Vyvíjej vlastní projekty a expanduj do zahraničí! Přijď na 14. Affiliate konferenci v Praze
Zobrazují se odpovědi 1 až 23 z 23

Firma nechce zákazku

  1. už ste sa stretli s tým, že Firma nechce zákazku? :)))

    edit po tel alebo email dohode
    Naposledy upravil arsenik1 : 08.08.2019 v 16:55

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Asi jste narazil na firmu, ktera se umi pred realaci zamyslet.

    Ja treba bezne odmitam praci.

  4. Dnes a denne, bud se jim nelibi tve vystupovani, projekt co po nich chces nebo maji proste plno a musi si vybirat co vezmou nebo ne...

  5. Naprosto bezne.

  6. bud je debil majitel alebo obchodak ?

  7. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    bud je debil majitel alebo obchodak ?
    Většinou zadavatel práce.

  8. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    bud je debil majitel alebo obchodak ?
    2 posty a myslim, debil z trojce majitel, obchodák, ty nebude ani majitel, ani obchodák

  9. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    už ste sa stretli s tým, že Firma nechce zákazku? :)))
    běžné odmítám zakázky na vlhké sny, velké oči, mercedes za cenu trabanta. Neakceptujeme ani některé objednávky na eshopech od notorických neumím se rozhodnout a vracečů. Bohužel i domítám zakázky od solventních zákazníků co přicházejí na poslední chvíli u produktů, kde máme zakázky na rok dopředu.

    Navíc nikdo nemá povinnost zakázku přijmout, tak nerozumím proč se nad tím pohoršuješ.

  10. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    už ste sa stretli s tým, že Firma nechce zákazku? :)))
    A myslím, že by nás tu všechny zajímalo, jakou zakázku firma odmítla? Šup, ať se trochu pobavíme... :-)

  11. pohoršuješ? no ak sa dohodnes na niečom cez tel,emailom tak by to malo platit, potom ta firma alebo zamestnanec je neseriozny...

  12. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    pohoršuješ? no ak sa dohodnes na niečom cez tel,emailom tak by to malo platit, potom ta firma alebo zamestnanec je neseriozny...
    Ty tady trochu plácáš pátý přes devátý, zdá se mi? Když nepopíšeš pořádně ani tvůj problém nebo případ, tak co čekáš, že ti tu budeme odpovídat?...

  13. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    pohoršuješ? no ak sa dohodnes na niečom cez tel,emailom tak by to malo platit, potom ta firma alebo zamestnanec je neseriozny...
    podívej nikdo tady nevíme co a jak jste si dohodli. Pokud jste si něco skutečně dohodli, tak máš přeci právo na tom trvat a nebo chtít náhradu škody. Všechno ostatní je v reálu bezpředmětné.

  14. Uplne normalni vec.

  15. 1, 2, 3



  16. Pokud jde o B2B, tak výběr zákazníků je důležitý. Nač brát zakázku, když víte, že klient je problémový? Odmítat zakázky je normální ve všech lepších firmách.

  17. Jak to myslíš, že firma nechce zakázku? Jakože si vypracoval projekt a oni nechtějí zaplatit nebo zaplatí, ale nepoužijí tvůj výstup? Tu první možnost vždy řeší smlouva. Nebo to snad myslíš tak, že si někomu nabídl službu a on ji odmítl? To je snad naprosto normální ne a přijde mi absurdní se na tohle vůbec ptát, protože to se děje úplně každému nehledě na to jak velký je tvůj business.

    --

    Pořádně jsem to pročetl a je to asi tak, že ty po někom něco chceš a on to nechce zrealizovat. Pokud byla smlouva nebo jasná dohoda po mailu, tak je chyba na jejich straně. Pokud se ještě nedomluvily podmínky a projekt byl stále v jednání, tak je odmítnutí z jejich strany naprosto normální. Já takto zakázky odmítám relativně často a to z x různých důvodů. Seřadím podle priority

