Prodej módní značky DANNYS clothing

Výsledky hlasování: Jaká varianta vypadá lépe?

Hlasující
15. Nemůžete hlasovat
  • Varianta 1 (vlevo)

    7 46,67%
  • Varianta 2 (vpravo

    3 20,00%
  • Žádná, vysvětlím lepší řešení

    5 33,33%
Zobrazují se odpovědi 1 až 17 z 17

Hodnocení / Kritika loga GROW.CZ

  1. Zdravím,

    připravujeme logo pro obchod grow.cz, toto je první návrh. Co se mně na tom nelíbí / zdá, je pocit, že prvky v logu - lístečky znepřehledňují logo samotné = je jich tam moc.

    Jaká varianta 1 (vlevo) či druhá (vpravo) se Vám líbí více a co by jste upravili? Myslím, že loga jsou povedená, chtělo by je to jen trošku upravit. Jde mně o okamžitou čitelnost. Poznáte, že se jedná o grow.cz, neni to zaměnitelné například s crow.cz ? Co by jste odebrali či naopak přidali? Když to srovnáte s aktuálním logem grow.cz, v čem je lepší, co ne? Jakou verzi polepu auta by jste zvolili?

    Děkuji za Vaše postřehy, hodnocení a rady.


  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Urcite vlevo, ale zahodit tecku v O a listek nechat bud jen v G nebo v R.

    Nebal bych se ani pouziti stavajiciho fontu, je kvalitnejsi a reprezentativnejsi.

  4. Mě se líbí také ta varianta vlevo

  5. Lístek bych dal pouze do prvního písmenka. Nebo bych zkusil návrh s lístkem jen před nápisem. Určitě odstranit stredovou tecku z písmene O

  6. Vyndej z diskuze název GROW.CZ a zobraz lidem pouze logo, pak uvidíš, jak moc to je čitelné.

  7. Bože, ty to nechápeš? Všechny ty loga jsou super, si skoro můžeš hodit mincí, je to šumák, největší problém u těch polepů auta je, že tam je jen grow a ne grow.cz, případně to cz dost malým písmem...

    Problém je úplně jinde, nechápeš svoje zákazníky. Kdo a proč u tebe bude nakupovat? Já třeba nakupuji na tomto e-shopu - http://www.elektromaterial-svitidla.cz/ . Je naprosto strašný, ale má dobrou cenu včetně poštovného na heuréce, bere karty a mají tam přesně typ zářivky, který jsem si zadal do Google, design je věc totálně podružná, za jak dlouho zářivka dojde taky.

    Nebo nakupuji na tomto obchodě - https://www.f-sport.cz/ . Ten obchod je fakt hrozný, jeden z nejhorších e-shopů co se týče designu co znám. Poštovní metody mě vytáčej, nepodporují ani karty.

    Ale jsou levní a mají velký výběr a nad 1.200 Kč poštovné zdarma.

    Pochop tohle, pokud půjdu na e-shop, protože skvěle vypadá, tak očekávám, že bude fakt skvělý. Že popisky zboží budou obsahovat mnoho fotek a poznámek, hodnocení, vše bude přehledně rozřazeno do kategorií, a já si v e-shopu budu připadat jak v katalogu. To co na tom co tam zatím máš, tak vidím, že je to spíše landing page z heureky než nějaký e-shop, který by mi reálně byl schopen pomoci s výběrem.

    První si sakra zodpověz, proč? Proč bych měl u tebe nakoupit? Protože máš skvělé logo? To jako vážně?

    Proč ty? Proč tvůj e-shop? V čem si jiný, v čem jsi pro mě lepší?

    Máš nějakou strategii? Pojedeš nabídkou zboží, nebo kvalitními popisky, případně dobrou zákaznickou podporou, nebo rychlým doručením?

    Nad tím bych se zamyšlel o hodně víc než jestli je lísteček v logu vlevo nebo vpravo.

    Není nic na tom si prostě udělat strategii, že chci být nejlevnější na Heureka.cz, osekat náklady totálně na dřeň, třeba si nechat udělat logo za pět dolarů na Fiverr.com, zajistit nejlevnější dopravu, nejlevnější platbu, vše nejlevnější a mít strategii, jsem nejlevnější, mám největší výběr a zákazníky přivádím z Heureky.

    Na prd ovšem bude, když budeš na jednu stranu investovat do loga a vzhledu e-shopu - přičemž popisky a vysvětlivky, včetně řazení a tak bude na prd, na druhou stranu budeš chtít být o něco levnější (ale nebudeš nejlevnější), a pak si ještě řekneš, že chceš mít zákaznickou podporu (ale ta nebude nejlepší), a budeš takovej miš maš, kterej nikoho nezaujme.

  8. @bart28 ses rozpálil úplně zbytečně. Jak víš jestli má nebo nemá vyřešenou stategii a další věci okolo jeho businessu? Zde padl pouze jednoduchý dotaz na logo.

    Ty naopak nechápeš, že to co prezentuješ ohledně http://www.elektromaterial-svitidla.cz/ https://www.f-sport.cz/ také nedává smysl. Ta rovnice je jednoduchá a neměnná. Pokud budeš mít produkt/službu, která v něčem bude lepší než konkurence (cena, doprava, platba, kvalitní produkt,....), tak si své zákazníky najde vždy bez ohlednu na design. To je důvod proč ty tam nakupuješ. Ovšem ten point je, že dobrým UI zlepšíš konverze a tedy ziskovost e-shopu.

    Kdybych ti to měl vysvětlit nějak polopaticky. Máš e-shop, který má špatné UX/UI, ale je populární na základně svého kvalitního produktu/služby vydělá 100k měsíšně. Kdybys však zlepšil UX/UI můžeš rapidně zlepšit konverze. 1%, 10%, 50% a klidně i o stovky procent v nějakém případě. Tzn. že například místo 100k vyděláš 150k, což je rapidní rozdíl.

    Chci tím tedy říct to, že relevance produktového designu (tvar vázy, hodinek, UI internetového obchodu/služby,....) je stejná, ne-li větší než strategie v nějakých případech.

    TLDR: Ano strategie je důležitá, ale na to se neptal. Ano e-shopy s přidanou hodnotou budou prodávat i při shit designu, ale absolutně to neznamená, že má design menší relevanci. Popravdě to pouze reflektuje fakt, že majitel těchto e-shopů nevyužívá maximální potenciál svého businessu.

    Jinak tohle je téma na delší diskusi a doporučuji přečíst https://janjunek.com/coe2019.pdf

    --------------------------------------

    @eshop0 Asi to nebude to co bys chtěl slyšet, ale já bych nevolil ani jedno logo. Proč

    1) Přesně jak říkáš z větší vzdálenosti a bez použití mozku, což většina zákazníků nebude používat, je logo snadno zaměnitelné s názvem CROW.
    2) Tečka v písmenu O znázorňuje pin, point, target, location,... Třeba to může něco symbolizovat, ale já nevím co a když to nevím já nebudou to vědět ani uživatelé. Jestli to víš ty nebo grafik je irelevantní.
    3) Lístek v druhém logu znázorňuje hořící plamen, zapalovač, svíčku,..., takže to auto co pojede může znázorňovat prodej ekologických krbů.

    Nejsem illustrátor a nedělám logotypy, ale osobně bych spíše doporučil něco v podobném stylu https://dribbble.com/shots/6452046-GROW
    Nedělal bych lístek v G, protože to by byl úplně stejný problém jako je teď, ale lístek v R je super. Z dálky se ztratí a název je snadno rozpoznatelný a z menší vzdálenosti je to krásný detail listu. Snad jsem pomohl ;)

  9. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek
    Bože, ty to nechápeš? Všechny ty loga jsou super, si skoro můžeš hodit mincí, je to šumák, největší problém u těch polepů auta je, že tam je jen grow a ne grow.cz, případně to cz dost malým písmem...

    Problém je úplně jinde, nechápeš svoje zákazníky. Kdo a proč u tebe bude nakupovat? Já třeba nakupuji na tomto e-shopu - http://www.elektromaterial-svitidla.cz/ . Je naprosto strašný, ale má dobrou cenu včetně poštovného na heuréce, bere karty a mají tam přesně typ zářivky, který jsem si zadal do Google, design je věc totálně podružná, za jak dlouho zářivka dojde taky.

    Nebo nakupuji na tomto obchodě - https://www.f-sport.cz/ . Ten obchod je fakt hrozný, jeden z nejhorších e-shopů co se týče designu co znám. Poštovní metody mě vytáčej, nepodporují ani karty.

