Dobrý den,
hledám kolegu/kolegyni pro komunikaci se zákazníky (zákaznická linka, online chat, email) a pro administrativní činnost pro mladý a rozvíjející se eshop s nábytkem.
Vaším úkolem bude zejména zodpovídat dotazy týkající se stávajících objednávek, možných termínu doručení zboží a zodpovídat zákazníkům dotazy ohledně nabízených výrobků. Dále s tím spojená administrativa, vyřizování objednávek v shoptetu, jednoduchá emailová komunikace s dodavatelem v Německu atp.
V případě zájmu mohu nabídnout a delegovat na vás mnoho dalších činností.
Práce na dálku, ideálně IČO, zaškolení a vybavení samozřejmostí.
Důležité jsou komunikační schopnosti, příjemný projev a výborná psaná čeština, ideálně na „full-time,“ nehledám virtuální asistentku, která má dvacet dalších klientů.
V případě zájmu rád poskytnu podrobnější informace.