Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Ztracený balík-zasilkovna

Aivori
verified
rating uzivatele
18. 5. 2020 12:27:23
zdravím,
mám dotaz zda už se něco podobného někomu stalo a jak jste to řešili.
už nějakou dobu posílám balíky přes zásilkovnu, nyní nastala situace kdy balík na nějakém depu ztratili. Paní co se mnou komunikuje nyní po mě chce zaslání faktury pro adresáta a přesný popis balíku.
Mají právo požadovat fukturu?
Díky za odpověd
18. 5. 2020 12:27:23
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452259
Suke
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
18. 5. 2020 12:32:05
Mají to v podmínkách. Stalo se mi to několikrát, ale vždy to nakonec našli.
18. 5. 2020 12:32:05
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452258
Aivori
verified
rating uzivatele
18. 5. 2020 12:41:02
Napsal Suke;1584219
Mají to v podmínkách. Stalo se mi to několikrát, ale vždy to nakonec našli.
Ok, Díky
18. 5. 2020 12:41:02
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452257
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(80 hodnocení)
18. 5. 2020 12:52:02
Zásilkovna je boží... ztratili mi balíček (já si objednával - já koncák) a týden nebyli schopni podat žádnou informaci. Pak se ozval prodejce, že se ozvala paní, že jí byl doručen balíček o kterém neví.
Prý se zaměnily etikety.
Já vám nevím, ale s PPL už jsem "pár" posílal i obdržel a tohle se mi fakt nikdy nestalo.
Ale to je tak trošku mimo téma, jenom jsem dostal potřebu se vyjádřit.
PS: Dopravce platí tvé náklady ne prodejní cenu :)
18. 5. 2020 12:52:02
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452256
Petr Široký
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
18. 5. 2020 13:36:05
Já jsem si přes zásilkovnu nechával posílat už asi 100 balíčků a zatím v pohodě. Tohle je těžké - spousta lidí si třeba stěžuje na ČP, ale já nepamatuji, že by mi někdy něco ztratili, a to jsem si přes ně nechával posílat hodně věcí. Samozřejmě že nejvíc je vidět negativní zkušenost, protože nikdo nebude psát chválu, jak mu ještě nic neztratili, takže bych to neviděl tak černě, reálně se musí ztrácet minimum zásilek a člověk pak má prostě smůlu, že to vyšlo na něj. A nebo je to výhoda malého města, že je tu menší chaos :)
18. 5. 2020 13:36:05
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452255
kolousek
verified
rating uzivatele
18. 5. 2020 13:49:29
On není asi tak úplně problém v zásilkovně, ale spíš v obchodě, který na balíky lepí štítky. Když nestíhají, tak to nahážou na hromadu a pak neví, co je co. Tam se nám i stalo, že 1 balík neposlali, protože ho někam zašili. Kdybych neměl potvrzení, že jsem jim ho tam dones, tak se mnou ani nebavili. A to jsme tam měli nalepený vlastní štítek.
18. 5. 2020 13:49:29
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452254
Petr Široký
Já zas stovky balíků u Zásilkovny bez ztráty
u ČP zatím jen 1]
kolousek
1. štítky si snad lepím sám ne :D
2. vždy čekám až balíky načtou (obchod i Zásilkovna)
18. 5. 2020 14:03:37
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452253
Chingischan
verified
rating uzivatele
(2 hodnocení)
18. 5. 2020 14:40:29
Když vezmu, jak obrovské množství balíků Zásilkovna zpracovává, tak je ta občasná chyba přijatelná. U samotné Zásilkovny jsme problém neměli nikdy - když už, tak to podělal personál na výdejním místo, kam zásilka šla - třeba ji nezadal do systému a několik dní mu tam ležela. Ale vyřešilo to.
Častější jsou problémy s dalšími dopravci, kterým to ZS předává - ti totiž přelepují původní štítky svými, a tam už se nám taky stalo, že zaměnili zásilky s jiným e-shopem - no přeposílání tam a sem byla sranda. Ale ani jsme to neřešili s dopravcem, za tu byrokracii to nestojí.
18. 5. 2020 14:40:29
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452252
tola
verified
rating uzivatele
5. 6. 2020 20:55:54
Máme posláno více jak 25 000 balíčků a ztratili se asi 4 a u cca 5ks přehodili štítky (posláno na slovensko a poté to jde na Poštu / kurýra)
Ale asi máme celkově štěstí. Z cca 60 000 balíčků u všech možných kurýrů se jich ztratilo tak 15.
Proplatí vždy jen náklady na pořízení, tj ne prodejní cenu, ale kupní dle faktury, to mají takto všichni.
5. 6. 2020 20:55:54
https://webtrh.cz/diskuse/ztraceny-balik-zasilkovna/#reply1452251
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit