Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Mall - nákupní galerie

  1. ... zdravím, jak je to staré? Nějaké zkušenosti? Jak to funguje a kolik to stojí?
    Mall.cz – Partnerský prodej

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Oni tam udávají nějaká marže pro určitou kategorii - např. nábytek 18%, dále 5Kč za každou objednávku a 0,1Kč za každou položku a jeden den. Fakt nechápu, co je to ta marže? Ale jestli to je poplatek Mallu z objednávky, tak je to brutální. Brutální už je ten poplatek za položku a tohle kdyby se k tomu přičetlo. Je tu někdo, kdo přes ně prodává a kdo má nějaká čísla? Jak se to vyplatí?

    Jestli to teda počítám správně, tak při počtu 50t produktů bych mall zaplatil jen za to že tam propaguji 150.000Kč/měs + provize z objednávek? Snad jsem to pochopil špatně, protože jinak jdu z eshopu taky udělat nákupní galerii.
    Naposledy upravil beraniste : 22.07.2019 v 21:01

  4. To je sice dobrý nápad, ale obávám se, že tvůj eshop nemá takový dosah jako Mall. Jinak nákupní galerie byly kdysi docela dost populární a kdyby to majitelé nevytunelovali mohly fungovat dodnes. Vlastní zkušenost nemám, ale mám velice dobrou zkušenost s jedním z našich dodavatelů, který dovážel jistý produkt vhodný spíše na vánoce než pro celoroční prodej asi 20 druhů, který se celkem dobře prodával s 80-100% přirážkou za cca 1500-1600 Kč. Bohužel chlapec nějak těžce nesl jedno mrtvé období a přistoupil na spolupráci s Mall (sami ho oslovili), který jeho produkty ocenil na 999 Kč a dopravu zdarma, což jsme nejen my těžce nesli. Před vánocemi sice Mall prodal asi 2x tolik co on sám, ale po vánocích už to moc nepropagovali a v dubnu mu to vyřadili. Tahle sranda ho stála v napojení cca 100 tis. a půl roku nervů s programátory, zprasil si trh a ztratil odběratele a po roce skončil. Takže mu těch 50 Kč co mu na tom zbylo asi stálo za to.

  5. :-) Díky za první zkušenost. Čeho bych se ještě bál (kromě toho že to v číslech nevychází), že se povozí na již hotové práci, nakopnou kampaně a stáhnou si např. přes nákupy objednávky, které by člověk jinak realizoval sám za zlomek ceny. No a když o tom tak přemýšlím kdo to odmaká ... o každém kanálu je třeba přemýšlet, ale nějak se nemohu dopočítat.

  6. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Oni tam udávají nějaká marže pro určitou kategorii - např. nábytek 18%, dále 5Kč za každou objednávku a 0,1Kč za každou položku a jeden den. Fakt nechápu, co je to ta marže? Ale jestli to je poplatek Mallu z objednávky, tak je to brutální. Brutální už je ten poplatek za položku a tohle kdyby se k tomu přičetlo. Je tu někdo, kdo přes ně prodává a kdo má nějaká čísla? Jak se to vyplatí?
    My tam přímo neprodáváme, ale čísla jsou správná - 18% je poplatek z celkové hodnoty objednávky, po úspěšném vyřízení objednávky odečtou dalších 5kč nehledě na hodnotě - a 0,1kč za položku se platí de facto "nájem". Vyplatí se to jen u produktů, kde jsou opravdu velké marže, jsou řádově minimálně stokorunové a zároveň se točí.. kdo se tam cpe s celým sortimentem a nemá to dopředu propočítané, tak mu to pak prostě nemůže vycházet (poplatky jsou jen za zveřejnění na stránkách a propagaci, není v tom zasílání objednávek ani další služby, takže to určitě není tak, že už by s tím prodejce měl minimum práce). Na druhou stranu jsou firmy, kterým to funguje a výrazně si tak zvýší prodeje.

