Zadejte hledaný výraz...

ITrendo.cz | Roční eshop bez skladu | Přeposílání zboží

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 20. 10. 2020
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Dobrý den,
po cca. roce jsem se rozhodl prodat svůj eshop. Bohužel na něj při práci na full-time nemám čas a díky tomu chodí jen málo objednávek, které pokryjí náklady.
Jedná se o obchodní galerii na bázi přeposílání zboží. Nemusíte držet žádné skladové zásoby.
Náklady jsou pouze na pronájem eshopového rešení od eshop-rychle.cz a doménu. Určitě lze naimportovat do jiného, ale mě vyhovoval.
Zisk je nastaven cca. na 100% někdy i více.
Počet objednávek od Ledna: 30.
Celkový obrat: 10 020 Kč
Celkový zisk: 7 337 Kč
V lednu a únoru byla testovací kampaň takže návštěvnost byla vyšší, pak již nebyl čas. Dohromady 486 a 458 lidí.
Od března průměr 150 lidí na měsíc jen z organiky.
V ceně prodeje jsou i veškeré texty, grafika na míru a vše co je na eshopu.
Po prodeji rád vysvětlím jak na to.
Dotazy klidně směřujte do SZ, rád odpovím.
---------- Přidáno 26.10.2020 19:16 ----------
FAQ na co se ptáte:
Jaké jsou přesné měsíční náklady za pronájem e-shopového řešení a všeho ostatního potřebné k provozu?
471,90 Kč s DPH za pronájem e-shopového řešení, 175.45 s DPH CZK za doménu + mám platební bránu pro platby kartou a bankou, to netuším kolik je, ale cca. 150/200Kč s DPH.
Jaká testovací kampaň probíhala v lednu a únoru - kolik financí jste do kampaně vložil a kde jste reklamy promítal?
Kampaň byla pouze na Facebooku, Odhadem padlo 5 000,-. Bohužel jsem to dělal sám a nerozumím tomu, dle toho to také odpovídalo.
Jaké jsou povinnosti prodejce u takového e-shopu co se týče eet, jak řešíte platby...jakou máte platební bránu popřípadě lze zvolit svojí?
EET se neřeší, jste pouze zprostředkovatel obchodu, tj. služba. Platební bránu mám comgate, ano lze. Systém má více platebních bran, které lze propojit. Konkrétně Comgate, Gopay a Thepay.
Jak řešíte vratky/reklamace?
Reklamace neřeším, zboží je z Číny a ihned vracím peníze. Zisk je nastaven, tak aby v ceně byla i případná reklamace.
Marže z prodaného zboží jsou fakturovány měsíčně? Jsou vypláceny od určité částky nebo ihned bez nutnosti dosažení cílové částky?
Galerie jede sama na sebe, vlastním ji já. Tj. nemám žádného partnera pro vyplácení. Peníze jdou přímo mně v reálném čase.
Jak přidáváte/odebíráte zboží z e-shopu a jak udržujete jejich aktuální cenu? Je e-shop napojen na Heureku a jiné služby?
Zboží jsem přidával ručně, aktuální cenu neudržuji. Produkty se extra nezdražují a kdyby ano, tak to pokreje zisk z prodeje. Na žádný web typu heureka, zboží aj. jsem nenapojoval. Každopádně eshopové řešení to umožnuje.
---------- Přidáno 05.11.2020 01:23 ----------
V rámci prodeje je také kredit pro SMS upozornění na portálu eshopového pronájmu, který upozorní na novou objednávku na eshopu ve výši 198,- Kč
---------- Přidáno 05.11.2020 01:26 ----------
Dobrý den,
po cca. roce jsem se rozhodl prodat svůj eshop. Bohužel na něj při práci na full-time nemám čas a díky tomu chodí jen málo objednávek, které pokryjí náklady.
Jedná se o obchodní galerii na bázi přeposílání zboží. Nemusíte držet žádné skladové zásoby.
Náklady jsou pouze na pronájem eshopového rešení od eshop-rychle.cz a doménu. Určitě lze naimportovat do jiného, ale mě vyhovoval.
Zisk je nastaven cca. na 100% někdy i více.
Počet objednávek od Ledna: 30.
Celkový obrat: 10 020 Kč
Celkový zisk: 7 337 Kč
V lednu a únoru byla testovací kampaň takže návštěvnost byla vyšší, pak již nebyl čas. Dohromady 486 a 458 lidí.
Od března průměr 150 lidí na měsíc jen z organiky.
V ceně prodeje jsou i veškeré texty, grafika na míru a vše co je na eshopu.
Po prodeji rád vysvětlím jak na to.
Dotazy klidně směřujte do SZ, rád odpovím.
---------- Přidáno 26.10.2020 19:16 ----------
FAQ na co se ptáte:
Jaké jsou přesné měsíční náklady za pronájem e-shopového řešení a všeho ostatního potřebné k provozu?
471,90 Kč s DPH za pronájem e-shopového řešení, 175.45 s DPH CZK za doménu + mám platební bránu pro platby kartou a bankou, to netuším kolik je, ale cca. 150/200Kč s DPH.
Jaká testovací kampaň probíhala v lednu a únoru - kolik financí jste do kampaně vložil a kde jste reklamy promítal?
Kampaň byla pouze na Facebooku, Odhadem padlo 5 000,-. Bohužel jsem to dělal sám a nerozumím tomu, dle toho to také odpovídalo.
Jaké jsou povinnosti prodejce u takového e-shopu co se týče eet, jak řešíte platby...jakou máte platební bránu popřípadě lze zvolit svojí?
EET se neřeší, jste pouze zprostředkovatel obchodu, tj. služba. Platební bránu mám comgate, ano lze. Systém má více platebních bran, které lze propojit. Konkrétně Comgate, Gopay a Thepay.
Jak řešíte vratky/reklamace?
Reklamace neřeším, zboží je z Číny a ihned vracím peníze. Zisk je nastaven, tak aby v ceně byla i případná reklamace.
Marže z prodaného zboží jsou fakturovány měsíčně? Jsou vypláceny od určité částky nebo ihned bez nutnosti dosažení cílové částky?
Galerie jede sama na sebe, vlastním ji já. Tj. nemám žádného partnera pro vyplácení. Peníze jdou přímo mně v reálném čase.
Jak přidáváte/odebíráte zboží z e-shopu a jak udržujete jejich aktuální cenu? Je e-shop napojen na Heureku a jiné služby?
Zboží jsem přidával ručně, aktuální cenu neudržuji. Produkty se extra nezdražují a kdyby ano, tak to pokreje zisk z prodeje. Na žádný web typu heureka, zboží aj. jsem nenapojoval. Každopádně eshopové řešení to umožnuje.
---------- Přidáno 05.11.2020 01:23 ----------
V rámci prodeje je také kredit pro SMS upozornění na portálu eshopového pronájmu, který upozorní na novou objednávku na eshopu ve výši 198,- Kč
35 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
9 hodnocení
členem od 20. 8. 2011
Ověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E