Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Jak propagovat jednoproduktovy eshop?

  1. Nechtel jsem se ptat, jestli se jednoproduktovy e-shop vyplati. To by tady bylo Ano i Ne..

    Zeptal bych se zkusenejsich, ze pokud mam žádaný produkt pro malé děti a ktery v ČR jeste není, s marzi 50-60Kč, jaky druh propagace by byl pro me nejlevnejsi?

    Vyplati se na to ještě FB reklamy?

    Jake jiné druhy propagace pouzivate?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pokud máš maily tak newslettery.

  4. Ty prave nemam.

  5. Řeknu vám to tak ... i když ten produkt bude sebežádanější, tak dělat tohle maloobchodem a prodávat koncákům po kuse, to raději ani nezačínejte. Marže 50Kč nemá smysl a neuplatíte reklamu. Na FB už vůbec a jestliže ano, tak kolik vám z toho zbyde? Pětikoruna? Kolik byste toho musel těch koncákům prodat? Za mě blbost.

  6. Ja spis doufal, ze by konverzni pomer mohl byt tak 5-10% ale to jsem asi prehnal...

    Diky kazdopadne,

    Jen skoda, ze se neozval nikdo, kdo tyhle jednoproduktovky provozuje a ze jich by tady mel byt dostatek...

  7. Citace Původně odeslal john20 Zobrazit příspěvek
    Ja spis doufal, ze by konverzni pomer mohl byt tak 5-10% ale to jsem asi prehnal...

    Diky kazdopadne,

    Jen skoda, ze se neozval nikdo, kdo tyhle jednoproduktovky provozuje a ze jich by tady mel byt dostatek...

    Zaleží jak umíte s FB reklamou a jaký je targeting. Mám více produktový eshop (v mém případě dropship) a s obrázkovou reklamou mi FB účtuje kolem 10 Kč za to, že někdo ve věku 13-18 rozklikne reklamu. Na video reklamě je to 2.6 Kč... Záleží tedy jak si s tím poradíte a komu reklamu budete ukazovat a hlavně kde (feed, side-bar...). Cena reklam bude jiná, pokud ji budete chtít ukázat rodičům dětí, nebo přímo dětem a jak dobře nastavíte demographics na FB.

    Pokud si myslíte, že prodáte dostatečný objem aby to pro vás mělo smysl, počítejte s tím, že reklama na FB vám prožere min. 30 Kč z vaší marže, když to uděláte dobře.
    Dovolil bych si ještě jeden tip :)
    Pokud je produkt opravdu žádaný, můžete ho využít ke cross-sellu a up-sellu dalších produktů a stavění databáze emailů návštěvníků. Budete třeba rád, že na produktu neproděláte, ale pokud získáte mail, máte X dalších příležitostí zákazníkovi prodat něco dalšího. Dlouhodobě je to mnohem výhodnější model, ale chce dost trpělivosti a ochotu být chvilku v mínusu.

    Doufám že jsem trochu pomohl, kdyžtak mi klidně napište do zprávy.

Hostujeme u Server powered by TELE3