    1) Zadavatel neví co chce a nedokáže odprezentovat ani základní dokumentaci/zadání projektu.
    2) Zadavatel chce drahé řešení za směšnou cenu. Nemá absolutně představu o tom kolik daná práce stojí. Toto je pro mne osobně nejhorší varianta, protože já už předem dokážu odhadnout jakou platební sílu potencionální klient má a pak jsou vlastně jen 2 možnosti co já můžu udělat
    a) Rozsáhle mu vysvětlit kolik daná služba stojí a doložit to rozumnými argumenty. Což zabere dost času, který mi nikdo nezaplatí a už předem vím, že z toho nic nebude
    b) Stroze odmítnout, na což nemám dobrou povahu.
    3) Když dělají produkt nebo službu s kterou nesouhlasím.
    4) Mezery před interpunkcí :) :)
    Naposledy upravil streetcz : 08.08.2019 v 16:58

  18. Citace Původně odeslal arsenik1 Zobrazit příspěvek
    už ste sa stretli s tým, že Firma nechce zákazku? :)))

    edit po tel alebo email dohode
    Pokud je to dobra Firma a behem proverovani zakaznika zjistila, ze je to treba velice zly clovek, tak udela velice, ale opravdu velice dobre, kdyz se s nim rozejde jeste v prubehu dojednavani zakazky, treba i po predbeznem odsouhlaseni.

    Ale jestli mas o Tebou zminovanem pripadu vice info, nez my tady, tak sem s nima.

  19. Vzhledem k tomu, jak tu vřískáš, bych se nedivil, kdyby si v té firmě prostě v jeden moment, už po nějaké komunikaci uvědomili, že s podobným člověkem prostě nehodlají spolupracovat a poslali tě k šípku.
    A pokud se takhle chováš jenom proto, že tě někdo odmítl, tak si radši ani nechci představovat, co bys dělal, kdy nedej bože nastal nějakej problém. Evidentně se rozhodli docela správně.

  20. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Jak to myslíš, že firma nechce zakázku? Jakože si vypracoval projekt a oni nechtějí zaplatit nebo zaplatí, ale nepoužijí tvůj výstup? Tu první možnost vždy řeší smlouva. Nebo to snad myslíš tak, že si někomu nabídl službu a on ji odmítl? To je snad naprosto normální ne a přijde mi absurdní se na tohle vůbec ptát, protože to se děje úplně každému nehledě na to jak velký je tvůj business.

    --

    Pořádně jsem to pročetl a je to asi tak, že ty po někom něco chceš a on to nechce zrealizovat. Pokud byla smlouva nebo jasná dohoda po mailu, tak je chyba na jejich straně. Pokud se ještě nedomluvily podmínky a projekt byl stále v jednání, tak je odmítnutí z jejich strany naprosto normální. Já takto zakázky odmítám relativně často a to z x různých důvodů. Seřadím podle priority

    1) Zadavatel neví co chce a nedokáže odprezentovat ani základní dokumentaci/zadání projektu.
    2) Zadavatel chce drahé řešení za směšnou cenu. Nemá absolutně představu o tom kolik daná práce stojí. Toto je pro mne osobně nejhorší varianta, protože já už předem dokážu odhadnout jakou platební sílu potencionální klient má a pak jsou vlastně jen 2 možnosti co já můžu udělat
    a) Rozsáhle mu vysvětlit kolik daná služba stojí a doložit to rozumnými argumenty. Což zabere dost času, který mi nikdo nezaplatí a už předem vím, že z toho nic nebude
    b) Stroze odmítnout, na což nemám dobrou povahu.
    3) Když dělají produkt nebo službu s kterou nesouhlasím.
    4) Mezery před interpunkcí :) :)
    Ta ctyrka je dost podhodnocena :D

  21. Toto je zajímavé vlákno

    {nechci klikat přímo na tlačítko u úvodního příspěvku ;-) }

  22. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Ta ctyrka je dost podhodnocena :D
    Jojo, čtyřka je top faktor pro odmítání klientů. Spolehlivost takového rozhodnutí je beze srandy tak 90 %.

  23. Když někdo odmítne zakázku, tak to beru a přijde mi to jako férové jednání. Mně se třeba stalo, že firma přijala zakázku, osobně jsme se ještě domluvili na detailech a produkt nikde. To je pak na opováženou... kdyby řekli ne... ale něco domluvit a pak to nesplnit je docela moc..

  24. hodně lidí "umí" jen na hubě a když přijde na věc tak raději zakázku odmítnout, ani se neptají na detaily, pak je vidíš nonstop tlachat na Netu jak mají moc práce.

Hostujeme u Server powered by TELE3