Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

E-shop s luxusní módou s organickou návštěvností

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 5. 1. 2020
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
E-shop F4Y (Fashion4you) je projekt, který nikdy oficiálně nebyl spuštěn, ale intenzivně se připravuje již od března 2019. Jedná se o e-shop s módními doplňky, kde najdete zboží jako michael kors kabelky nebo pánské sluneční brýle (omlouvám se za LB). Téměř rok byl e-shop plněn obsahem a bylo do něj investováno nemálo prostředků.
Cílem bylo opět (jako u Luxoria) vybudovat e-shop, který bude mít vysokou organickou návštěvnost a produkty se zajímavými maržemi, které nebude nutné držet skladem (alespoň ve velké míře), a tak se nebudou kumulovat peníze ve skladových zásobách.
HODNOTA E-SHOPU
Hodnota je právě v SEO optimalizaci - v unikátním otextování a pravidelném publikování všech produktů, které na e-shopu jsou. Co produkt, to 0,75NS textu (včetně META popisků, parametrů, prolinkování, atd). Každá produkt byl ručně vložen a nebylo vše stupidně nataháno od dodavatele s krkolomnými překlady a chabými texty. Nyní je na webu vloženo cca 900 produktů, otextováno cca 750 z nich. To je přes 550 NS originálního textu. Dále je zde magazín, kde jsou pravidelně publikovány články. Nyní vloženo 26 článků (několik jich bude ještě v průběhu měsíce publikováno), kde co článek to 3-5NS dalšího originální textu (to je cca 100 NS textu). Samozřejmostí je popsání všech jednotlivých kategorií a analýza KW.
Dále je cena v linkbuildingu. Web už jsem průběžně nechával prolinkovat i s externími odkazy. Jedná se o tématické PR články, či odkazy v tématických magazínech. Seznam můžu poslat. Zde bylo investováno několik desítek tisíc.
Odměnou je rostoucí návštěvnost. Ta je nyní cca 100 uživatelů denně. Je ale nutno podotknout, že se jedná čistě o organic a každým měsíce roste o desítky procent. Jednoduše lidé chodí a není nutné investovat další prostředky.
Jak návštěvnost přibývala, tak začaly chodit objednávky. E-shop je propojen s GLAMI.cz, kde jsem na zkoušku investoval 3 000Kč (z toho se vygenerovaly objednávky v hodnotě 40 000Kč – viz pžíloha). Celkově (od konce listopadu 2019) byly vygenerovány objednávky v hodnotě přes 100 000Kč bez jakékoliv další investice do srovnávačů, PPC a dalších. Jak jsem psal, řeším pouze SEO a návštěvnost je důkazem toho, že to funguje. Marže jsou minimálně 25%.
VYCHYTÁVKY
Web funguje z části jako dropshipping a z části se sklad drží. Dodavatelé jsou 2.
Dále jsou to různé drobnější úpravy na míru (řazení produktů podle dostupnosti, zvýraznění slev, atd).
DŮVOD PRODEJE
Nyní jsme ve stavu, kdy organic hezky roste, a i když projekt vypadá opravdu zajímavě, rozhodl jsem jej prodat a to z důvodu současného budování jiného projektu. Proto se snažím prodat své menší projekty, protože jednoduše potřebuji další kapitál.
CENA
Cenu nastavuji dle investice, kterou jsem do e-shopu vložil + cenu své práce (+ zohledňuji tržby, které e-shop vygeneruje bez jakékoliv práce). Do textů a zpětných odkazů byla vložena spousta peněz. Hodnota skladu je nyní cca 30 000Kč (nákupní ceny), produkty se vkládaly ručně, kompletní nastavení e-shopu, úpravy na Shoptetu na míru, profil na instagramu (2 000 followerů, originálně nafocené příspěvky), . Shoptet je nyní na tarigu Business, cena 1 140 Kč/měsíc (bez DPH) + za automatizaci (feedy) cca 1 000Kč.
Za e-shop tak chci 160 000Kč.
SHRNUTÍ
Pokud hledáte e-shop s návštěvností, produkty známých značek (tedy vyhledávané produkty) a kvalitní zboží (malé procento reklamací), tak jste na tom správném místě. Za e-shop chci víceméně to, co jsem do něj dal. Posouvá se neskutečně dopředu, ale já se nyní chci soustředit na jiný projekt a jednoduše se proto chci tohoto projektu vzdát.
18 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
14 hodnocení
členem od 25. 4. 2016
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E