Zadejte hledaný výraz...

Recenze zákazníků – opravdu dementi

Nedoporučuje obchod
Prý oficiální zastoupení,ale chování a úroveň služeb tomu bohužel neodpovídá
Chybí návod v ČJ, chybí daňový doklad, chybělo přání o které jsem žádal (byl to dárek)
Dobrý den, pane Franci,
velmi nás mrzí, že jste nám udělil tuto negativní recenzi, kterou si dle našeho názoru nezasloužíme. Vždy je lepší se na nás prvně obrátit s žádostí o řešení a až následně psát recenzi. Ve Vašem případě byla recenze udělena v sobotu 12.10. ve 20:46 a až následně jste nás informoval emailem 12.10. v 20:52, že Vám nebyl doručen český manuál, faktura a balíček nebyl zabalen do dárkového balení.
Český manuál lze stáhnout na našich internetových stránkách na což upozorňujeme na poslaném daňovém dokladu a na krabičce od výrobku, kde je etiketa informující na jaké webové stránce lze manuál stáhnout. Manuály dlouhou dobu neposkytujeme v tištěné podobě a to z toho důvodu, že se snažíme tímto snížit zátěž na životní prostředí. Stejně tak daňové doklady netiskneme a zasíláme je na email. Na Váš email uvedený v objednávce s*******n@email.cz Vám byl daňový doklad odeslán 2.10. v 14:50 společně s odkazem na sledování zásilky.
Vámi udanému požadavku, že si přejete produkt zabalit do krásného dárkového balení a k tomu přidat dopis s blahopřáním od celé rodiny, nemůžeme vyhovět a to z toho důvodu, že systém expedice je do jisté míry automatizovaný, máme standardizované postupy na balení a specifický obalový materiál. V počtu zásilek, které každý den vyexpedujeme, není v našich silách plnit specifické požadavky. Pokud by jste chtěl mít jistotu, aby opravdu zásilka byla odeslána dle Vašich požadavků, je potřeba se osobně (telefonicky nebo emailem) obrátit na naše zákaznické centrum a domluvit se dopředu.
Doufáme, že jsme Vám tímto odpověděli dostatečně na Vaši recenzi, pokud by jste potřeboval něco více upřesnit, obraťte se prosím na naši zákaznickou podporu.
---------- Příspěvek doplněn 20.01.2021 v 16:22 ----------
To jako fakt chce po obchodu aby mu udělal přání :)
---------- Příspěvek doplněn 20.01.2021 v 16:24 ----------
Nedoporučuje obchod
objednala jsem si hodinky a došel mi jenom náramek bez dotyku
Dobrý den, paní Hájková,
v našem internetovém obchodě jste zakoupila zboží "Barevný náramek na MiBand 2 růžový" kde u produktu je zcela zřejmé a popis produktu to uvádí, že se jedná o náhradní náramek k fitness náramku MiBand 2. I z ceny, za kterou jste zboží pořídila (149 Kč) je více než patrné, že se nebude jednat o plně funkční zařízení.
Pokoušeli jsem se s Vámi spojit telefonicky a emailem abychom Vám věc ještě jednou objasnili, bohužel mobilní telefon nezvedáte a na email nám nereagujete.
---------- Příspěvek doplněn 20.01.2021 v 16:24 ----------
Nedoporučuje obchod
Uz jsem psal pomerne dost jasny email sefovy, ktery je naprosty hovado zrali na delo. Preji Vam at zkrachujete. Nekoupime si u Vas uz ani spendlik. Vyslovene Vas u svych znamich a pratel nedoporucuju.
Dobrý den, pane Lamači,
po pečlivé kontrole všech firemních emailů jsme nedohledali, že by jste nám nějaký email posílal, natož aby jste dostal nějakou zpětnou odpověď od našeho vedení. Následně jsme Vás telefonicky kontaktovali, abychom od Vás obdrželi vyjádření, z jakého důvodu jste byl nespokojen. Bohužel jsme si od Vás vyslechli pouze několik vulgárních výrazů a zpětné vazby jsme se tím, že jste nám hovor zavěsil, nedočkali.
