Zadejte hledaný výraz...

Dovoz z Anglie přes DPD

lada1979
verified
rating uzivatele
8. 1. 2021 13:02:58
Zdravím všechny obchodní dovozce z Anglie.
Nemáte prosím někdo kontakt na někoho u DPD, kdo ví jak zjistit, kde skutečně balíky jsou a jak bude probíhat celní řízení a vyměření DPH?
Anglické DPD totiž tvrdí, že dnes budou zásilky u nás doručeny, sledování zásilek u anglického DPD však ukazuje, že balíky jsou pořád v přístavu. Po další urgenci zase tvrdí, že Tracking data prý mají zpoždění 2-3 dny, ale dnes to prý na 100% dostanu. České DPD tvrdí, že zásilky jsou pořád v anglickém přístavu a prý se čeká na dodání dokumentů pro celní řízení, což zase anglické DPD tvrdí, že je má a jsou v pořádku. Navíc české DPD tvrdí, že zásilka ani není ještě označena, že má jít do ČR.
U celního řízení a vyměření DPH taky nikdo neví jak bude probíhat. Dle informací od známých z Německa a Holandska posílá DPD odkaz na zaplacení DPH a že po zaplacení zásilky doveze.
Anglický dodavatel ted zase poslal vyjádření DPD, že jsou přetíženi:)
The EU-UK Trade and Cooperation Agreement was very welcome but leaving the Single Market and Customs Union still requires significant changes to the way we take your parcels cross-border.
It's been a challenging few days for our international operation and our teams have been working round the clock to process your data for parcels bound for Europe and the Republic of Ireland.
It has now become evident that we have an increased burden with the new, more complex processes, and additional customs data we require from you for your parcels destined to Europe. This has placed extra pressure on our turnaround and transit times.
We are seeing up to 20% of parcels having incorrect or incomplete data attached, these will have to be returned to you so that the required data can be provided.
In addition to this we are seeing delays and congestion at UK ports and more rigid requirements for channel crossings.
In view of this unprecedented set of circumstances we believe that it is only right to pause and review our road service into Europe, including the Republic of Ireland. We will use this short pause to validate the data we have in our system, reduce the delay and give you the opportunity to give us the correct data we need in order that we can export, from next week, successfully.
This pause in our operation will be as short as possible and we intend to recommence this service on Wednesday 13 January, but we’ll provide you with an update on Tuesday 12 January.
You can help with this by checking your data meets all the requirements for the customs declaration process against this reference guide we have created:
Your role in providing accurate and complete information about the goods you are sending to Europe is absolutely crucial to us being able to recommence our European Road Service operation as quickly as possible. In future parcels sent to us with incorrect or incomplete data will mean the automatic return of the parcel to you. We are very keen to avoid this and ask that you give this matter immediate attention.
A pak si někdo stěžujte jaký je u nás bordel:)
8. 1. 2021 13:02:58
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474109
HonzaIT
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
8. 1. 2021 13:29:29
Pozemní doprava je přehlcená, takže musíte prostě počkat, jakmile bude zásilka převzata DPD v ČR, tak proběhne klasické celní řízení jako u zásilek z USA, Asie apod.
8. 1. 2021 13:29:29
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474108
lada1979
verified
rating uzivatele
8. 1. 2021 14:34:08
Nechci být paranoidní, ale zase se projevuje, že jsme druhořadí, ale to už vím dávno. Kolegové z jiných zemí víc na západ zboží mají. Trpělivost je jedna věc, druhá je bezostyšné lhaní. A to nemluvím o té prasárně, že jedno zboží odeslané 16.12. a které bylo už v Německu Angláni stáhli zpátky a druhé 21.12. nevzali do přepravy, o šaškárně se zavřenými hranice ani nemluvě. A to nemluvím o přístupu DPD.cz, na anglické se lze aspoň dovolat, akorát ted nevím kolik tisíc jsem provolal, když už nejsou v EU:)
8. 1. 2021 14:34:08
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474107
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 1. 2021 12:31:54
Chlapi prosím jak to nyní je při dovozu zboží z Anglie? Zrovna se chystám objednávat kůže za asi 40 000 a fakt bych nerad překvápko s nějakým clem či co.
Díky
10. 1. 2021 12:31:54
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474106
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 1. 2021 13:53:03
Na clo se musíš zeptat dodavatele jaká je země původu. S většinou zemí je clo nula, ale prý jsou některé země co nemají smlouvu s EU, takže pak dle celního sazebníku. A hlavně jestli tvůj dodavatel umí vůbec ted posílat a ví jaké dokumenty má dodat. Pošli mu hlavně své EORI, at je to na dokumentech.
10. 1. 2021 13:53:03
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474105
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 1. 2021 19:08:32
Země původu je všecko Itálie. No eori nemam, dneska sem si o něj zažádal, nemel sem potrebu cokoli vozit mimo EU což se teď Brexitem změnilo. Takže dokud jek nemam tak ani neposilat z Anglie?
