Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 9 z 9

Vrácení zboží - smlouva se zákazníkem

  1. Zdravím,

    rád bych se zeptal na Váš názor zda-li je níže popsaná situace v pořádku.

    Mám skupinku zákazníků, kterým chci nabídnout zboží za velkoobchodní ceny. Ovšem v takovém případě také chci uplatnit nemožnost vrácení zboží (zákazník o tomto samozřejmě bude jasně informován), jelikož bych to kapacitně nezvládl. Reklamace budu klasicky řešit.

    Při vstupu do této skupinky zákazníků, bude zákazník povinen odsouhlasit checkbox, kdy si je vědom, že zboží nelze vrátit.

    Je toto v pořádku? Nechci pak zbytečně řešit spory, že zákazník má ze zákona možnost vrátit zboží do 14 dní, ale odsouhlasil její nevyužití.

    Případně napadá Vás nějaké jiné řešení?

    PS: Zákazník není firma či osvč, kdyby byl tak není co řešit jelikož mezi společnostmi tento zákon neplatí.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To mi trochu smrdí hele.

  4. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    To mi trochu smrdí hele.
    Ne není v tom opravdu nic nekalého. Budu takhle prodávat věci od mého dodavatele, který však nenabízí vrácení zboží. Není v mém zájmu budovat další sklad. Toť vše :)

  5. Ten zákon je tu právě kvůli tomu, aby bylo jedno, co je v obchodních podmínkách. Minimální doba je 14 dní a basta. Zákon neřeší, jaké náklady vám to způsobí. To musíte zohlednit v ceně.

  6. Upírání zákonem daného práva má ČOI se všeho nejraději a dokonce i kdyby tě nenapráskal zákazník a přišla na to sama tak to máš za pěknou pokutu. Zákazník se nemůže vzdát práva daného zákonem.

  7. Vyřešil bych to checkboxem, kde bude jasně tučně uvedeno, že to možné není. Pokud by sem tam někdo objednávku vrátil, tak bych ji uznal a hotovo...

    Pokud to zákazník přímo před každou objednávkou uvidí, myslím že to většina lidí nebude nárokovat. A když ano, nebude to 100% lidí...

  8. Díky za reakce, tudíž touto cestou nepůjdu.

    Ještě mě napadlo založit spolek a každý takový zákazník by se stal členem spolku. Tudíž by se pravděpodobně nejednalo o klasický vztah firmy se zákazníkem. To bych ale již musel probrat s právníkem.

  9. Nevím jestli ti pomůže spolek, spotřebitel je poměrně dobře specifikován a na nákup jako nespotřebitel to bez IČ naroubuješ těžko. Leda by to byl tajný spolek, ale stejně někomu se to pak nebude líbit a bude problém, takže tě zase může napráskat, žes mu to neprodal za cenu obvyklou.

  10. toto nelze, zákazník-spotřebitel má právo vrátit v zákonné lhůtě bez ohledu na to co ti zaškrtne na stránce a jak tu už je napsáno, je to pro ČOI skvělá potrava...

Hostujeme u Server powered by TELE3