---------- Příspěvek doplněn 20.01.2021 v 16:25 ----------
Nedoporučuje obchod
Zdravím. Ano zakoupil jsem tento telefon a nebýt Vánoc vrátil bych to. Na Vašem webu běžela akce na na slevu ze 4990 na 4290kč. dokonce tam zbývalo více jak hodina do konce. Přesto jste účtovali plnou cenu. Považuji to za velký podvod na zákazníka a vím že od Vás už nic nebudu chtít. Jsem z tohoto jednání velice zklamaný.
Vážený pane Bečváři,
akce na udaný telefon byla do půlnoci 1.12.2019 a Vy jste zboží zakoupil 2.12.2019 v 6:24 hod. Prověřili jsme automaticky generovaný email, kde je i uvedená cena 4.990 Kč, proto v době objednávky nemohla být na internetu inzerovaná jiná cena než je uvedena v potvrzení objednávky. Ani poté co jste obdržel potvrzení o objednávce ani poté co jsme Vám informovali, že je zásilka odeslána jste nás nekontaktoval, že uvedená cena je v rozporu. Až nyní jste nám udělil tuto recenzi, která se z našeho pohledu zdá jako nepravdivá.
V případě, že máte nějaký důkaz, že tomu opravdu tak bylo, zašlete nám jej na info@.........cz a rozdíl ceny Vám budeme kompenzovat. V opačném případě se cítíme Vaší recenzí poškození my.
20. 1. 2021 16:22:05
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475555
To je taková klasika, nic překvapivého. Je to prostě nevděčná práce občas, reakce byly v pořádku a víc bych to nepitval.
20. 1. 2021 17:50:47
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475554
Já řeším ty lidi. To jsou fakt hovada
20. 1. 2021 18:08:29
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475553
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 1. 2021 18:11:33
Vzdycky me trochu mrzi, kdyz vidim jak se na zakazniky nahlizi v cechach.
Jen vysvetlim proc - jde proste o to, ze vetsina tech zakazniku cos sem poslal tu chybu neudelali ci nemeli to spatne mineni zamerne, ale omylem. tys prece taky musel v zivote udelat spousty hloupych chyb, prehlednuti, reagovat na neco neprimerene (v jejich pripade myslim tu spatnou recenzi, ktera treba nebyla nutna)... Kazdy z nas takove chyby v zivote udelal a jeste spousty udela.
Osobne jsem uz vytrenovanej od Americanu pro ktere uz nejake ty roky delam. Kdyz ma zakaznik nejaky problem, tak se vzdycky nejdriv hleda zda se tomu dalo predejit na nasi strane, protoze v 90% pripadu ano. Velmi vyjimecne jsem se setkal s tim, ze se zakaznikovi odpovidalo ze mu nelze vyhovet, prtoze slo o chybu na jeho strane a i tak slo velmi caso o chybu nechtenou. V pripadech cos sem poslal mohlo jit o chybu ktere se da predejit na tve strane v kazdem tom pripade.
Prvni pripad - nevi ze navod faktura nemusi byt v baliku - vnimal bych to jako ze ja jsem to v procesu obejdnavky spatne sdelil a hledal cestu jak to lidem lepe vysvetlit, idealne i s duvody proc to delam jak to delam. At to ted vysvetlujes jakkoliv, porad je to malo na podobne pripady. A to bych vnimal jako svoji chybu. Prani - bud bych zakaznikum s pranim vyhovel, protoze proc sakra ne, vsak takovych pozadavku budes mit rocne kolik? jeden dva? udelat pro zakaznika neco navic je vzdycky ukazka toho, ze ti na nich zalezi a to ej vzdycky velke plus. Ael pokud by to z jakehokoliv duvod neslo, myslim ze spravnej postup je mu napsat/zavolat, ze to bohuzel nepujde - trochu to na me pusobi ze jste to neresili vubec a balik proste i pres ten pozadavek poslali bez toho, tam bych pak vnimal tu chybu taky jako svou...
Pani s naramkem - hele vidim to na mame, je ze vseho na internetu taky dost zmatena, hodne lidi se oriantuje podle obrazku, nedochazi jim veci jko teba ze Mi band nebude stat 150, vnimal bych to jako svoji chybu, zejsem nepocital s tim, ze se to da prehlednout a objednat spatne a premyslel jak ten proces a prezentaci upravit, aby se to stat nemohlo ani tomu nejpomalejsimu...
