Frontend developer externista
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Prosím o Váš názor ohledně globálního rozbalování a ukrývání kategorií

  1. Prosím o Váš názor. Na eshopech máme globální ukrývání a rozbalování filtrů v kategorii. To znamená, že když jste jako zákazník v nějaké kategorii a sbalíte si nějaký filtr, tak pak je sbalený v každé kategorii kam jdete potom. Stejně tak s rozbalením. Slyším názory že je to chyba. Můj osobní názor je, že to chyba není.. prosím hezky o Vaše názory. Díky

    PS napsal jsem název této diskuse špatně a nevím kde to editovat :-p Mělo tam být: Prosím o Váš názor ohledně globálního rozbalování a ukrývání filtrů v kategorii

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. A nějaké demo? Díky

  4. Tak jak to popisujes to podle me uplne dobre neni, co kdyz zakaznik zapomene filtr zmenit v jine kategorii a to se mu 100% stane a pak neuvidi vyrobek ktery by si zakoupil. Nebo se vrati na web po mesici a uz davno nevi ze nejaky filtr nastavil. Tak ze filtr by mel byt videt stale - (pokud to dobre chapu, jak je popsano).

    Ale lepsi by byl A/B test - tvrda data jsou lepsi nez domnenky.
    Naposledy upravil Hagen : 28.09.2019 v 13:33

  5. Jako uživatel upřednostňuji každý filtr tak, jak jsem ho opustil. Tedy klidně v každé kategorii jinak.

  6. Záleží. Dovedu si představit případy, kdy to dobře bude a kdy nebude. Takže jednak udělat nějaký ten test, klidně s reálným uživatelem a pár scénáři. A druhak by to chtělo zde ukázat reálný případ.

    Pokud máš filtr o pár položkách, pak není důvod takovou funkci mít. Pokud jich máš hodně, tak osobně bych volil zobrazení toho, co jsem zaškrtl a zbytek zakrýt. Abych viděl, že to tam mám. Což mi přijde jako dobré řešení - mě osobně.

  7. My to též máme v každé kategorii jinak.

Hostujeme u Server powered by TELE3