Nabízím k prodeji OPRAVDU zavedený e-shop s dámskými módními doplňky (kabelky, psaníčka, peněženky, ozdoby do vlasů atd.). E-shop je v provozu 3,5 roku. Administrace je jednoduchá a vhodná i pro začátečníka, a to i jako přivýdělek díky časové nenáročnosti.

Časová náročnost v aktuálním stavu je asi 3 - 4 hodiny týdně – doplňování popisků, komunikace se zákazníky, balení, doprava na Zásilkovnu. Reklamy momentálně regulujeme tak, abychom měli minimum práce a odesílali jednou týdně (obrat cca 25 – 30t. Zisk cca 5 – 8t. - podle účinnosti reklamy), s navýšenými reklamami se dostáváme na cca 6 – 7 odesílání měsíčne (obrat cca 35 – 60t. Zisk cca 7 – 15t. - podle účinnosti reklamy).

Přidávání již kategorizovaného zboží je automatické. Pokud je zboží nové, tak je potřeba přidat krátký popis (přeložit z angličtiny), ale stačí zde základní znalost, protože popisy jsou velice podobné a nijak složité. Marže je nastavena na cca 50-55%. Díky rychlosti dodavatele není nutné držet zboží skladem (po objednávce je u vás 4. den). Zboží doručuje DPD – mám s nimi jen tu nejlepší zkušenost.

E-shop je napojen na Heureku (Ověřeno zákazníky až do tohoto měsíce), Zboží (S-klik), Google AdSense (kampaně optimalizovány Google konzultantem), GLAMI, Facebook, o který se pravidelně staráme a máme tam slušnou fanouškovskou základnu (4200). V eshopu je momentálně cca 3000 položek, dodavatel z Anglie. Eshop má udělaný crawler nad stránkami dodavatele, supportovaný programátorem za 800Kč ročně.

Za poslední rok jsme se dostali na cca 60 000 návštěv (40 000 uživatelů) kde téměř 30% je organic/direct/referral/social s mírou opuštění 40 – 53%, zbytek je paid search.

Důvod prodeje: E-shop je náš experiment, který jsme od začátku plánovali pro přítelkyni – chtěla nějaký eshop provozovat cca 2 roky a naučit se něco o online byznisu, FB marketingu, PPC apod. Nakonec se to protáhlo na delší dobu a už by se ráda začala naplno věnovat jiným naplánovaným projektům.

Vývoj obratu:

2016: seznamování s eshopem, neměnění, neexperimentování
Tržby: 288 000
Nákup: 147 000
Hrubý zisk: 140 000
Reklama: 86 000
čistý zisk: 44 000
procento vratek: 3,5


2017: Změny v kampaních, začátek FB / Instagram / Sklik / Glami, experimenty s pozastavením propagace, atd.
Tržby: 204 000
Nákup: 82 000
Hrubý zisk: 105 000
Reklama: 80 000
čistý zisk: 11 000
procento vratek: 7

2018: Stabilizace reklam, výběr kombinace nejvhodnějších
Tržby: 522 000
Nákup: 227 000
Hrubý zisk: 294 000
Reklama: 181 000
čistý zisk: 81 000
procento vratek: 6

2019: uklidnění reklam, hledání optima - za 4 měsíce tržby přes 200 000, i když jsme poslední měsíc utlumili aktivity. Předpoklad ročních tržeb 2019 na úrovni kolem 650 – 800 000Kč, čistý zisk předpoklad 100 - 140 000Kč.

Cena: Nejsme fanoušky nafouknutí ceny podle hrubého ročního zisku (300) ale ani poddimenzování podle čistého zisku (80), proto se chceme pohybovat někde mezi. Vyvolávací cenu eshopu včetně zásob stanovujeme na 130 000 Kč, „kup hned“ na 180 000 Kč. V ceně jsou skladové zásoby pro zákazníky co potřebují rychlé dodání, používané i jako ceny v soutěžích v nákupní ceně cca 15 - 20 000Kč bez DPH i krabice v ceně asi 4 000Kč. Jsem plátce DPH, takže je potřeba přičíst DPH.

Tady jsou grafy z Analytics:
Příloha 29366Příloha 29367Příloha 29368