Prodej eshopu s dámskou módou - Tochcesfashion.cz včetně skladových zásob v hodnotě 450.000 Kč
Zobrazují se odpovědi 1 až 7 z 7

Seznam- Reklama na Zboží vpravo - jak ovlivnit výběr produktů z našeho e-shopu

  1. Zdravím,
    při zadání KW do Seznamu se nám vpravo v nabídce ze Zboží.cz objevuje málo relevantní produkt, chceme tam jiný. U námi chtěného máme shodu v KW, v aukci na zboží nabízíme více peněz, ale prostě ho nemůžeme dostat do reklamy. Poradí prosím někdo prosím. Děkuji za váš čas.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Sklik je o milion kilometru za Googlem a stále není schopen zobrazovat relevantní reklamy. Proto se mu také nedaří ty produktovky rvát tak dopředu, jako se to daří třeba Googlu. Inzerenti jsou stále schopni vytvořit kvalitnější inzerci ručně a stále se jim to vyplatí to dělat ručně. Z toho také plyne to, že se s tím prostě budete prát těžko. Na skliku se musí hodně optimalizovat, hodně často kontrolovat a vylučovat, protože co je schopen tam podstrčit za slova, to vám někdy hlava nebere. Prostě makejte na tom.
    Já jsem to takto nikdy nesledoval, že bych hledal jaký jeden produkt se kde zobrazil a co by tam mohlo být jiného. To lze jen u malých shopů, ale když máte tisíce, desetitisíce produktů, tak na to není čas. Ale kdybych se o to pokoušel, tak tyto úpravy dělám ne na eshopu, ale přes mergado. Prostě si v Mergadu najdete ten nerelevantní produkt a buď ho úplně vyřadíte (to bych udělal jen v případě, že přes tento kanál vůbec nekonvertuje a jen se ser... kam nemá), nebo ho tam necháte a upravíte název/popisek a také bych to udělal u toho produktu, který je podle vás relevantní, tam bych se snažil dostat tu přesnou shodu, nacpat chtěná KW do popisku. Je to nejjednodušší způsob, jak něco změnit a vyzkoušet, aniž byste ovlivnil něco jiného, nebo musel pracně něco předělávat a navíc je to vratný proces, který vás bude stát jedno kliknutí, v případě, že se to nepovede.
    Jiné řešení by se dalo vymyslet přímo v Skliku, kde byste si ten jeden konkrétní produkt vytáhl stranou a třeba si ho utlumil a ten relevantní vytáhl. Ale zase to technické řešení, vyzobnutí si produktu v produktové kampani stranou bude náročnější, než to co jsem popsal výše.

    Jinak doplním bod 2)

    Pokud nemáte jinou možnost, nebo se nepovede to snažší řešení. Tak si vytvořte "vlastní štítek" a do toho nacpěte unikátní ID k produktu. Potom můžete v produktové kampani "vytvořit produktovou skupinu" dle toho vlastního štítku = ID. Takže si jednoduše vytáhnete ten produkt co zlobí stranou a dáte mu ťavku. Stejně tak si můžete vytáhnout ten co potřebujete a více ho nabidujete.

    Já ale nejsem zastáncem zbytečného přeplácení, když to není nutné. Když to lze udělat optimalizací textů namísto vytahováním CPC.

  4. Popsal jste to dobře. Naše situace je taková, že to můžeme ručně napasovat. Tedy nabídnout více peněz/utlumit nerelevantní a udělat shodu KW/utlumit nerelevantní no a vono nefunguje. 3x větší cena. 100% shoda KW a nic.

  5. No tak pokud jste vyřešil i shodu KW a nepomohlo to, tak pak bych ten problémový produkt asi vyřadil z produktového feedu. Co vám na to mám říct - prostě Seznam. Ale on se taky zlepší, ale asi to bude ještě chvíli trvat.

  6. Jenom pro upresneni - bavite se oba o tom samem?
    Beraniste popisuje Produktove inzeraty (zadane pres Sklik).
    Koicz ale v uvodnim postu pise, ze maji nastavenou aukci na Zbozi.cz (ani slovo o Skliku)....

    Idealni by byl asi screen, protoze pri vyhledavani na Seznamu se vpravo zobrazuji jak Produktove inzeraty (Sklik), tak i Produktove karty (primo ze Zbozi).

  7. Máte pravdu, toho jsem si nevšiml :-) Úplně si teď říkám, zda to tam takto bylo i na začátku. Nějak se mi nezdá, že bych to přehlédl :-)

  8. Určitě nebylo. Produktové karty jsou docela novinka. Navíc pokud vím, tak neustále na určitém vzorku populace běží nějaké A/B testy.
    Někomu se tam produktová karta zobrazuje, někomu cca uprostřed stránky, někomu vůbec. Někdo má produktové inzeráty vpravo, někdo nahoře.

    Těch testů současně běží více, takže bez screenu nebo upřesnění od tazatele můžeme opravdu jenom hádat, o čem je vlastně řeč :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3