Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Google ads cenové skupiny

eshop0
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
4. 10. 2020 09:57:10
Zdravím,
pokouším se rozdělit reklamu na produkty v google ads pomocí cenových skupin. V mechant center jsem si označil přes custom label 0 produkty podle ceny - například 1-99 Kč jako 1-99. V google ads mám jako skupinu produktů 1-99 a k nim přiřazené max cpc například 4 Kč. Produkty se načetli a zobrazují, nicméně se mně všechny reklamní sestavy zobrazují nejspíše s plným počtem položek a nejsou rozdělené podle ceny. Mám vypnout v každé skupině produktů - Vše ostatní v Všechny produkty viz screen ?
Děkuji za pomoc
https://i.ibb.co/mJmBV9T/Sni-mek-obrazovky-2020-10-04-v-9-53-34.png
4. 10. 2020 09:57:10
https://webtrh.cz/diskuse/google-ads-cenove-skupiny/#reply1465008
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
4. 10. 2020 13:08:19
Dobrý den,
1) poradil jste si a to je podstatné. Jinak pokud jste si takto upravoval feed přímo přes Merchant center (pomocí filtrů) je to nejlepší řešení. Někteří lidé co to tady v minulosti řešili to dělali složitěji buď přes programátora a nebo Mergado a to stojí zbytečně peníze.
2) hovoříte o reklamní sestavě, ale to je v pořádku. Tu reklamní sestavu právě rozseknete na skupiny dle cenových relací a právě zde po tom co si to rozdělíte si necháte jednu skupinu aktivní a ty další vyloučíte. Já to tak např. dělám, když mám pro každou cenovou skupinu úplně jinou strategii a to včetně cílů. Pokud budete manuálně bidovat, tak je to jedno, můžete to bidovat v rámci skupin jinak. Problém by mohl ale nastat, když se později rozhodnete používat automatické bidovací strategie. Příkladem je situace, kdy máte velké rozdíly v maržích a potřebujete každou takovou skupinu různě namaržovaných produktů optimalizovat na různé PNO.
3) jinak se nad tím zamyslete ale v širším měřítku. Vylučování těch nejproblémovějších produktů (např. levných s nízkou marží) je jedna z věcí, kterou používám dost často. Ale pokud to rozsekáte moc a ještě si to rozhodíte po různých kampaních, v každé kampani budete mít méně dat a bude to hůře fungovat. Dělával jsem to tak, stejně jako práci s prioritami, ale teď se snažím u menších shopů pracovat s max. dvěma kampaněmi.
4. 10. 2020 13:08:19
https://webtrh.cz/diskuse/google-ads-cenove-skupiny/#reply1465007
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit