Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Jaký komunikační kanál s klienty?

  1. Jaký používáte komunikační kanál s klienty na eshopech? Máme smartsupp, bohužel neustále zdražování a vlastně i to že funkce, které mají jsou pro nás k ničemu jako např video (kterého na našem tarifu může být jen 1000 záznamů, pak se přestane natáčet) mě malinko utvrzuje v tom, že smartsupp nebude tou pravou volbou pro eshop.. Máte nějaká tip, co je vhodné použít jako komunikační modul na eshop pro klienty?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Jakub96124 poptává: Hlavní stranka XTS3.cz
    Profesor prodává: Atraktivní adult doména Pornograf.cz
    Oksim poptává: SAML php laravel -> moodle
  3. Foxydesk, je za jednorázový poplatek 1500,- ale zase nemá tolik funkcí jako smatsupp, vlastně nemá žádné funkce, jenom odepisování na zprávy

  4. Právě nemá jediná vvýhod je ž je umístěn u klienta (u nás) na serveru a ne na cizím hostingu jako cloud.řešení;)

  5. Facebook messenger ??? Mě funguje hodně dobře...

  6. mne uz roky vyhovuje tento https://www.liveagent.com/sk/

Hostujeme u Server powered by TELE3