Zadejte hledaný výraz...

Pozdrav při zvedání telefonu

Sisyphus
verified
rating uzivatele
(8 hodnocení)
19. 10. 2019 11:33:07
Zdravím,
jak se představujete při volání, kdy nepoužíváte k představení svojí pozici nebo společnost?
Sám používám "(Jméno) (Příjmení), dobrý den."
Jak se představujete když voláte vy a jak když někdo volá vám? (při formálních hovorech)
Jaký pozdrav je podle vás nejvhodnější a profesionální?
19. 10. 2019 11:33:07
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420571
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 10. 2019 12:42:04
Je to úplně jedno, vždy jde jen o kvalitu služeb které nabízíš. Pokud nabízíš dobré služby, tak můžeš zdravit klidně ve svahilštině a stejně zakázku/zákazníka získáš. Pokud nabízíš odpad ano, musíš se soustředit na tyhle věci, abys zapůsobil alespoň na oko. S tím ti nemůžu poradit, nemám zkušenosti.
Když mi někdo volá říkám asi ''(Příjmení), prosím?''. Vůbec nad tím nepřemýšlím je to opravdu totální nonsense si tuhle otázku dávat do hlavy. Lidi by měli svou energii směřovat do služeb/produktů, které dělají a neřešit nesmysly :)
19. 10. 2019 12:42:04
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420570
Hola, hola, tam vodička.
19. 10. 2019 13:18:52
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420569
Pavel Jílek
verified
rating uzivatele
(80 hodnocení)
19. 10. 2019 13:24:21
Halo, halo, já tady, kdo tam?
19. 10. 2019 13:24:21
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420568
Registrace
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
19. 10. 2019 13:37:06
Když mi někdo volá, tak se samozřejmě nepředstavuju nikdy (tedy se omezuju na pouhé "Prosím..."). Buď ten na druhém konci ví komu volá, tedy moje jméno zná a jen se ujistí že jsem to já, což potvrdím, případně se už známe natolik, že to není vůbec potřeba. Všechno co nepatří do jedné ze dvou možností výše je pro mě nevyžádaný hovor, kde je jim po mém jméně lejno a to je ani nenechám domluvit, rovnou pokládám s tím, že nemám zájem.
19. 10. 2019 13:37:06
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420567
Marek
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 10. 2019 13:38:58
jen prosím.... z důvodu věčných neodolatelných nabídek po telefonu, neříkám příjmení. Pokud nechci s dotyčným mluvit, řeknu že je to omyl.
19. 10. 2019 13:38:58
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420566
node
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 10. 2019 13:39:34
"odkial mate toto cislo?" 😄
ale seriozne, ja len volam, cudzie cisla nezdvyham...a niekedy aj tie zname 😝
preferujem email - mam cas si rozmysliet co chcem komunikovat, nie som tlaceny do rozhodnuti ktore si nemam cas premysliet, nemusim vobec reagovat, nemusim riesit ci je poludnie alebo dve rano a td.
19. 10. 2019 13:39:34
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420565
Ecs
verified
rating uzivatele
(5 hodnocení)
19. 10. 2019 13:50:59
Nezvedám cizí čísla.
19. 10. 2019 13:50:59
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420564
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
19. 10. 2019 14:13:20
V tomhle souhlasím s Node, mám to dost podobně. Občas mě fascinují názory starších generací typu ''ty programátoři/designéři se bojí komunikovat'' nebo ''po telefonu to mám vyřešené za 1 minutu''.
Lidé, kteří mi volají s dotazem na cokoliv ve většině případech stejně odkáži na komunikaci přes mail. Volám pouze v rámci projektů, které je potřeba diskutovat ve více lidech.
Důvody:
1) Máš větší čas na to pochopit co dotyčný chce a rozmyslet si svou odpověď. Nemůžeš udělat chybu v unáhlené kalkulaci ceny nebo něčem podobném.
2) Většina z nás řeší více projektů a nesnáším řešit jiný projekt při rozdělané práci, když mi zrovna někdo zavolá. Odpovím jak to bude vhodné přes mail vždy do 24h.
3) „co je psáno, je dáno“ to co si domluvíte přes mail je jasné, archivované a kdykoliv dohledatelné na obhajobu případných sporů. Přes hovor se většina lidí snaží manipulovat a svým projevem tlačí druhého do určité situace/odpovědi. Stejně, když mi někdo volá a popisuje zadání projektu, tak si to musím přepsat, abych si pamatoval co dotyčný chtěl, takže to celé postrádá smysl (1 krok zbytečně navíc).
