Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Nabízíte lidem to, co opravdu chtějí?

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 3. 1. 2022
time line
0 zájemců
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Jmenuji se Milan Sperát a věnuji se již několik let online marketingu. Internetový marketing, a s ním spojená psychologie prodeje, je mým velkým koníčkem již od studentských let. Věřím, že úspěšně prodávat zboží v internetovém obchodě lze pouze tehdy, pokud detailně znáte své zákazníky. Proto nabízím své služby e-shopům, kteří chtějí znát detailně svého zákazníka, poskytnout mu, co požaduje, ale nechtějí za průzkum platit desítky tisíc korun.
Proč si nechat průzkum trhu zpracovat
V dnešní době, kdy je na trhu velké množství internetových obchodů, je spokojenost zákazníka důležitější než kdykoliv dříve. Spokojený zákazník se stává loajálním a častěji nákup doporučí. Spokojeného zákazníka ale lze mít jen tehdy, když ho dokonale známe a můžeme mu nabídnout, co požaduje (a tím není myšleno zboží ve slevě).
Z tohoto důvodu výzkum provádím u lidí, kteří v daném e-shopu už nakoupili, případně jsou jeho fanoušky na sociálních sítích. Pouze od lidí, kteří e-shop znají se lze dozvědět nejvíce informací – jaké mají potřeby, postoje, nákupní chování, co požadují od e-shopu, co je odradí od nákupu, atd.
Proč mít spokojeného zákazníka
Získat nového zákazníka je dražší, než si ho udržet. Získat zpět ztraceného zákazníka je ještě dražší. Nespokojený zákazník svoji špatnou zkušenost šíří mnohem více než ten, který byl spokojen. Mnoho nespokojených zákazníků rovnou odejde ke konkurenci, ale pozormnoho zákazníků odchází ke konkurenci také proto, že jim více vyhovuje způsob prodeje, struktura e-shopu, popisky, služby, komunikace.
Jak průzkum probíhá
Po zahájení spolupráce spolu probereme oblast působení e-shopu, komu je nabídka určena, cíle průzkumu. Dále spolu probereme technické možnosti průzkumu – využití databáze kontaktů (e-mailové kontakty z objednávek), fanouškovské stránky na sociálních sítích.
Samotný sběr dat, vyhodnocování je pak už plně v mojí režii. Sběr probíhá po dobu jednoho měsíce, aby byl k dispozici dostatek dat.
 
Výsledek průzkumu trhu, včetně odborného komentáře s doporučeními obdržíte v podobě přehledného souboru.
Cena
Cena za průzkum je 9 999,-Kč. Cena je konečná.
V případě zájmu nebo dotazů jsem plně k dispozici.
Milan Sperát
IČ 03031152
e-mail: speratmilan@email.cz
37 zobrazení
Zadavatel
placeholder profil
ikona hodnoceni
1 hodnocení
členem od 7. 4. 2015
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E
ikona hodnoceni
od Ivo Koníček (1 hodnocení)
17. 11. 2017
Excelentní spolupráce! S uživatelem proběhlo vše v naprostém pořádku a jsem spokojen.

Další nabídky Více