Nasrany zakaznik - tomu se nevyhnes, muzes lezt zakaznikum do prdele jak chces ale driv nebo podzeji nekdo takovy stejne prijde... takze ok, i kdyz i tak kdyz jses schopny o svych zakaznicich rict ze jsou dementi, treba na tom neco bude a nekoho si nekde poslal do prdky kdz si treba nemusel :) kdo vi...
Posledni mohla byt chyba v zobrazeni - stranku mel otevrenou v dobe akce a nakoupil az v dobe kdy akce nebyla, nicmene interface mu mohl z njakehkoliv duvodu ukazat ze akce stale probiha (treba zaseknuty JS na strane klienta nebo pod. podle toho jak jsi to resil technicky), tohle se resi tak, ze pri rpidavani kosiku se opsila i cena zbozi, ktera je v tom fomrulari nekde skryte nactena a pokud se za tu dobu zmenila, vyskoci upozorneni ze cena uz neplati - proste aby se tohle nemohlo stat. Lidi bezne nechavaj weeby otevreny dny a tydny bez reloadu a je s tim treba pocitat v kazdem pripade...
20. 1. 2021 18:11:33
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475552
A.J.
promiň, ale reaguji ihned pokud něco chci na eshopu, ne recenzí za 14dní, kde jen ukážu jaký jsem dement.
Za to, že neumím číst nemůže obchod ale já sám. Taky jsem několikrát udělal chybu, ale byla to moje chyba, nebudu ji házet na eshop za moji demenci.
To že pán chtěl přání do balíku :) :), škoda že nevíme jaké :)
20. 1. 2021 18:18:19
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475551
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 1. 2021 18:47:03
Ano, je to jejich chyba a ani prosimte neber to co pisu jako ze ti do toho chci nejak kecat, kdo jsem ja, ze jo. Proste tu tak filozofuju jak je mym zvykem.
Treba to porovnani USA - EU, ja teda primarne nic neporovnavam, spis sdeluju co vidim u americanu pro ktere pracuju. Vlastne nechapu proc by to tady melo byt jine. Jde o par zakladnich procesu jak komunikovat se zakazniky a jak se chovat k nejakym nadstandardnim pozadavkum, nebo pod. nic vic
jednoduchy priklad, treba ti americani by nikdy, fakt nikdy nenapsali jako odpoved na recenzi, ze ten zakaznik za to muze sam. Tohle snadno zakaznici mohou vnimat jako ponizovani (ja vim, lidi jsou divny :)) ). Jako ze nekdo udelal chybu, nebo se mylne domnival a ty misto pomoci ho verejne ponizis. A vis co, je jedno ze on si zacal tou blbou recenzi. Me proste prijde logicky, ze kdyz bys treba te pani s naramkem odpovedel, ze se omlouvas, ze se pokusis stranky vylepsit, aby bylo mnohem lepe vysvetleno ze jde o prislusenstvi a rovnou k tomu dodal, at se ozve a domluvite vraceni zbozi klidne i po uplynuti lhuty, tak si udelas nasobne lepsi PR jak k lide co tu recenzi budou cist tak k te zakaznici. Nez tim cos napsal ty + tim ze to jeste vnimas tak, ze zakaznik je dement a musim o tom rict lidem na webtrhu.
Ale tak je to jen muj nazor, muzu neco prehlizet.
20. 1. 2021 18:47:03
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475550
Jirka.St
verified
rating uzivatele
20. 1. 2021 19:19:29
Napsal Aleš Jiříček;1612370
Ano, je to jejich chyba a ani prosimte neber to co pisu jako ze ti do toho chci nejak kecat, kdo jsem ja, ze jo. Proste tu tak filozofuju jak je mym zvykem.
Treba to porovnani USA - EU, ja teda primarne nic neporovnavam, spis sdeluju co vidim u americanu pro ktere pracuju. Vlastne nechapu proc by to tady melo byt jine. Jde o par zakladnich procesu jak komunikovat se zakazniky a jak se chovat k nejakym nadstandardnim pozadavkum, nebo pod. nic vic
jednoduchy priklad, treba ti americani by nikdy, fakt nikdy nenapsali jako odpoved na recenzi, ze ten zakaznik za to muze sam. Tohle snadno zakaznici mohou vnimat jako ponizovani (ja vim, lidi jsou divny :)) ). Jako ze nekdo udelal chybu, nebo se mylne domnival a ty misto pomoci ho verejne ponizis. A vis co, je jedno ze on si zacal tou blbou recenzi. Me proste prijde logicky, ze kdyz bys treba te pani s naramkem odpovedel, ze se omlouvas, ze se pokusis stranky vylepsit, aby bylo mnohem lepe vysvetleno ze jde o prislusenstvi a rovnou k tomu dodal, at se ozve a domluvite vraceni zbozi klidne i po uplynuti lhuty, tak si udelas nasobne lepsi PR jak k lide co tu recenzi budou cist tak k te zakaznici. Nez tim cos napsal ty + tim ze to jeste vnimas tak, ze zakaznik je dement a musim o tom rict lidem na webtrhu.
Ale tak je to jen muj nazor, muzu neco prehlizet.
Absolutně nesouhlasím. Kam bys to až chtěl nechat zajít? Přijde mi člověk do provozovny, kde mě napadne protože je kretén a já se mu budu ještě omlouvat, že opravím stránky eshop, aby se příště nenasral. 99% zákazníků, kteří udělají chybu si to uvědomí a bohužel to 1% (dementů) bude nejvíc vidět a nejvíc křičet a nechat se osočovat "že to je podvod na zákazníka" viz. výše. A ať vylepšíš eshop jakkoliv, ať uděláš cokoliv, tak budou křičet stále. Takže fck off - slušně odpověděl, snažil se komunikovat a problém vyřešit. Takový zákazníky fakt nechceš a nepotřebuješ.
Píšeš to, že to zákazníci mohou vnímat jako ponižování, ale to, že tím trpí firma, když uzná chybu, která neni? Myslím, že Colbi reagoval ještě hooodně dobře a slušně jen tak dál
20. 1. 2021 19:19:29
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475549
To nejsou mé rezence :D
Já mám spokojené zákazníky, a když se stane chyba(oboustranná), snažím se ji vyřešit aby byl zákazník spokojený
Jen jeden napsal že zboží nefunguje, a když jsem mu odpověděl že ho může vrátit nevrátil :)
20. 1. 2021 22:31:43
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475548
Spouter
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
20. 1. 2021 22:54:36
Já bych jenom upozornil - by jste => byste. Odpovědi OK. Jinak se to ani řešit nedá.
20. 1. 2021 22:54:36
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475547
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
20. 1. 2021 23:53:54
Jirka.St: Chapu, proste to nevmimas stejne jako ja.
Ja jsem rozhodne vic hozenej prozakaznicky, diplomaticky. Verim, ze to dela na potencialni zakazniky co to budou cist, kdyz si te lustrujou pred objednavkou, mnohem lepsi prvni dojem. Navic priznani chyb vnimam jako velice pozitivni vlastnost a jako neco co naopak dela dobrej prvni dojem. tak nejak subjektivne mi prijde lepsi "vase objednavka byla opravdu na naramek. pokusime se vylepsit kartu produktu, aby to bylo jasne a nemohlo znovu dojit k omylu" kdy sice reknes tak nejak ze za to asi nemuzes, ale zaroven misto ponizovani v podstate vsechny buduoci zakazniky ujistis, ze to vnimas i jako svuj problem a aktivne ho vyresis. Jak tohle muze byt vnimany hur nez "nejen zes to prehlidla v nadpisu, dokonce i v popisu, ale jeste ti to ani nedoslo z ceny" ?
Ale tak to je jedno :)
---------- Příspěvek doplněn 20.01.2021 v 23:55 ----------
Napsal colbi;1612399
To nejsou mé rezence :D
okay, aspon si to nebudes brat osobne :))
20. 1. 2021 23:53:54
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475546
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 1. 2021 07:40:21
3% je normální odchylka od normálu, takže to nejde nikdy úplně eliminovat.
21. 1. 2021 07:40:21
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475545
Eggh
verified
rating uzivatele
(30 hodnocení)
21. 1. 2021 08:07:17
Hehe, teď by někdo mohl ještě nasdílet hodnocení a komentáře z Německa, to je teprve počteníčko.
21. 1. 2021 08:07:17
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475544
uzivatel1
verified
rating uzivatele
(7 hodnocení)
21. 1. 2021 08:16:58
Jen pro zajímavost, docela dost toho prodáme, takže i když se snažíme vše vyladit na 100% a máme si myslím hodně prozákaznický přístup, tak se podobné hodnocení objevují celkem pravidelně, ale v množství pozitivních hodnocení se během chvíle ztratí. Tyto zákazníky si kvůli statistik označujeme, aby jsme věděli, zda u nás ještě nakupují. Drtivá většina z nich, a to i ti co byli velmi vulgární jak po telefonu, v emailu, tak i v recenzích a dušovali se, že u nás nikdy nenakoupí, nahlásí nás na ČOI, budou nás špinit na internetu, tak zpravidla nakoupí velmi často a bez jakéhokoliv problému i do pár týdnů znovu. Klidně i komunikují přes email, jako by se nic nestalo a přitom jim, alespoň některým, musí být jasné, že operátoři vidí automaticky i jejich předešlou komunikaci.
Jsou to dva typy lidí:
1.
Ve skutečnosti nejsou ani moc naštvaní, jen jsou zvyklí, že tímhle chováním dosáhnou svého, takže dostanou slevu, dárek nebo zboží úplně zdarma. Zkuste jim dát slevu a najednou se začnou chovat jako přátelé na celý život, obrat o 180 stupňů...
2.
Frustrovaní lidé, kteří si ve skutečném životě nic nedovolí a proto jim kontakt přes síť umožní si ulevit na operátorovi, který za nic nemůže. Má zkušenost je taková, že když se někdo podobně choval a jednalo se o telefonní hovor, tak pokud dostal slušnou, ale ráznou odpověď zpět, tak úplně otočil, protože byl překvapený, že může slyšet i něco jiného než omluvu. Tihle lidé s tím totiž vůbec nepočítají a když se jim to stane, tak jim sepne v hlavě a najednou se dostanou z té bubliny, že za internetem můžou cokoliv, prostě jsou na internetu odtržení od reality. To stejné, jako Facebook diskuze apod., kde si každý uleví...
Výsledek je, že to nemá cenu řešit, ale taky mě to vždy naštve. Jo a pokud máte dobrou nebo jedinečnou nabídku, tak jsou recenze hodně často i jedno, natož tak těhle pár, protože tam lidi stejně nakoupí. Znám plno firem, které mají velmi špatné recenze, ale lidé u nich pořád nakupují ve velké množství. Ano, mohli by mít prodeje ještě o trochu větší, ale lidé po čase zapomenou a nakoupí tam znovu...
21. 1. 2021 08:16:58
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475543
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
21. 1. 2021 09:03:37
Napsal uzivatel1;1612421
1.
Ve skutečnosti nejsou ani moc naštvaní, jen jsou zvyklí, že tímhle chováním dosáhnou svého, takže dostanou slevu, dárek nebo zboží úplně zdarma.
Tohle mě třeba dost vadí. Já tyhle typy znám ještě ze státní správy. Slušný člověk se nějak chová v každém případě a v případě represivních složek je ještě o něco slušnější. Tito lidé ale řvou, držkují, chovají se jak hovada a to i na státním zastupitelství, u soudu nebo u PČR. Bez skrupulí. Řvou, vyhrožují klidně vedoucímu oddělení apod. A co se stane? Tady v tom státě vůbec nic, místo aby jim to bylo řádně osoleno, tak se z nich každý po... a opravdu si svoje vyřvou. Se slušným člověkem se i na takovýchto místech zamete, ale tito oprsklí, sprostí hulváti skutečně většinou dosáhnou svého. Když ne, tak si vždy stěžují, výš a výš, klidně na ministerstvo vnitra ... takže skutečně většině lidem to za to nestojí. To je jako tady my eshopeři ... taky raději reklamaci vyřešíme k jejich prospěchu, protože nám to vyjde levněji, než cokoliv řešit. Takže tohle je prostě fakt - dokud jim to bude vycházet, budou se tak chovat.
Mě to třeba nebaví. Když dojde objednávka od nepřebírače, nebo někoho sprostého - automaticky jde na to storno - s důvodem - doživotní ban. Když se někdo nechová slušně, automaticky pokládám, stornuji a dávám doživotní ban. Vyhrožování úřadem = doživotní ban. Prostě ne, já se chovám slušně, očekávám stejně slušné chování i z druhé strany.
21. 1. 2021 09:03:37
https://webtrh.cz/diskuse/recenze-zakazniku-opravdu-dementi/#reply1475542
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit