Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 27 z 27

Eshop Whitepanda.cz pozor podvod

  1. Už několik let bez obav nakupuji na českých eshopech a najednou naletím.

    Zboží, které je uvedené "skladem" - nemají skladem v ČR, ale skladem v Číně a je potřeba na ně čekat až 40 dnu.
    Při objednáni jsem se ujistila, ze to skladem je a samozřejme mi nenapadlo, že lhuta dodaní bude tak dlouhá. Objednávala jsem hráčky jako dárek, takže potom už mi budou k ničemu.

    Deklarovaná "Doprava zdarma" skutečně taky zdarma není
    Pojištěná zásilka: 39 Kč
    Balné: 19 Kč

    Ale to s cenou dopravy jsem alespoň viděla pred odeslaním objednávky, tak jsem se trochu naštvala ale zboží jsem objednala.

    Chela bych se zeptat, je to vůbec zakonné? Existuji nejake normy pro eshopy jestli můžou uvadět "skladem" když skutečně žádný sklad nemají ?

    Pokud eshop není na heurece ani na jiných srovnavačích tak nejde nikde nechat recenzi. Moc bych si přála aby o takových "podnikatelích" se dozvědelo co nejvíce lidí. Není to fér a takový přístup nesnáším. Existuje nějaký servis kde může kupující zveřejnit recenzi a nespokojenost ?

    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nejde zrušit objednávku a nakoupit jinde?

  4. No pravě že oni napsali, že už je to odeslané a vratit penize můžou jenom po uplynuti 40 denní lhuty v případě, že zboží nepříjde. Vracení na vlastní náklady.

    "bohužel reklamace nebo odstoupení od smlouvy není možné, dokud neuplyne doba 40 pracovních dní. Vše máme uvedeno v obchodních podmínkách.
    Vaše zásilka je zaplacená a expedovaná od dodavatele. Pokud by zboží do této doby nedorazilo, máte právo o znovu zaslání produktu na naše náklady nebo na vrácení peněz."

  5. Nevím proč svou nepozornost nazýváte podvodem, taky doprava je zdarma, pojištění a balné nemá s dopravou nic společného a nikdo vás k nákupu přece nenutil . Jinak můžete odstoupit od smlouvy pokud jste uzavřela smlouvu, vrací peníze při nespokojenosti stačí si přečíst to co jste si měla přečíst před objednávkou! Já osobně bych vás za tento váš příspěvek klidně zažaloval za poškození jména a pomluvu.

    A co takhle nejprve kontaktovat ten eshop?

  6. Doprava je jedna věc ale klasické vrácení do 14 dnů bez udání důvodu pořád musí platit.
    Až přijde výrobek normálně musí jít vrátit a dodavatel (eshop) je povinen vrátit částku za produkt + poštovné (nejnižší).

  7. ja som chcel kupit 1výrobok a v 4obchodoch ho mali skladom, a nakoniec ho nemali lebo ten výrobok sa už nepredáva

  8. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Nevím proč svou nepozornost nazýváte podvodem

    Možna rozumím špatně, ale "skladem" znamená že je zboži na skladě u prodejce v České Republice. Nebo jak mám to chápat? Vzdyť to tam dali schválně, aby kupující myslel, že zboží je k dispozici ihned.

  9. Už samotný eshop vypadá jako levná kopie Wishe, navíc často eshopy jako je tento fungují na bázi dropshippingu a často Vám dorazí balíček přímo z Číny, nikoliv od samotného prodejce. Prostě si počkejte až dorazí, pokud jej už potřebovat nebudete, vrátíte zboží do 14 dní a nemusíte se tím trápit. Z jedné strany možná chyba eshopu, z druhé Vaše neznalost. Podvodem bych to nenazýval.

  10. Na detailu produktu mají i záložku s dobou dodání a tam mají uvedeno 5-40 dní.

  11. Stačí číst, píšou tam dopravné zdarma, ne balné a pojištění. To, že uvádí skladem a nemaj je na ČOI, i to vrácení zboží, normálně je nahlaš, takovýhle šmela občas potřebujou přes prsty.

