logo
23.02.2021 07:37
1
Zdravím,

jak je to s reklamacemi v nouzovém stavu? Máme zákazníka který přinesl počítač na reklamaci 23.1, včera(22.2) mu kolega po telefonu vysvětlil situaci, že nestíháme vyřídit reklamaci kvůli celé téhle situaci + nabídl prodloužení záruky o 1 měsíc. Zákazník prý vše pochopil a v pohodě. Hned obratem odeslal email s odstoupením od kupní smlouvy a ať mu pošleme peníze do 14 dnů zpět na bankovní účet.

Dá se podle vás něco dělat?

Co se právě děje na Webtrhu?

23.02.2021 07:43
2
Zákon to nijak neupravuje, ČOI vydala jen zprávu o tom, že by k sobě měli být lidé v těchto věcech ohleduplní.https://www.coi.cz/prava-spotrebitel...uzoveho-stavu/ Pokud zákazník sere na tvoje možné omezení, neuděláš s tím nic. BTW, stejně to reklamační řízení musíš nejdřív projít, abys zjistil rozsah škody na produktu a mohl to pak zákazníkovi případně odečíst z kupní ceny ne? V případě pochybení ze strany zákazníka.
23.02.2021 07:47
3
Fakt super.
23.02.2021 08:20
4
No takhle, já být zákazník a měsíc čekat na to, aby mi potom někdo zavolal že nestíhá a jako bonus mi dal směšný měsíc záruky (nehledě na to že o ten měsíc u vás se záruka stejně prodlouží), kopnu ho do zadku hned. 

O jakou lhůtu jste žádali posunutí vyřešení reklamace? Ten telefonát měl přijít mnohem dříve, následovat mailové potvrzení a můžeš si tím snadno už na začátku selektovat zákazníky kteří počkají a kteří ne.
23.02.2021 08:36
5
Vůbec to neřešit, nestihli jste do 30ti dní, budete muset vrátit peníze pokud o to požádal. Zrovna co se týče počítačů nevidím nic, co by Vám bránilo nevyřídit reklamaci i přes aktuální situaci.
23.02.2021 08:55
6
A ten PC je na faktuře jako jedna položka ? Pokud ano, tak jsi hloupý a příště to fakturuj po jednotlivých komponentech...
23.02.2021 09:04
7
Díky všem za podnětné komentáře. Holt pochybili jsem v tom, že jsme zapomněli kontaktovat dřív. Jsem spis v šoku z toho, že zákazník situaci "pochopil" po telefonu a hned obratem poslal odstoupení od smlouvy :)

Původně odeslal NovotnyVojtech
Vůbec to neřešit, nestihli jste do 30ti dní, budete muset vrátit peníze pokud o to požádal. Zrovna co se týče počítačů nevidím nic, co by Vám bránilo nevyřídit reklamaci i přes aktuální situaci.
Vážně? Máme zavřenou prodejnu, prodeje klesly a museli jsem technika přesunout na "part-time", některé náhradní díly pořád nedorazily. Vůbec nam nic nebránilo ve vyřizování no :)

Původně odeslal cz_mawa
A ten PC je na faktuře jako jedna položka ? Pokud ano, tak jsi hloupý a příště to fakturuj po jednotlivých komponentech...
Jedna se o notebook.
23.02.2021 09:17
8
Pokud se jedná o notebook tak předpokládám, že nejste autorizovaný servis. Tudíž jste ho do nějakého autorizovaného servisu asi obratem odeslali ne ? Pokud autorizák není schopen do měsíce to opravit, tak vystaví automaticky protokol o neopravitelnosti, který dáš distributorovi kde jsi to nakoupil a on ti vystaví dobropis a problem solved ne ? Jedině, že byste za ten měsíc to ani nebyli schopni dodat do servisu, a v takovém případě na rovinu byste měli, co byste si zasloužili...
23.02.2021 09:43
9
Hele vetsina lidi zaziva nejakou formu omezeni, co kdyz mel on ten notebook jako pracovni a hodi se mu ted spis vratit plnou cenu, nez cekat na dalsi reklamaci? Co kdyz nevedel, ze muze zadat o plnou cenu, kdyz prekrocis 30 dnu a naˇsel si to az po telefonatu?

Ber to i z druhy strany, ja bych treba vraceni puvodni ceny neodmitl nikdy, to je jedna z nejlepsich veci v nasich zakonech.
23.02.2021 09:49
10
Původně odeslal cz_mawa
Pokud se jedná o notebook tak předpokládám, že nejste autorizovaný servis. Tudíž jste ho do nějakého autorizovaného servisu asi obratem odeslali ne ? Pokud autorizák není schopen do měsíce to opravit, tak vystaví automaticky protokol o neopravitelnosti, který dáš distributorovi kde jsi to nakoupil a on ti vystaví dobropis a problem solved ne ? Jedině, že byste za ten měsíc to ani nebyli schopni dodat do servisu, a v takovém případě na rovinu byste měli, co byste si zasloužili...
Jedna se o pouzite zbozi, tedy opravujeme sami :)
23.02.2021 11:14
11
NJN tak v tom případě prostě smůla no :-( Nenaděláte nic...
23.02.2021 19:23
12
Sorry jako, ale zavolat zákazníkovi den před vypršením lhůty je pěkně sprosté. Takový případ bych řešil stejně, a to odstoupením od smlouvy. Minimálně poslal náhradní stroj, pokud by zákazník souhlasil.
---
Pamatuji si asi půl rok zpět, sestře se rozbil telefon, poslala ho na reklamačku a společnost se neozývala ani po uplynutí 30 dní. Poté co jim napsala, přišly emaily ohledně toho že nejsou součástky na opravdu atd.. Hned jsem jí říkal, že má možnost odstoupit od smlouvy. Naštěstí (jejich), je moje sestra celkem shovívavá a počkala si ještě asi 14 dní než jí pošlou nový telefon.
24.02.2021 22:43
13
Původně odeslal Bogdan
Jedna se o pouzite zbozi, tedy opravujeme sami :)
Nakupuju repasy, ale minimalne z pulky proto, ze se v pripade problemu muze prodavajici pretrhnout, aby mi NB den po obdrzeni posilal zpatky.