- vyladěné on page faktory,
- vhodné vstupní stránky,
- kvalitní zpětné odkazy vedoucí na váš web.
- Víte, co lidé hledají na internetu ve vztahu k vašemu byznysu, jak často, kdy a v jakých souvislostech?
- Máte vytvořené vstupní stránky pro pro všechna důležitá klíčová slova?
- Máte správně nastaveny on page faktory?
- kontrolu obsahu webu (HP, samotný obsah),
- kontrolu nastavení (titulky, meta popisky, nadpisová struktura),
- přístupnost a indexaci (stránky v indexu, robots.txt, sitemap),
- technické faktory (přesměrování, rychlost načtení stránek, obrázky, strukturovaná data, kanonizace, kontrola nevhodných technologií, kontrola optimalizace pro mobily, kontrola externího a interního prolinkování webu).
- analýzu klíčových slov spojených s vašim podnikáním,
- kontrolu struktury webu, případné návrhy na doplnění struktury webu,
- návrh vhodných klíčových slov pro vstupní stránky,
- doporučení na doplnění či úpravu obsahu vstupních stránek.