  12. Citace Původně odeslal Alena Kimstach Zobrazit příspěvek
    Možna rozumím špatně, ale "skladem" znamená že je zboži na skladě u prodejce v České Republice. Nebo jak mám to chápat? Vzdyť to tam dali schválně, aby kupující myslel, že zboží je k dispozici ihned.
    Netahejte se o slovíčka, zase mají u každého zboží, alespoň u těch co jsem viděl doba dodání 5-40 dnů a vy jste povinna se seznámit s údaji. Pokud máte nějakou zákonnou definici či rozhodnutí soudu co znamená skladem tak sem s ní. Proč třeba nechcete pochopit, že jste pochybila jenom kvůli své lenosti si přečíst vše co se uvádí v příručkách pro bezpečný nákup, firma rok stará, základní jmění 1 Kč, navíc jak sama uvádíte ani nejsou na Heuréce, což taky samo o sobě nic neznamená.

  13. No to je teda podvod. Co byste chtěla? 10 let natvrdo pro majitele?

  14. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Stačí číst, píšou tam dopravné zdarma, ne balné a pojištění. To, že uvádí skladem a nemaj je na ČOI, i to vrácení zboží, normálně je nahlaš, takovýhle šmela občas potřebujou přes prsty.
    Myslím, že v tuto chvíli není co na nahlášení a to ani v případě, že ČOI občas operuje s etickým kodexem skladové dostupnosti vydaným APEK, který samozřejmě nemá u nečlenů APEK žádnou váhu a vlastně ani u členů.

  15. Jo, beru zpět, už jsem to tam vše objevil. Nicméně pořád si stojím za tím, vzhledem k tomu, jak vše schovávaj, že je to na úrovni šmejdů.

    Tohle pobavilo:
    Doba dodání se pohybuje v rozmezí 5-20 v závislosti na rychlosti provedení platby.

  16. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Jo, beru zpět, už jsem to tam vše objevil. Nicméně pořád si stojím za tím, vzhledem k tomu, jak vše schovávaj, že je to na úrovni šmejdů.

    Tohle pobavilo:
    Víš, kdysi jsme měli na webech u zboží na skladě v zahraničí "skladem u dodavatele dodáme max. do 30 dnů", když se nám to podařilo za týden, tak to zákazník nepřevzal s tím, že to tak brzo nečekal. Když jsme dal dali 10-30 dnů a dodávalo se to 25 den, tak to zákazník nepřevzal, že to čekal ten 10. den. Takže jak z toho, aby to každý pochopil, navíc když většina zákazníků stejně nemá ani snahu něco číst.

  17. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Jo, beru zpět, už jsem to tam vše objevil. Nicméně pořád si stojím za tím, vzhledem k tomu, jak vše schovávaj, že je to na úrovni šmejdů.

    Tohle pobavilo:
    Ano, je to tam napsané aby se neřeklo. Ale kdyby uvedli jasne, že žádný sklad neni, tak nikdo nic nekoupí

  18. Jako ono je asi jasný, že jde o přeprodej z aliexpressu, když vidíš to zboží a ceny, ale vadí mi ta vizáž profi eshopu, když jde o takový šmelo.

  19. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    No to je teda podvod. Co byste chtěla? 10 let natvrdo pro majitele?
    Chtela bych aby takové "podnikatele" šli někam jinam pracovat a nechali trh poctivým prodejcům. Aby kupující nebyl pořád ve stresu během nákupu a 40 pracovních dní po něm. A také aby nebyl pořád za blbce když si nevšimne všech háčku na třech stránkách obchodních podmínek.

  20. Citace Původně odeslal Alena Kimstach Zobrazit příspěvek
    Chtela bych aby takové "podnikatele" šli někam jinam pracovat a nechali trh poctivým prodejcům. Aby kupující nebyl pořád ve stresu během nákupu a 40 pracovních dní po něm. A také aby nebyl pořád za blbce když si nevšimne všech háčku na třech stránkách obchodních podmínek.
    Na malych eshopech by se ty podminky meli cist minimalne 2 krat, dal bych to do zakona. Pri ankupu drahe veci taky se pidite po podminkach, nebo taky nectete?

  21. A já bych zase chtěl at se takových zákazníků napálí co nejvíc a aby poctiví prodejci nemuseli poslouchat kecy, že jsou zloději, jelikož tam to mají za polovinu a s dopravou zdarma, ale toho se asi nedočkám.

  22. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    A já bych zase chtěl at se takových zákazníků napálí co nejvíc a aby poctiví prodejci nemuseli poslouchat kecy, že jsou zloději, jelikož tam to mají za polovinu a s dopravou zdarma, ale toho se asi nedočkám.
    A kde je v tomhle případě ta poctivost?

  23. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    A kde je v tomhle případě ta poctivost?
    Chceš snad říci, že když totožné zboží dovezeš legálně a splníš veškerou legislativu pro uvedení zboží na trh, že ho budeš moci prodávat za tu cenu co nabízejí tihle přeprodejci z Ali?

  24. To nikde nepíšu, ani jsem se na to neptal, brečíš na špatným hrobě, já se ptám, kde je u eshopu, kterej se tu řeší, nějaká snaha o poctivost a férovost o který píšeš?

  25. ne já nepíši o eshopu co se to řeší já píši o poctivých eshopech po kterých volá autorka vlákna:)

  26. OT: tieto "obchody" sa ohanaju v OP tym, ze su len sprostredkovatelom medzi kupujucim a predavajucim..

    ale sprostredkovanie (aspon podla zakonov SR, ale v CR to bude podla mna uplne to iste) znamena to, ze:

    - aktivna cinnost sprostredkovatela, ktora umozni uzavriet kupnu zmluvu medzi kupujucim a predavajucim, teda napr. prevadzkovanim toho eshopu.. ale naozaj kupujuci teda uzavrie zmluvu z nejakym cinanom? Ma od neho fakturu a ostatne dokumenty? Komu vobec zakaznik za zakupeny tovar zaplati? Uzavretie zmluvy menom kupujuceho nie je sprostredkovanie...

    - kupujuci zaplati sprostredkovatelovi odmenu za sprostredkovanu prilezitost? naozaj kupujuci plati odmenu? ako sa odmena vypocita, kolko, a kde je to vobec dojednane? jedna sa o podstatnu obsahovu zalezitost, ktora v sprostredkovatelskej zmluve nesmie chybat..

    Hlavna vec, ze po poctivych obchodnikoch sa dupe za malickosti, ale taketo do oci bijuce, nazvem to obchody na hrane, sa veselo ignoruju.

  27. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    OT: tieto "obchody" sa ohanaju v OP tym, ze su len sprostredkovatelom medzi kupujucim a predavajucim..

    ale sprostredkovanie (aspon podla zakonov SR, ale v CR to bude podla mna uplne to iste) znamena to, ze:

    - aktivna cinnost sprostredkovatela, ktora umozni uzavriet kupnu zmluvu medzi kupujucim a predavajucim, teda napr. prevadzkovanim toho eshopu.. ale naozaj kupujuci teda uzavrie zmluvu z nejakym cinanom? Ma od neho fakturu a ostatne dokumenty? Komu vobec zakaznik za zakupeny tovar zaplati? Uzavretie zmluvy menom kupujuceho nie je sprostredkovanie...

    - kupujuci zaplati sprostredkovatelovi odmenu za sprostredkovanu prilezitost? naozaj kupujuci plati odmenu? ako sa odmena vypocita, kolko, a kde je to vobec dojednane? jedna sa o podstatnu obsahovu zalezitost, ktora v sprostredkovatelskej zmluve nesmie chybat..

    Hlavna vec, ze po poctivych obchodnikoch sa dupe za malickosti, ale taketo do oci bijuce, nazvem to obchody na hrane, sa veselo ignoruju.

    Naprostý souhlas. Tyto e-shopy se málokdy snaží o to, aby zákazník věděl, kde si objednává a náležitostech souvisejících s nákupem. Většinou se snaží tyto skutečnosti co nejvíc zakrýt. Mě osobně by třeba zajímalo jak to řeší ohledně GDPR. Na předání osobních dat mimo EU musí být garance ochrany stejná jako v EU a to bych chtěl vidět jak toto zajistí.

  28. Děkuji všem za názory

Hostujeme u Server powered by TELE3