10. 1. 2021 19:08:32
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474104
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 1. 2021 19:26:17
Bez EORI to neodbaví, ale celníci ho vydají na počkání a asi za hodinu už to je i v Bruselu. Pak se k EORI váže i tvá solidnost podle které se celní řízení udělá pouze podle papírů a nebo budou chtít zboží fyzicky vidět.
10. 1. 2021 19:26:17
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474103
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 1. 2021 20:42:01
Napsal láďa1979;1610797
Bez EORI to neodbaví, ale celníci ho vydají na počkání a asi za hodinu už to je i v Bruselu. Pak se k EORI váže i tvá solidnost podle které se celní řízení udělá pouze podle papírů a nebo budou chtít zboží fyzicky vidět.
Zažádal sem datovkou, snad to nebude trvat. Tou solidností myslíš co? Bude to vlastně 1 dovoz.....
10. 1. 2021 20:42:01
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474102
lada1979
verified
rating uzivatele
10. 1. 2021 21:37:22
No pokud uděláš nějaký celní delikt, případně posíláš/chodí ti zásilky od firem co páchají taky celní delikty, případně obchoduješ se zeměmi, které jsou něčím podezřelé jako terorismus, drogy atd., zapíší to k tvému EORI a budou požadovat fyzickou kontrolu zboží. Mě to normálně nedělají, ale pokud posílám do Iránu, Irák, Saudská Arábie vždy musím předložit zboží a zabalit to na celnici po prohlídce. U jiných třetích zemí mě do balíku nelezou.
10. 1. 2021 21:37:22
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474101
David Koudela
verified
rating uzivatele
(6 hodnocení)
10. 1. 2021 21:41:58
Tak to je v klidu :) Jsem bez deliktu :)
10. 1. 2021 21:41:58
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474100
lada1979
verified
rating uzivatele
11. 1. 2021 08:18:25
Ale dodavatel musí být taky bez deliktu:)
11. 1. 2021 08:18:25
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474099
maxbonetti
verified
rating uzivatele
12. 1. 2021 12:07:39
Napsal láďa1979;1610504
Zdravím všechny obchodní dovozce z Anglie.
Nemáte prosím někdo kontakt na někoho u DPD, kdo ví jak zjistit, kde skutečně balíky jsou a jak bude probíhat celní řízení a vyměření DPH?
Anglické DPD totiž tvrdí, že dnes budou zásilky u nás doručeny, sledování zásilek u anglického DPD však ukazuje, že balíky jsou pořád v přístavu. Po další urgenci zase tvrdí, že Tracking data prý mají zpoždění 2-3 dny, ale dnes to prý na 100% dostanu. České DPD tvrdí, že zásilky jsou pořád v anglickém přístavu a prý se čeká na dodání dokumentů pro celní řízení, což zase anglické DPD tvrdí, že je má a jsou v pořádku. Navíc české DPD tvrdí, že zásilka ani není ještě označena, že má jít do ČR.
U celního řízení a vyměření DPH taky nikdo neví jak bude probíhat. Dle informací od známých z Německa a Holandska posílá DPD odkaz na zaplacení DPH a že po zaplacení zásilky doveze.
Anglický dodavatel ted zase poslal vyjádření DPD, že jsou přetíženi:)
The EU-UK Trade and Cooperation Agreement was very welcome but leaving the Single Market and Customs Union still requires significant changes to the way we take your parcels cross-border.
It's been a challenging few days for our international operation and our teams have been working round the clock to process your data for parcels bound for Europe and the Republic of Ireland.
It has now become evident that we have an increased burden with the new, more complex processes, and additional customs data we require from you for your parcels destined to Europe. This has placed extra pressure on our turnaround and transit times.
We are seeing up to 20% of parcels having incorrect or incomplete data attached, these will have to be returned to you so that the required data can be provided.
In addition to this we are seeing delays and congestion at UK ports and more rigid requirements for channel crossings.
In view of this unprecedented set of circumstances we believe that it is only right to pause and review our road service into Europe, including the Republic of Ireland. We will use this short pause to validate the data we have in our system, reduce the delay and give you the opportunity to give us the correct data we need in order that we can export, from next week, successfully.
This pause in our operation will be as short as possible and we intend to recommence this service on Wednesday 13 January, but we’ll provide you with an update on Tuesday 12 January.
You can help with this by checking your data meets all the requirements for the customs declaration process against this reference guide we have created:
Your role in providing accurate and complete information about the goods you are sending to Europe is absolutely crucial to us being able to recommence our European Road Service operation as quickly as possible. In future parcels sent to us with incorrect or incomplete data will mean the automatic return of the parcel to you. We are very keen to avoid this and ask that you give this matter immediate attention.
