovat jinak. Nizsi vzdelani, casto vice hospodsky zivot, kultura nic moc, vice si stezujou na zivot, casto bez vyjezdu do zahranici. Pozor na vysokou skolu zivota. A spousta dalsich. Dulezite je zajmy a chovani take vyloucit. Vyloucite napr lidi z financniho sektoru, lidi s vyssim vzdelanim, podnikatele, vysoky zajem o kulturu, velke cestovatele. Dal bych nad tim musel vice zapremyslet.
22. 10. 2022 22:10:47
https://webtrh.cz/diskuse/financni-web-a-reklama-na-fb/#reply1508512
Jakub Zich
verified
rating uzivatele
(40 hodnocení)
23. 10. 2022 10:28:02
Napsal makawiel;1652847
Myslím, že když se dá jako zájem "půjčky", tak se to opravdu dostane spíše k finančníkům, ale třeba se mýlím. Nejlepší je to otestovat, stanovit propagaci za nižší částku a sledovat efekt na různé zájmy (bydlení, finance, zvířata, cestování..) nebo i lokality a věkové skupiny. Když reklama skončí, můžete si zobrazit, jaký byl o ní zájem, jaká cílová skupina na ní nejvíce reagovala aj. Když to budete vědět, můžete propagovat za vyšší částku a jít na jistotu.
V případě propagace půjček a úvěrů na FB nemůžete definovat věkové skupiny ani pohlaví.
23. 10. 2022 10:28:02
https://webtrh.cz/diskuse/financni-web-a-reklama-na-fb/#reply1508511
Petr Pokorný
verified
rating uzivatele
(190 hodnocení)
23. 10. 2022 10:46:07
Napsal Jakub Zich;1652860
V případě propagace půjček a úvěrů na FB nemůžete definovat věkové skupiny ani pohlaví.
Aha, to jsem nevěděl, děkuji za info. V tom případě se volba reklamy o financích o dost zjednodušuje.
23. 10. 2022 10:46:07
https://webtrh.cz/diskuse/financni-web-a-reklama-na-fb/#reply1508510
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
23. 10. 2022 17:09:00
Napsal makawiel;1652862
Aha, to jsem nevěděl, děkuji za info. V tom případě se volba reklamy o financích o dost zjednodušuje.
Jak to myslite?
23. 10. 2022 17:09:00
https://webtrh.cz/diskuse/financni-web-a-reklama-na-fb/#reply1508509
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit