Jsme tým tvůrců hororové deskovky Escape from Site 19. Ta čerpá z příběhů ze světla SCP Nadace (www.scp-wiki.net). Jsme český tým, který celou hru vytvořil od prvních draftů, přes vydání, až po spolupráci s největšími SCP Youtube kanály. Na úplně všechno ale sami nestačíme, a tak hledáme profíka, který nám pomůže Escape from Site 19 zase posunout dále.
Koho tedy hledáme? Zkušeného markeťáka, kterého baví online marketing a sociální sítě a rád by se podílel na vývoji naší hry. Orientuješ se v herním průmyslu (deskoherní průmysl výhodou), konkurenci, partnery a současné trendy máš v povědomí. Jsi kreativní, spolehlivý, iniciativní člověk, a je potřeba, abys měl již zkušenosti z herního prostředí (ideálně deskovek), a prodeje do zahraničí skrz online obchod. V marketingu se už nějakou dobu pohybuješ. U nás v týmu budeš totiž mít stěžejní roli: budeš definovat a implementovat dlouhodobou marketingovou strategii hry. Budeš získávat informace o potenciálu trhu, požadavcích zákazníků a produktech a podle toho budeš nastavovat marketingové cíle. Pokud máš rád horory, záhady a strašidelné historky, nebo k těmto tématům máš blízko, tak máš velkou výhodu. Co od tebe čekáme?- Prokazatelné zkušenosti v marketingu minimálně 2-3 roky.
- Zkušenosti s marketingem za hranicemi Česka je velkou výhodou.
- Organizovanost, spolehlivost a kreativitu.
- Vedení marketingového týmu a plánování strategie marketingu.
- Schopnost plánovat marketingové cíle a strategii.
- Orientaci v digitálním marketingu, zájem o novinky a vzdělávání na trhu.
- Iniciativnost, schopnost samostatně přicházet s nápady.
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni je podmínkou, protože veškerá naše komunikace směrem k zákazníkům probíhá v angličtině.
- Marketingovou strategii naší hry
- Reporting v rámci marketingu jako celku
- Propagaci hry směrem k cílovým skupinám
- Kontrolu týmu a plánování úkolů a meetingů s jednotlivými členy
- Správu marketingových nástrojů a sledování kampaní