4) Většina hovorů jsou nezajímavé zakázky/nabídky na které se ani nevyplatí reagovat. Promarněný čas, email zle ignorovat (hovor také, ale na to musí mít dotyčný žaludek).
5) V případě soudního sporu lze emailová korespondence použít. Hovor si asi jen tak někdo nenahrává a i když jo, musí o tom druhou stranu informovat jinak je to proti zákonné.
Hovor je super, když si zaměstnaný u někoho na dlouhodobém projektu. Urgentní situace jsou a ano zde hovor poslouží mnohem lépe než mail.
Ale musím říci, že se to poslední roky dost zlepšilo. Mám na sebe všude mail i číslo a 99% klientů volí mail.
19. 10. 2019 14:13:20
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420563
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 10. 2019 14:28:40
Mám to rozdělené.
U firemního čísla:
Při příchozím a odchozím hovoru: "{příjmení}, {projekt}"
U soukromého na neznámá čísla:
Příchozí: "{příjmení}, prosím"
Odchozí: "Dobrý den {příjmení}, {důvod telefonátu}"
U soukromého u nejlepšího kamaráda:
Příchozí: "Dobrý den, tady krematorium Pelhřimov"
Odchozí: "Čau, ty stará káro"
19. 10. 2019 14:28:40
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420562
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 10. 2019 14:40:57
Vždy pozdrav a jméno. Jinak se mnou je to tak - garantuji profesionální, slušné jednání a maximální snahu vše věcně vyřešit ve prospěch zákazníků. Očekávám jediné - slušné jednání i na druhé straně. Pokud by se mi někdo představil jak zde píšete "čau vole", tak jde ihned do ignoristu. I zákazníci padají do ignore listu za zbytečné vulgární chování, díky tomu moc neslušných zákazníků nemáme. To neznamená, že se jejich záležitosti neřeší, pouze jim zbývá emailová komunikace s odpovědí do 24hod. Telefon je super, ale ne každý člověk se umí chovat a ne každý si ho zaslouží.
19. 10. 2019 14:40:57
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420561
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
19. 10. 2019 15:17:21
Nejlepsi je, pri prijmuti hovoru, nekolik vterin pomlcet, tak 5 je adekvatni. Clovek na druhe strane je pak opravdu nejisty.
A jinak, klasicka: "prijmeni + dobre rano/dobry den/dobry vecer"...
19. 10. 2019 15:17:21
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420560
beraniste
verified
rating uzivatele
(29 hodnocení)
19. 10. 2019 15:26:13
Napsal Oleg;1549861
Nejlepsi je, pri prijmuti hovoru, nekolik vterin pomlcet, tak 5 je adekvatni. Clovek na druhe strane je pak opravdu nejisty.
A jinak, klasicka: "prijmeni + dobre rano/dobry den/dobry vecer"...
Jo a nebo takhle nějak:
Zákazník: "vy čůr... kdy přijede ten řidič"
Vy: 30s mlčíte
Zákazník zatím: vy hov... krypl... dopr... dopič...
Vy po 1min.: omlouvám se, bohužel jsem nerozuměl ani slovo, můžete mi všechno ještě jednou zopakovat ...
:-)
19. 10. 2019 15:26:13
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420559
Otakar Pěnkava
verified
rating uzivatele
(26 hodnocení)
19. 10. 2019 15:40:37
Napsal beraniste;1549858
Pokud by se mi někdo představil jak zde píšete "čau vole", tak jde ihned do ignoristu.
To byla nadsázka, trochu humoru neuškodí. Upravil jsem ten příspěvek, aby to bylo jasnější :)
Jak už tu někdo řekl - když máte kvalitní produkt, tak tohle nemusíte řešit. Navíc lidé stejně zapomínají jména a na konci hovoru neví s kým mluvili. A je absolutně jedno, zda řeknete "Dobrý den {jméno}" nebo "Dobrý den {jméno a příjmení}"...
19. 10. 2019 15:40:37
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420558
Oleg
verified
rating uzivatele
(53 hodnocení)
19. 10. 2019 15:44:35
Napsal beraniste;1549863
Jo a nebo takhle nějak:
Zákazník: "vy čůr... kdy přijede ten řidič"
Vy: 30s mlčíte
Zákazník zatím: vy hov... krypl... dopr... dopič...
Vy po 1min.: omlouvám se, bohužel jsem nerozuměl ani slovo, můžete mi všechno ještě jednou zopakovat ...
:-)
hehe, no mne do telefonu jeste nikdo takto nerval :/
19. 10. 2019 15:44:35
https://webtrh.cz/diskuse/pozdrav-pri-zvedani-telefonu/#reply1420557
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit