logo
20.01.2021 07:53
1
Zdravím mám dotaz mám problém s aliexpress.com automaticky mi označuje u zboží potvrzení přijetí které nemám. Nejde tam spor nic otevřít píše to že doručeno a hotovo. Kolikrát tam je uvedený i datum třeba neděle nebo noc že doručeno takže to jsou nesmysli a tím časem to nemohli doručit ani nikomu jinému. Jak to řešíte ? Nebo je jediná možnost reklamace v bance. U aliexpress.com jsem nenašel žádnou možnost a přes chotovacího robota se dal nedostanete jak mile označíte zboží které mají oni označeno jako doručeno tak ukonči konverzaci. Když napíšu prodejci neodepíše. Jedná se o zasilk kolem 100 dolarů takže né cetky za pár korun. Jak to řešíte vy ?

Co se právě děje na Webtrhu?

20.01.2021 14:53
2
Většinou je tam nějaká lhůta na zahájení sporu. Nejspíš jsi ji prosvihl. Po uplynutí doby se zásilka označí jako doručena.

Jinak když objednávas používej jako doručení Aliexpress shipping pošta to pak doručuje doporučene na podpis mám s tím lepší zkušenosti. S jinou dopravou mi to klidně pošťácká hodila za barák a podobně 😁
20.01.2021 19:51
3
Původně odeslal Borec
Většinou je tam nějaká lhůta na zahájení sporu. Nejspíš jsi ji prosvihl. Po uplynutí doby se zásilka označí jako doručena.

Jinak když objednávas používej jako doručení Aliexpress shipping pošta to pak doručuje doporučene na podpis mám s tím lepší zkušenosti. S jinou dopravou mi to klidně pošťácká hodila za barák a podobně 😁
No mě to psalo termín doručení třeba do 29 ledna a najednou tam 20 vlezu a ukazuje to dorucene no a kde si tam muzu vybrat moznost dopravy ?
22.01.2021 17:05
4
To máš nějaký divný, přece i když potvrdím, že mi to přišlo, tak pořád mám ještě 14 dní na otevření sporu.
26.01.2021 15:12
5
Stalo se mi to stejné, přišel email, že zboží bylo doručeno (což se naštěstí reálně stalo) a okamžitě tím zmizelo tlačítko Dispute (i když mám čas na otevření sporu do března). Nikde v objednávce jsem to po delším hledáním nenašel, ale vpravo je chatbot Eva, kde to nejspíš jde naklikat. Vybereš co máš za problém, nechá Tě vybrat z objednávek, ptá se jakou chceš náhradu - takže se zdá, že se to pak dá dělat už jen přes ní.
27.01.2021 17:34
6
Jo tohle. Taky jsem ty maily nejdřív ignoroval, než jsem zjistil, že je to nová varianta mailu, co dřív oznamoval, že skončila doba pro potvrzení. Ale v detailu objednávky teda Dispute normálně mám.