    Ale jsou levní a mají velký výběr a nad 1.200 Kč poštovné zdarma.

    Pochop tohle, pokud půjdu na e-shop, protože skvěle vypadá, tak očekávám, že bude fakt skvělý. Že popisky zboží budou obsahovat mnoho fotek a poznámek, hodnocení, vše bude přehledně rozřazeno do kategorií, a já si v e-shopu budu připadat jak v katalogu. To co na tom co tam zatím máš, tak vidím, že je to spíše landing page z heureky než nějaký e-shop, který by mi reálně byl schopen pomoci s výběrem.

    První si sakra zodpověz, proč? Proč bych měl u tebe nakoupit? Protože máš skvělé logo? To jako vážně?

    Proč ty? Proč tvůj e-shop? V čem si jiný, v čem jsi pro mě lepší?

    Máš nějakou strategii? Pojedeš nabídkou zboží, nebo kvalitními popisky, případně dobrou zákaznickou podporou, nebo rychlým doručením?

    Nad tím bych se zamyšlel o hodně víc než jestli je lísteček v logu vlevo nebo vpravo.

    Není nic na tom si prostě udělat strategii, že chci být nejlevnější na Heureka.cz, osekat náklady totálně na dřeň, třeba si nechat udělat logo za pět dolarů na Fiverr.com, zajistit nejlevnější dopravu, nejlevnější platbu, vše nejlevnější a mít strategii, jsem nejlevnější, mám největší výběr a zákazníky přivádím z Heureky.

    Na prd ovšem bude, když budeš na jednu stranu investovat do loga a vzhledu e-shopu - přičemž popisky a vysvětlivky, včetně řazení a tak bude na prd, na druhou stranu budeš chtít být o něco levnější (ale nebudeš nejlevnější), a pak si ještě řekneš, že chceš mít zákaznickou podporu (ale ta nebude nejlepší), a budeš takovej miš maš, kterej nikoho nezaujme.

    Zdravím,

    Děkuji za názor, ale nevím z čeho vycházíš. Já tu řeším design loga a né pomoc s oslovením zákazníků či výběrem cílové skupiny. Ten eshop neříkám že je perfektní, ale vydělává si myslím na svojí historii slušně a spíše už jen ladím, než vytvářím. Zaujal mně rovněž tvůj názor, že to vypadá "že je to spíše landing page heureky". Předpokládám, že máš na mysli footer, který jsem tam dal teď novej a musím to jen rychle upravit, aby to byly funkční. Nicméně tvého příspěvku si vážím. V tomto případě se dotaz týkal opravdu jen loga a jeho čitelnosti.

    ---------- Příspěvek doplněn 14.07.2019 v 07:49 ----------

    Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    @bart28 ses rozpálil úplně zbytečně. Jak víš jestli má nebo nemá vyřešenou stategii a další věci okolo jeho businessu? Zde padl pouze jednoduchý dotaz na logo.

    Ty naopak nechápeš, že to co prezentuješ ohledně http://www.elektromaterial-svitidla.cz/ https://www.f-sport.cz/ také nedává smysl. Ta rovnice je jednoduchá a neměnná. Pokud budeš mít produkt/službu, která v něčem bude lepší než konkurence (cena, doprava, platba, kvalitní produkt,....), tak si své zákazníky najde vždy bez ohlednu na design. To je důvod proč ty tam nakupuješ. Ovšem ten point je, že dobrým UI zlepšíš konverze a tedy ziskovost e-shopu.

    Kdybych ti to měl vysvětlit nějak polopaticky. Máš e-shop, který má špatné UX/UI, ale je populární na základně svého kvalitního produktu/služby vydělá 100k měsíšně. Kdybys však zlepšil UX/UI můžeš rapidně zlepšit konverze. 1%, 10%, 50% a klidně i o stovky procent v nějakém případě. Tzn. že například místo 100k vyděláš 150k, což je rapidní rozdíl.

    Chci tím tedy říct to, že relevance produktového designu (tvar vázy, hodinek, UI internetového obchodu/služby,....) je stejná, ne-li větší než strategie v nějakých případech.

    TLDR: Ano strategie je důležitá, ale na to se neptal. Ano e-shopy s přidanou hodnotou budou prodávat i při shit designu, ale absolutně to neznamená, že má design menší relevanci. Popravdě to pouze reflektuje fakt, že majitel těchto e-shopů nevyužívá maximální potenciál svého businessu.

    Jinak tohle je téma na delší diskusi a doporučuji přečíst https://janjunek.com/coe2019.pdf

    --------------------------------------

    @eshop0 Asi to nebude to co bys chtěl slyšet, ale já bych nevolil ani jedno logo. Proč

    1) Přesně jak říkáš z větší vzdálenosti a bez použití mozku, což většina zákazníků nebude používat, je logo snadno zaměnitelné s názvem CROW.
    2) Tečka v písmenu O znázorňuje pin, point, target, location,... Třeba to může něco symbolizovat, ale já nevím co a když to nevím já nebudou to vědět ani uživatelé. Jestli to víš ty nebo grafik je irelevantní.
    3) Lístek v druhém logu znázorňuje hořící plamen, zapalovač, svíčku,..., takže to auto co pojede může znázorňovat prodej ekologických krbů.

    Nejsem illustrátor a nedělám logotypy, ale osobně bych spíše doporučil něco v podobném stylu https://dribbble.com/shots/6452046-GROW
    Nedělal bych lístek v G, protože to by byl úplně stejný problém jako je teď, ale lístek v R je super. Z dálky se ztratí a název je snadno rozpoznatelný a z menší vzdálenosti je to krásný detail listu. Snad jsem pomohl ;)

    Zdravím,

    musím s tebou naprosto souhlasit snad ve všem. Vidím, že se v dané věci orientuješ a problematice rozumíš. Děkuji i za pdf, určitě ho proču, vypadá to zajímavě. K tomuto se nebudu rozepisovat, ale už jen při letném prozkoumání obchodu f-sport.cz můžu sdělit, že tam je špatně snad všechno. Hlavní strategie tohoto obchodu budou nejspíše ceny a největší konverze bude dle mého názory z heureky = nejlevnější nabídka, kliknutí, vložení tohoto produktu do košíku a objednání. Pokud chce zákazník vložit do košíku i něco dalšího, začíná utrpení. To je přesně o čem streetcz mluví. Nebudu tu dělat kritiku eshopu a neříkám, že ten náš je perfektní, je tam spoustu věcí co zlepšovat. Upřímně, nechci aby to vypadalo nějak zaujatě, ale já bych na eshopu www.f-sport.cz nenakoupil, pokud bych ten produkt nutně nepotřeboval a jinde ho neměli, tady je špatně snad vše a eshopy tohoto typu mně doslova vysávají energii. Tady bych rozhodně kartou ani převodem neplatil a protože nejsem z Brna (osobní převzetí) okamžitě z objednávkového procesu odcházím ke konkurenci a zaplatím i třeba o 100 Kč více, protože pro mně například 1100 Kč je lepší, než 1000 Kč a žádné zboží. Toť vše k mému hodnocení.



    Děkuji ti k názoru na logo. I v tomto s tebou musím souhlasit.

    @eshop0 Asi to nebude to co bys chtěl slyšet, ale já bych nevolil ani jedno logo. Proč


    Můj hlavní problém je v tom, že jsem chtěl něco lepšího, než současné logo grow.cz, které jsem dělal já. Já nejsem grafik. Cílem bylo udělat logo, které zaujme a bude hlavně vektorové a použije se na polep auta, billboard atd.. Ten grafik to navrhl kreativně, ale podle mně už nemyslí na čitelnost. Je to něco co hezky vypadá, ale je méně čitelné = zaměnitelné a navíc se moc nehodí ani na web, i když tomu se samozřejmě eshop může přizpůsobit. Udělal jsem jednoduché logo, které barevně ladí s bannery či headerem, footerem. Tento návrh je kreativnější, lístečky bych například nezvládl, ale méně funkční. Potřebuji grafika nasměrovat správným směrem.

    https://dribbble.com/shots/6452046-GROW



    Toto neni vůbec špatné a souhasím. Potřebuji jen radu, jak to podat grafikovi. Když jsem teď koukal na ten jeho návrh, tak on podle mně dělá krásná loga, ale problém je s navázáním loga na obsah, čitelnost a celková taková harmonie. Připadá mi to spíše jako snaho o to udělat logo kreativní za každou cenu. Pro mně je čitelnost a zapamatovatelnost na prvním místě, až poté sleduji lístečky, tečky a řeknu si wow, ta grafika je super, to muselo dát práci. V tomto případě si řeknu pěkné, ale co to je? Proč tak složitě, je to opravdu ten obchod? To je taky důvod proč jsem to dal sem ke kritice abych zjistil, jestli má tento názor více idí.


    Potřeboval bych tedy poradit, jak co nejlépe nasměrovat grafika na co nejlepší druhý (jiný návrh). To logo na Dribble neni špatné, ale nemůžeme ho udělat stejné a navíc se mně zdá to původní logo na grow.cz jednodušší a přehlednější. Je to naprosto obyčejné logo, ale příjde mně, že tam pasuje daleko lépe, než nové logo z návrhu
    Naposledy upravil eshop0 : 14.07.2019 v 07:58

  10. Zkus vymenit font za ten na webu, zmensit listek, nechat jen jeden a hned to citelnost katapultuje uplne jinam.

  11. Líbila by se mi varianta, kde by lístek byl poue v písmenu R a ostatní písmo bych nechal v originálním fontu. Teď je těch lístečků v logu opravdu moc + v levém logu se ještě vyskytuje puntík / tečka v písmenu O, což taky zbytečně komplikuje logo. Co se polepu týče líbí se mi 1: návrh v druhém sloupci .. jen to zelené grow(.cz) je dosti nečitelné. Možná bych ho na tu boční stranu nedával vůbec a adresu bych řešil na zadní straně např na nárazníku nebo pod spz originálním fontem.

  12. Ahoj, za me nejlepsi variantou je varianta c. 2 s tim, ze se necha listecek pouze v pismenu W. Polep auta bych vyresil tak, aby tam sel videt cely nazev grow.cz. Ta koncovka .cz, je zde dulezita.

  13. Font je víceméně v pohodě, co už není v pohodě, je problém v podobě dvou, tří lístků, které navíc směřují každý jiným směrem, tím pádem pak logo působí chaoticky, nečitelně a nejednotně. U typografikého loga platí dvakrát více, že "v jednoduchosti je síla" a hlavně čitelnost. Když už aplikovat lístek do samotného názvu, tak nejideálnějším písmenem bude písmeno "O", kde to bude vypadat dobře a nebude to kazit čitelnost ostatních písmen. Tečka v písmeno O, je naprosto zbytečná a překombinovaná. Měl by tam být ideálně jeden prvek, který bude symbolizovat obsah podnikání a poutat pozornost. Nicméně, originalita bude horší, protože takových log jsou mraky. :) Písmene G ve tvaru listu, jsou také spousty, takže to bude poměrně náročné, docílit, nečeho "originálnějšího". Kdybych si měl vybrat, tak pouze ta varianta vlevo a nechal bych list pouze u písmena R a písmeno O bez tečky.

  14. zamna je to logo perfektne. nechal by som listok uplne ze na konci na tom W :) nikde inde ;)

  15. Také jsem dal vlevo, ale 2 lístečky jsou moc, nechal bych ho na R (tam je výraznější) a zrušil bych tu tečku v O (zbytečně moc grafiky).

  16. Lístek v písmenu W mi připomíná plamen. V G vypadá blbě a jen samotné R je taky blbé. Takže lepší dát lístek někam úplně mimo.
    Co dát aktuální logo místo O ? Tam je zas problém s fontem.

  17. Osobně bych ponechal stávající a vůbec neřešil nové logo a pokud ano, tak bych lísteček vyhodil z G, působí jako C, vyhodil ho i z R a i z W a působí na mne jako čertí ocas, už jen chybí, aby to bylo v červené barvě a jsme úplně jinde. Zapracoval bych nad tím O, lístek, semínko, ... atd ... dívám se na to znova a to staré mi pořád přijde jako lepší varianta :)

  18. Z mého pohledu, listí pryč, tečku nechat, font skvělý, barva taky. Jestli chcete listí, volil bych jen konturu, je prakticky nezaměnitelná a může rámovat logo. Čili, jednodušeji, nebo znate nějaké slavné a přitom složité logo?

Hostujeme u Server powered by TELE3