Zadejte hledaný výraz...

Nefunkční zboží zamítnutí reklamace Alza

Irsai
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 7. 2020 08:16:41
Ahoj,
chtěl bych se informovat. Koupil jsem si monitor u Alzy, ale z důvodu dovolené jsem jej vybalil a zapojil až po 16 dnech od převzetí a monitor nefungoval.
Alza reklamaci zamítla s tím, že jsem to měl nahlásit do 3 dní. Jak se na to dívá zákon. Ve vyjádření uvedli:
Mechanické poškození / poškozeno nevhodným zacházením. Zboží je potřeba překontrolovat ihned po převzetí, pozdější připomínky ke stavu předaného zboží mohou být zamítnuty. 16 dnů je příliš dlouho doba na nahlášení poškozeného zboží.
16. 7. 2020 08:16:41
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457588
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
16. 7. 2020 08:31:43
Skutečně jsi to klasicky reklamoval? Tohle se mi nějak nezdá.
16. 7. 2020 08:31:43
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457587
lada1979
verified
rating uzivatele
16. 7. 2020 08:32:33
Napsal Irsai;1590639
Ahoj,
chtěl bych se informovat. Koupil jsem si monitor u Alzy, ale z důvodu dovolené jsem jej vybalil a zapojil až po 16 dnech od převzetí a monitor nefungoval.
Alza reklamaci zamítla s tím, že jsem to měl nahlásit do 3 dní. Jak se na to dívá zákon. Ve vyjádření uvedli:
Mechanické poškození / poškozeno nevhodným zacházením. Zboží je potřeba překontrolovat ihned po převzetí, pozdější připomínky ke stavu předaného zboží mohou být zamítnuty. 16 dnů je příliš dlouho doba na nahlášení poškozeného zboží.
Bral jsi to soukromě nebo na IČ?
16. 7. 2020 08:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457586
Irsai
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
16. 7. 2020 08:50:26
Monitor měl po zapojení divné barvy, tak jsem to vyfotil a přes účet jsem nahlásil, že monitor po vybalení nefunguje a poslal jsem ho zpět. Bylo to koupené na IČ.
16. 7. 2020 08:50:26
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457585
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
16. 7. 2020 08:52:39
To samé se nám stalo u CZC.cz - nový monitor. Ve skladu byl pár dnů, než se dostal k nám, ajťákům. Po vybalení zjištěna vada, pravděpodobně z výroby - mikroskopická oděrka a špatné zobrazení v tom místě. Obraz celkově nedívatelný. Reklamace zamítnuta s odůvodněním, že jsme jej měli překontrolovat ihned po dodání... V podstatě řekli, že jsme si tu oděrku a následné poškození čtvrtiny obrazu způsobili sami. Přesto od nich stále bereme výpočetní techniku. Jen nyní máme rozjeté 3 reklamace na zboží, co jsme odebrali jako nové a nefunguje. Jeden monitor a dva pevné disky. :/
16. 7. 2020 08:52:39
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457584
lada1979
verified
rating uzivatele
16. 7. 2020 08:59:21
tak pokud na IČ a mají ve VOP, že se má zkontrolovat, máte zkontrolovat. Ted pokud neustoupí musíte prokazovat sami, že vada byla. Takže slušný dotaz s žádostí o opětovné posouzení vady a pokud neustoupí upozornění, že to necháte odborně posoudit a zda se shodnete na soudním znalci.
16. 7. 2020 08:59:21
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457583
protected
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
16. 7. 2020 16:35:36
Při nákupu na ičo je to dle VOP. Při nákupu jako koncový zákazník by samozřejmě takové zamítnutí nemělo šanci uspět. Pravdou je, že to plno eshopů zkouší (vč alzy), ale tohle nemá absolutně oporu v zákoně
16. 7. 2020 16:35:36
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457582
kolousek
verified
rating uzivatele
16. 7. 2020 17:24:29
Jo riziko podnikání. Musíte vědět, že si máte udělat čas na otestování. Zase je je v tom jistá dávka arogance neuznat reklamaci na nové zboží, pokud je někdo pravidelný odběratel. To už bych tam nekoupil ani tužku.
16. 7. 2020 17:24:29
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457581
Napsal kolousek;1590713
Jo riziko podnikání. Musíte vědět, že si máte udělat čas na otestování. Zase je je v tom jistá dávka arogance neuznat reklamaci na nové zboží, pokud je někdo pravidelný odběratel. To už bych tam nekoupil ani tužku.
Tak pokud Alze děláte měsíčně 0.000000000000000000000001% obratu, měli by se k Vám určitě chovat jako k VIP :-D
16. 7. 2020 21:26:18
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457580
JaraCar
verified
rating uzivatele
17. 7. 2020 09:01:25
Napsal Toliceek;1590738
Tak pokud Alze děláte měsíčně 0.000000000000000000000001% obratu, měli by se k Vám určitě chovat jako k VIP :-D
To je blbost, protože ten poškozený člověk dá "recenzi" třeba na Webtrh a tím ovlivní další váhavé střelce.
17. 7. 2020 09:01:25
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457579
Napsal JaraCar;1590760
To je blbost, protože ten poškozený člověk dá "recenzi" třeba na Webtrh a tím ovlivní další váhavé střelce.
Zase to nepřeceňujte.
17. 7. 2020 09:43:01
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457578
lada1979
verified
rating uzivatele
17. 7. 2020 11:10:41
Napsal JaraCar;1590760
To je blbost, protože ten poškozený člověk dá "recenzi" třeba na Webtrh a tím ovlivní další váhavé střelce.
Zvláštní názor:) Jak vysvětlíš, že po odchodu Alzy z Heuréky neustále rostou?
17. 7. 2020 11:10:41
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457577
JaraCar
verified
rating uzivatele
17. 7. 2020 12:43:37
Napsal láďa1979;1590782
Zvláštní názor:) Jak vysvětlíš, že po odchodu Alzy z Heuréky neustále rostou?
Je to jako s redbulem, milionové částky za reklamu. I když redbul jede v miliardech. Přitom je to taková sr****. :)
17. 7. 2020 12:43:37
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457576
Napsal JaraCar;1590812
Je to jako s redbulem, milionové částky za reklamu. I když redbul jede v miliardech. Přitom je to taková sr****. :)
Motáš 2 úplně rozdílné věci. RedBull vydělává čistě na tom že si platíš za značku, zatímco Alza na službách (rychlé dodání (kolikrát ještě tentýž den), hodně odběrných míst, rychlé vyřízení reklamací (alespoň pro B2C - vlastní zkušenost, možná jsem měl jen několikrát štěstí)). Nikdo si snad nepřiplatí za zboží jen pro to, aby pak mohl jít městem vítězně s logem Alzy na tašce. Nebo v to alespoň doufám :-D
17. 7. 2020 16:05:33
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457575
McFly
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
17. 7. 2020 19:10:19
Btw my máme u CZC.cz VIP ceny, ale jako k VIP se teda rozhodně nechovají... ;)
17. 7. 2020 19:10:19
https://webtrh.cz/diskuse/nefunkcni-zbozi-zamitnuti-reklamace-alza/#reply1457574
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit