Frontend developer externista
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

XML feed - poskytnutie odberatelom

  1. Chcem sa opýtať akú máte skúsenosť s poskytnutím feedu pre svojich odberateľov. Uvažujem, že by som poskytol velkoobchodný feed pre niektorých zákazníkov. Len ich je málo tak je otázne či a čo to prinesie. Zakladáme sa na tom, že sme špecialista máme aj vlastné produkty plus množstvo vlastných fotiek. Tak sa neviem rozhodnuť či to takto pustiť do sveta a bude z toho niečo alebo ani nad tým neuvažovať. Technická stránka nie je pre nás prekážkou.

    Zároveň som si všimol pri tom čo som hľadal dodávateľov pre niektoré svoje eshopy, že málokto poskytuje feedy. Stáva sa, že chcú napríklad odber min. jednorazovo za 2000 EUR. A potom poskytnú feed alebo že majú napríklad ceny na webe v akcii -40% tým pádom možnosť prirážky vychádza nízka.

    Dnes som zažil pri jednom pontenciálnom dodávatelovi aj to, že mal na webe koncovú cenu za produkt v akcii 2990 Kč. U nás v admine po zľave však bola cena vyššia. T.j. na webe podlieza cenu čo je určená pre partnerov. Takéto partnerstvá mi neprídu moc zaujímavé.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. otazka je zle polozena. mal by si sa skor pytat: ulahcim svojim zakaznikom robit biznis, a zvysit tak svoje zisky, alebo budem radsej *****? 😏

  4. Pokud to není technický problém, pak b2b feedy nebo api doporučuji. Některé firmy to interně zohledňují při navazování obchodu.

  5. Citace Původně odeslal kurtas2656 Zobrazit příspěvek
    Chcem sa opýtať akú máte skúsenosť s poskytnutím feedu pre svojich odberateľov. Uvažujem, že by som poskytol velkoobchodný feed pre niektorých zákazníkov. Len ich je málo tak je otázne či a čo to prinesie. Zakladáme sa na tom, že sme špecialista máme aj vlastné produkty plus množstvo vlastných fotiek. Tak sa neviem rozhodnuť či to takto pustiť do sveta a bude z toho niečo alebo ani nad tým neuvažovať. Technická stránka nie je pre nás prekážkou.

    Zároveň som si všimol pri tom čo som hľadal dodávateľov pre niektoré svoje eshopy, že málokto poskytuje feedy. Stáva sa, že chcú napríklad odber min. jednorazovo za 2000 EUR. A potom poskytnú feed alebo že majú napríklad ceny na webe v akcii -40% tým pádom možnosť prirážky vychádza nízka.

    Dnes som zažil pri jednom pontenciálnom dodávatelovi aj to, že mal na webe koncovú cenu za produkt v akcii 2990 Kč. U nás v admine po zľave však bola cena vyššia. T.j. na webe podlieza cenu čo je určená pre partnerov. Takéto partnerstvá mi neprídu moc zaujímavé.
    Určitě to má význam, ale musí to mít jasně daná pravidla. Jsme napojeni na několik dodavatelů a stejně tak jsme v minulosti poskytovali feed. Po těchto zkušenostech bych feed poskytoval jenom některým zákazníků a hlídal jejich obrat, jelikož někteří přestali nakupovat na sklad a začali to dělat pouze pasivně. Další problém je s rezervací zboží, když se najde chytrák co objedná celou zásobu poptávaného zboží a nechce jej zatím dodat. Na ostatní prodejce tak nezbude nic a ti pak jdou jinde a pokud zboží neodebere jelikož o ně nebyl takový zájem jaký čekal, zůstane tobě jelikož ostatní už nakoupili někde jinde.

    To že někteří dodavatelé mají ceny nižší než nabízí partnerům je dnes zcela běžné, tak se s tím bud smiř a nebo nekupuj, bohužel je dnes taková doba. Osobně se právě z těchto důvodů vyhýbám dodavatelů co současně provozují maloobchodní prodej, protože pak na jejich maloobchodním eshopu je výprodej se slevou 80%, ale na velkoobchodě žádná sleva není, případně u žádaného zboží na velkoobchodu zboží není, ale na jejich maloobchodním je ho dostatek.

  6. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Určitě to má význam, ale musí to mít jasně daná pravidla. Jsme napojeni na několik dodavatelů a stejně tak jsme v minulosti poskytovali feed. Po těchto zkušenostech bych feed poskytoval jenom některým zákazníků a hlídal jejich obrat, jelikož někteří přestali nakupovat na sklad a začali to dělat pouze pasivně. Další problém je s rezervací zboží, když se najde chytrák co objedná celou zásobu poptávaného zboží a nechce jej zatím dodat. Na ostatní prodejce tak nezbude nic a ti pak jdou jinde a pokud zboží neodebere jelikož o ně nebyl takový zájem jaký čekal, zůstane tobě jelikož ostatní už nakoupili někde jinde.

    To že někteří dodavatelé mají ceny nižší než nabízí partnerům je dnes zcela běžné, tak se s tím bud smiř a nebo nekupuj, bohužel je dnes taková doba. Osobně se právě z těchto důvodů vyhýbám dodavatelů co současně provozují maloobchodní prodej, protože pak na jejich maloobchodním eshopu je výprodej se slevou 80%, ale na velkoobchodě žádná sleva není, případně u žádaného zboží na velkoobchodu zboží není, ale na jejich maloobchodním je ho dostatek.
    Dakujem za rozumnu odpoved ... a nazor.

Hostujeme u Server powered by TELE3