Zadejte hledaný výraz...

Platba nestržena – zboží přišlo

leroy0809
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 11:26:29
Zdravím,
objednával jsem zboží z celkem velké zahraniční společnosti a nejspíš ten den měli problém s billingem, platba se stáhla (cca. 300 EUR) a potom se vrátila, ovšem zboží přišlo.
Teď řeším co dál, jedná se o společnost, kde není kam a komu napsat, support s tiketovovacím systémem, reakce 5 dní (tudy cesta nejspíš nevede) a zároveň to beru, že moje chyba to není, tak bych čekal ať se ozvou sami a navrhnou nějaké řešení, zároveň nevím co můžu čekat, ale samozřejmě nemám potřebu to "ukrást".
Ovšem hlavní problém je, že není s kým komunikovat a když to vrátím, tak by mi akorát vrátili peníze znovu :-D
Jaký na to máte názor, resp. jak byste to řešili jak eshopáři?
Díky.
29. 8. 2019 11:26:29
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413584
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
29. 8. 2019 11:30:50
Já bych to napsal na Webtrh. Takže jsi udělal jedinou správnou věc co šla!
To je zase dotaz... To neexistuje jediný kontaktní email/telefon? Potvrzení objednávky ti přišlo jak? A proč ne ten support? Facebook nemají? Prostě bych na jakýkoliv kontakt napsal a čekal. Když se neozvou, nechal bych to být.
29. 8. 2019 11:30:50
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413583
leroy0809
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 11:33:25
Zajímá mě akorát názor, jinak je to všechno anonymní.
Proto jsem psal, že sám se připomínat nebudu, ale nechci se dočkat nějakých "příjemných" dopisu, kdyby na to přišli. Nevím jak se to řeší standartně u eshopu, když vznikne podobná chyba.
29. 8. 2019 11:33:25
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413582
David Hampl
verified
rating uzivatele
(87 hodnocení)
29. 8. 2019 11:39:44
Nemáš potřebu to ukrást a zároveň se nechceš připomínat. Zajímavé. Jestli hledáš radu jak umlčet své svědomí tak nevím jestli jsi na podnikatelském fóru správně.
PS: Neboj, nic ti nehrozí. V nejhorším napíšou že jim to dlužíš a ať to vrátíš. Toť vše. Když by dělali vlny tak řekneš že sis nevšiml že se platba vrátila a žádný úmysl v tom si ji ponechat nebyl.
29. 8. 2019 11:39:44
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413581
lada1979
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 11:53:21
Ale no tak, nekontaktní velké společnosti bych především vůbec nic dopředu neposílal. Pokud jsi to riskl a poslal i když se to vrátilo, tak máš pořád povinnost zaplatit, takže si nejprve prostuduj OP pokud nějaké mají, třeba ti k rozhodnutí pomůže úrok z prodlení ve výši 2% za každý započatý měsíc prodlení a řešení sporů u místního rozhodce.
Stejně tak se to řeší u českých eshopů, kde se nejčastěji stává, že objednávky s platbou předem, eshop odešle omylem bez zaplacení zákazníkem. Zákazník se sice domnívá, že nic platit nemusí, pořád platí, že je povinen zaplatit, případně vrátit zboží, jelikož objednávkou se zavazuje zboží zaplatit a převzít.
29. 8. 2019 11:53:21
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413580
Napsal leroy0809;1541550
Teď řeším co dál, jedná se o společnost, kde není kam a komu napsat, support s tiketovovacím systémem, reakce 5 dní (tudy cesta nejspíš nevede)
Proč tama cesta nevede? Tak Vás zkasírují o 5 dnů později. Ale je slušnost o problému dát vědět, zda si jsem vědom chyby protistrany. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že takový krok pak otevírá dveře k dalším spoluprácem.
Napsal leroy0809;1541550
zároveň nevím co můžu čekat, ale samozřejmě nemám potřebu to "ukrást".
Ovšem hlavní problém je, že není s kým komunikovat a když to vrátím, tak by mi akorát vrátili peníze znovu :-D
Nebo zboží vraťte a třeba Vám ty peníze nevrátí, protože si uvědomí chybu. Je možné, že ta firma o tom problému teď neví, ale při párování s objednávkami na to pak přijdou nebo účetní...
Nezlobte se, ale tohle opravdu působí, že se snažíte umlčet svědomí. No tak chcete krást, za to se nemusíte stydět, to dělá kde kdo, ale nechápu, proč si kurvit jméno kvůli 300 €...
29. 8. 2019 12:00:24
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413579
David Musil
verified
rating uzivatele
(68 hodnocení)
29. 8. 2019 12:04:21
Mně by zajímalo, co to bylo za eshop/web. Myslím, že nemáš důvod to neříct :)
29. 8. 2019 12:04:21
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413578
Šel bych se udat na policii.
29. 8. 2019 12:37:50
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413577
kajo888
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 12:52:03
Ja sa pridam .. je mozne aby platba kartou presla u obchodnika ale uz je to tyzden co mi z uctu tato platba neodisla, neobjavuje sa ani v zadrzanych prostredkoch, ani v buducich platbach? :D
29. 8. 2019 12:52:03
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413576
leroy0809
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 13:01:59
Napsal láďa1979;1541560
Ale no tak, nekontaktní velké společnosti bych především vůbec nic dopředu neposílal. Pokud jsi to riskl a poslal i když se to vrátilo, tak máš pořád povinnost zaplatit, takže si nejprve prostuduj OP pokud nějaké mají, třeba ti k rozhodnutí pomůže úrok z prodlení ve výši 2% za každý započatý měsíc prodlení a řešení sporů u místního rozhodce.
Stejně tak se to řeší u českých eshopů, kde se nejčastěji stává, že objednávky s platbou předem, eshop odešle omylem bez zaplacení zákazníkem. Zákazník se sice domnívá, že nic platit nemusí, pořád platí, že je povinen zaplatit, případně vrátit zboží, jelikož objednávkou se zavazuje zboží zaplatit a převzít.
Beru to tak, já chybu neudělal a čekám reakci z jejich strany, když zapomeneš vystavit fakturu, předpokládám, že ti zákazník nebudu volat, ať mu ji pošleš, že ji chce zaplatit.
---------- Příspěvek doplněn 29.08.2019 v 13:03 ----------
Napsal musil.david;1541566
Mně by zajímalo, co to bylo za eshop/web. Myslím, že nemáš důvod to neříct :)
Řekněme něco typu Amazon, Google Store apod.
29. 8. 2019 13:01:59
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413575
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 8. 2019 13:08:25
Je snad slusnost druheho na chybu upozornit, co ej to proboha posledni dobou za zvyk na tuhle uplne zakladni lidskou slusnost zapominat? Snad chyby se stavaji bezne, jaky je problem jim napsat a proste uvidis... Co ej to za hloupou vymluvu ze na supportu odpovidaj pozde tak to ani nema smysl... WTF
29. 8. 2019 13:08:25
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413574
leroy0809
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 13:13:33
Napsal Aleš Jiříček;1541588
Je snad slusnost druheho na chybu upozornit, co ej to proboha posledni dobou za zvyk na tuhle uplne zakladni lidskou slusnost zapominat? Snad chyby se stavaji bezne, jaky je problem jim napsat a proste uvidis... Co ej to za hloupou vymluvu ze na supportu odpovidaj pozde tak to ani nema smysl... WTF
Ale koho chceš oslovit? Budeš jednat s 5ti lidma, kterým je to úplně jedno (bůh ví, jestli vůbec s tou firmou mají něco společného) - není nějaký outsource. Jak zjistím, jestli už je to v pořádku atd. Pže objednávka se tváří jako v pořádku zaplacena a odeslána.
29. 8. 2019 13:13:33
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413573
hm
verified
rating uzivatele
(20 hodnocení)
29. 8. 2019 13:15:43
Napis jim na support a nevymejslej jezis... Kdyz to supportu bude jedno, tak se na to vyprdni, svoje si si splnil, ale nechapu ze te napadne ze to ani nezkusis... To mi teda v poradku neprijde...
29. 8. 2019 13:15:43
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413572
leroy0809
verified
rating uzivatele
29. 8. 2019 13:17:53
Ok, díky tedy za názory 🙂
29. 8. 2019 13:17:53
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413571
Tomáš Marek
verified
rating uzivatele
(23 hodnocení)
29. 8. 2019 13:22:58
Prostě chceš aby se na to nepřišlo, ale zároveň se bojíš dopisu. Nevím jak Ti poradit člověče ;) to je klasické čecháčství.
29. 8. 2019 13:22:58
https://webtrh.cz/diskuse/platba-nestrzena-zbozi-prislo/#reply1413570
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit