Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

E-shop s luxusní módou s organickou návštěvností

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 1. 2. 2020
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
E-shop F4Y (Fashion4you) je projekt, který nikdy oficiálně nebyl spuštěn, ale intenzivně se připravuje již od března 2019. Jedná se o e-shop s módními doplňky, kde najdete zboží jako michael kors kabelky nebo pánské sluneční brýle. Téměř rok byl e-shop plněn obsahem a bylo do něj investováno nemálo prostředků.
Cílem bylo vybudovat e-shop, který bude mít vysokou organickou návštěvnost a produkty se zajímavými maržemi, které nebude nutné držet skladem (alespoň ve velké míře), a tak se nebudou kumulovat peníze ve skladových zásobách.
HODNOTA E-SHOPU
Hodnota je právě v SEO optimalizaci - v unikátním otextování a pravidelném publikování všech produktů, které na e-shopu jsou. Co produkt, to cca 0,75NS textu (+ META popisky, kvalitně vložené parametry, prolinkování, atd). Každý produkt byl ručně vložen a nebylo vše stupidně nataháno od dodavatele s krkolomnými překlady a chybnými texty. Nyní je na webu vloženo okolo 900 produktů. To je okolo 700 NS originálního textu. Dále je zde magazín, kde jsou pravidelně publikovány články. Nyní vloženo 26 článků (několik jich bude ještě v průběhu měsíce publikováno), kde co článek to 3-5NS dalšího originální textu (to je cca 100 NS textu). Samozřejmostí je popsání všech jednotlivých kategorií a analýza KW. Celkové náklady za texty jsou okolo 70 000Kč a to jsou náklady, které se do budoucna hravě vrátí na organicky vygenerovaných objednávkách (odhad max do 1 roku). A co víc, tento organic tu bude stále a bude generovat další a další objednávky.
Dále je cena v linkbuildingu. Web jsem průběžně nechával prolinkovat jak interními, tak externími odkazy. Jedná se o tématické PR články, či odkazy v sidebaru v tématických magazínech. Zde bylo investováno cca 30 000Kč, příklady PR článků:
Luxusní móda je pro každého • Sdělení / inStory.cz
Batoh, taška, nebo kabelka? | Aktivní žena
https://www.1moda.cz/jak-nejlepe-vybrat-stylovou-kabelku/
a další.
Odměnou je rostoucí návštěvnost. Ta je nyní cca 80-100 uživatelů denně. Je ale nutno podotknout, že se jedná čistě o organic a každým měsíce roste o desítky procent. Jednoduše lidé chodí a není nutné investovat další prostředky.
Jak návštěvnost přibývala, tak začaly chodit objednávky. E-shop je propojen s GLAMI.cz, kde jsem na zkoušku investoval 3 000Kč (z toho se vygenerovaly objednávky v hodnotě 40 000Kč – viz příloha). Celkově (od konce listopadu 2019) byly vygenerovány objednávky v hodnotě přes 100 000Kč bez jakékoliv další investice do srovnávačů, PPC a dalších. Jak jsem psal, řeším pouze SEO a návštěvnost je důkazem toho, že to funguje. Marže jsou minimálně 25%.
VYCHYTÁVKY
Web funguje z části jako dropshipping a z části se sklad drží. Dodavatelé jsou 2.
Dále jsou to různé drobnější úpravy na míru (řazení produktů podle dostupnosti, zvýraznění slev, atd).
Nyní se pracuje na změně řešení, co se FEEDŮ týče, aby se na e-shop dostalo postupně více produktů. Do toho je opět investováno několik tisíc.
DŮVOD PRODEJE
Nyní jsme ve stavu, kdy organic hezky roste, a i když projekt vypadá opravdu zajímavě, rozhodl jsem jej prodat a to z důvodu současného budování jiného projektu. Proto se snažím prodat své menší projekty, protože jednoduše potřebuji další kapitál.
CENA
Cenu nastavuji zhruba dle investice, kterou jsem do e-shopu vložil. Do textů a zpětných odkazů bylo vloženo přes 100 000Kč. Dále je to hodnota skladu, která nyní činí cca 30 000Kč (v nákupních cenách), produkty se vkládaly ručně (to se také musí zaplatit), kompletní nastavení e-shopu, úpravy na Shoptetu na míru, profil na instagramu (2 000 followerů, originálně nafocené příspěvky), vyřešené dodavatelské feedy a napojení na srovnávače. Shoptet je nyní na tarigu Business, cena 1 140 Kč/měsíc (bez DPH) + za automatizaci (feedy) cca 1 000Kč.
Za e-shop tak chci 150 000Kč.
SHRNUTÍ
Sečteno podtrženo do e-shopu bylo jen do SEO investováno okolo 130 000Kč, dále je to sklad za 30 000Kč a další individuální úpravy a nastavení tak, aby vše fungovalo. Dále je to téměř 1 rok fungování a indexování, což je obrovský benefit, protože nebudete začínat od nuly.
Pokud tedy hledáte e-shop s návštěvností, produkty známých značek (tedy vyhledávané produkty) a kvalitní zboží (malé procento reklamací), tak jste na tom správném místě. Za e-shop chci víceméně to, co jsem do něj dal (dokonce o něco méně). Posouvá se neskutečně dopředu, ale já se nyní chci soustředit na jiný projekt a jednoduše proto se chci tohoto projektu vzdát.
32 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
14 hodnocení
členem od 25. 4. 2016
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E