A pak si někdo stěžujte jaký je u nás bordel:)
Dobrý den,
řešíme stejný problém. Čekáme na několik velkoobchodních zásilek z Anglie, které jdou přes DPD. Zásilky byly odeslány 4.1.2021, tracking - totální chaos, infolinky - nikdo nic neví, obchodní zástupce - jen sliby, že prověří. Dnes nám přišel e-mail od chronopost.fr , že máme kliknout na odkaz a provést platbu celních a daňových poplatků. Nejprve jsme ověřili, že nejde o podvod, po té jsme zaplatili. Následně přišla faktura, ale na úplně jinou částku (nižší), než jsme uhradili, následovalo potvrzení, že zásilka bude uvolněna a doručena DPD. Nyní postup řešíme s daňovou poradkyní a s DPD na deklarace@dpd.cz , tam prý nám budou schopni vysvětlit celý postup a prověřit výši platby, která neodpovídá následně obdržené faktuře. Takže čekáme :-) U ostatních zásilek zatím žádný odkaz k platbě nepřišel. Další zásilky (objednávali jsme 8.1.2021) ani neodešly, neboť do toho 13.1.2021 je to pozastavené, takže taky čekáme :-) Hláška DPD : Na Brexit jsme připraveni - opravdu vtipné :-)
12. 1. 2021 12:07:39
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474098
lada1979
verified
rating uzivatele
12. 1. 2021 12:17:18
Obávám se, že na deklarace@dpd.cz se nic nevyřeší, jelikož za týden ani neodpověděli. Proč máš platit chronopostu? Ono to sice vypadá jako francouzské DPD, ale správcem poplatků a DPH je přece náš FÚ.
12. 1. 2021 12:17:18
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474097
maxbonetti
verified
rating uzivatele
12. 1. 2021 12:36:04
Napsal láďa1979;1611037
Obávám se, že na deklarace@dpd.cz se nic nevyřeší, jelikož za týden ani neodpověděli. Proč máš platit chronopostu? Ono to sice vypadá jako francouzské DPD, ale správcem poplatků a DPH je přece náš FÚ.
To se právě ptáme, proč platit chronopostu a na DPD nám řekli, že když nezaplatíme, tak zásilku vrátí odesílateli, což si nemůžeme dovolit, zboží akutně potřebujeme, tak jsme to riskli, napřed zaplatili a teď to řešíme :-) My jsme vůbec nevěděli, co je chronopost, tak jsme zvažovali, jestli to není nějaký podvod. Teď řešíme, jestli to není nějaký chybný postup DPD potažmo chronopostu. Obdrželi jsme fakturu od toho francouzského chronopostu, kde je import VAT 20% a administrativní poplatek 5 EUR. Jsme plátci DPH, číslo EORI máme v pořádku, domnívali jsme se, že po Brexitu bude vše probíhat normálně, akorát s nějakým cca 2 denním zpožděním v dopravě, ale toto je horor :-( A ta faktura, co nám přišla od chronopostu je samá chyba, např. fakturovaná hodnota zboží 4 GBP - jedná se o velkoobchodní zásilku ! Vše jsme zaslali s žádostí o prověření na deklarace@dpd.cz a jak píšete, asi se taky načekáme :-(
12. 1. 2021 12:36:04
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474096
lada1979
verified
rating uzivatele
12. 1. 2021 20:36:26
we are brexit ready v podání Britů, po pětileté přípravě:
Further to our update on our Classic European Road Service last week, we've had additional challenges with this service and our international operation teams have been working non-stop to reduce delays on your European deliveries.
All European parcels sent to us between 30 December to 7 January have now either been shipped to Europe or will be returned to you by Thursday due to missing data. These parcels were processed manually which involved many teams and many hours of work, which is not sustainable moving forward.
We are working closely with the UK Government to ensure their New Computerised Transit System (NCTS) meets our needs, however it has had its challenges since 1 January and we are doing everything possible to minimise the impact this is having on our service to Europe.
Each day we are making significant strides with all our new external systems and processes, however there continues to be delays in validating data with European Customs.
In view of these circumstances, our service into Europe and the Republic of Ireland will remain paused and we'll provide you with a further update on Friday 15 January.
In preparation for the commencement of our European road service, please ensure your data is 100% correct as parcels sent to us with incorrect or incomplete data will mean the automatic return of the parcels to you, which we're all very keen to avoid.
You can help with this by checking your data meets all the requirements for the customs declaration process against the reference guide we have created, see below:
Rest assured our teams are working 24 hours a day, seven days a week and we're doing everything possible to ensure we can recommence our service into Europe and the Republic of Ireland as soon as possible.
12. 1. 2021 20:36:26
https://webtrh.cz/diskuse/dovoz-z-anglie-pres-dpd/#reply1474095
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit