Dobrý den,
poptávám velkoobchodní (relativně jednoduchý, leč velmi atypický) "eshop" na míru.
Máme klienta, který by potřeboval eshop pro prodej aut (vyřazených, určených pro likvidaci) jen pro pár partnerů v Evropě. Nejedná se tedy o typický e-shop, ale spíše platformu (inzerci s nákupním košíkem), kam by mohl vždy auta zadat s pár parametry + obrázkem + cenou a partneři by si mohli dát pohodlně vybrané kusy do košíku a objednat. Z toho plyne pár abnormalit.
Web – jen jednoduchá vstupní stránka v ČJ, AJ, FJ, NJ – úvod + kontakt + vstup pro partnery
E-shop – přístupný pouze po přihlášeníParametry velkoobchodního e-shopu:
Jazykové mutace: Angličtina, možná Francouzština / Němčina – musí být možnost přidávat jazykové mutace.
Měna: EUR
Cca 1000 nových produktů ročně.
Cca 100 registrovaných zákazníků.
Všechny produkty jsou skryté a přístupné jen po přihlášení.
Registraci zákazníka může udělat pouze vlastník e-shopu.
Zákazník se může chovat po přihlášení pouze jako zákazník eshopu = vybrat si produkty, vložit je do košíku a odeslat objednávku.
Majitel eshopu musí mít možnost přidat v administraci do košíku další produkty manuálně a odeslat opravenou objednávku zákazníkovi.
Po odeslání objednávky se musí u produktů, které byly objednány změnit status na „rezervováno“ a není možné je vložit do košíku.
Zároveň musí být možnost (pokud zákazník do určité doby nezaplatí) odebrat status „rezervováno“, aby si mohl jiný zákazník produkt zakoupit.
Na straně administrace:
Vkládání produktů:
• Bylo by možné mít předvyplněné parametry – ideálně stejné pro všechny jazykové mutace, za které se budu dosazovat pouze data? - značka, model, motor, VIN, adresa k vyzvednutí, cena. Tedy myšleno tak, že by se data dosadila pouze do konkrétního řádku a propsala se do všech jazykových mutací? V každé jazykové mutaci by pak byla možná i další pole, ale ta by se již doplňovala manuálně zvlášť (výbava).
• Foto
• PDF soubor jako příloha
• Bylo by možné mít u produktů přidělené hvězdičky? Příklad: téměř nepoškozené nebo hodně málo poškozené zboží = ***, středně poškozené zboží = **, hodně poškozené zboží = *
Doprava: vlastní
Zákazník:
Přihlásí se do administrace – vidí produkty - vloží do košíku a v ten moment tak nesmí učinit nikdo jiný – zboží mění status na „rezervováno“ a již nelze vložit do košíku v jiném účtu – samozřejmě v různých jazykových mutacích.
Odeslání objednávky s předvyplněným textem.
Ponákupní proces:
Po dokončení nákupu = zákazník zaplatil a vyzvedl si zboží, musí být možnost archivovat produkt, aby se již nezobrazoval. Dále musí být možnost případně produkt smazat, ale to může jen administrátor.
Dále by měl e-shop umět:
Vyjet statistiku podle zákazníků – přehled produktů za dané období, které vybraný zákazník zakoupil a souhrnou částku.
Registrovaný zákazník: data zákazníka v administraci:
Firma:
IČO:
DIČ:
Ulice:
Město:
PSČ:
Země:
Telefon:
E-mail:
Datum založení:
Jméno (statutární zástupce):
Příjmení (statutární zástupce):
Jméno (kontaktní osoba)
Příjmení (kontaktní osoba)
Telefon (kontaktní osoba)
Uživatelské jméno + heslo
Prosím o reference, v jakém časovém horizontu jste schopni udělat a jaká by byla cena.
Nabídky a dotazy prosím pouze e-mailem na adresu: E-mail: lukesova@eximia.cz
Děkuji