  7. Dobře, děkuji. Takže to znamená produkty s přirážkou stovek procent. Ale i tak musel by člověk hodně rychle zareagovat a stáhnout neprodejné zboží včas, kvůli těm šíleným poplatkům za vystavení. Pak ale opravdu bude nutné prodávat obrátkové zboží - tj. produkty do 1500Kč, lépe v prodejce do 900Kč max. Pokud vezmu v úvahu, že nejdražší na eshopařině je práce/sklad/reklama, tak je to opět pro partnera dost nevýhodné. Oni píší, že vymysleli model win-win, ale za těch podmínek co tam mají, kdy náklady za práci, expedici a zboží na skladě nesete zase vy, mi to moc výhodné nepřipadá.

  8. Obávám se, že takto se na to dívat nemůžeš. Pokud budeš mít velkou marži, Mall to stlačí dolů aby byl nejlevnější. Já třeba vůbec nechápu proč něco co se dobře prodávalo za 1500, ocenili na 999, jelikož třeba u jiných výrobků šli z 1500 třeba na 1399. Jinak samozřejmě je to rozhodnutí na tobě zda chceš nebo nechceš.

  9. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Dobře, děkuji. Takže to znamená produkty s přirážkou stovek procent. Ale i tak musel by člověk hodně rychle zareagovat a stáhnout neprodejné zboží včas, kvůli těm šíleným poplatkům za vystavení. Pak ale opravdu bude nutné prodávat obrátkové zboží - tj. produkty do 1500Kč, lépe v prodejce do 900Kč max. Pokud vezmu v úvahu, že nejdražší na eshopařině je práce/sklad/reklama, tak je to opět pro partnera dost nevýhodné. Oni píší, že vymysleli model win-win, ale za těch podmínek co tam mají, kdy náklady za práci, expedici a zboží na skladě nesete zase vy, mi to moc výhodné nepřipadá.
    No není, proto to defakto nikdo nezná. Na to že to měla být česká odpověd amazonu, je tam naprosto minimum prodejců a též si myslím že je to hlavně z důvodu šílené cenové politiky.

  10. Ale cenová politika je v pořádku, akorát eshopy prodávají za šílené ceny. V minulosti na nákupních galeriích jako třeba Svět nákupů brali 5-7% z obratu a cca 20 tis. za propojení, ale na druhou stranu cizí zboží zrovna moc na titulce nezobrazovali a o nějaké reklamě sis mohl nechat zdát.

  11. My přes jejich marketplace taky prodáváme, mimochodem celý tento model je po vzoru amazonu.

    Máme tam jen pár produktů (= do 10), z toho jen 2 jsou prodejné a ten zbytek tam máme spíš jen proto, že nám to pomáhá při vyhledávání (svezete se na podpoře PPC, G. nákupů atd. od Mallu)

    Bohužel výsledky zatím nejsou nic moc, průměrně jedna objednávka měsíčně (může to být produktem, to si posuďte sami) - https://www.mall.cz/nabijecky-solarn...w-100003570376

    Co mě teda úplně brutálně se..., že musím min. 2x denně chodit do jejich adminu kontrolovat jestli nepřišla nějaká objednávka. Tvrdí mi, že to neumí nijak napojit tak, aby mi přišel email s upozorněním. Nechápu. A obecně jednání Mallu je velmi diletantské po všech směrech. Čemuž ostatně odpoídají jejich hos. výsledky.
    Jo a taky musím odesílat přes Uloženku, která, ačkoliv bydlím v Praze, tady nemá skoro žádné pobočky.

    Spolupracuji s nimi asi půl roku, chci to vyzkoušet na rok a uvidíme co z toho bude. Vzhledem k tomu, že děláme hlavně B2B business, tak mě to u nich s poplatky a marží vyjde o něco málo hůř, než když prodávám B2B.
    Klasickému eshopu to nemůže ekonomicky dávat žádný smysl, pokud nemá brutální marži.

    PS: Aktuální zkušenost - když jsem hledala odkaz na produkt abych vám ho sem dala, tak jsem zjistila, že "Tohle zboží již není dostupné" - volala jsem hned na support co to má znamenat, nikdo nevěděl, každopádně se to zboží min. 2 týdny vůbec nikomu nezobrazovalo. Takže tak.

Hostujeme u Server powered by TELE3