Poptávka e-shopu pro síť pizzerie, který by uměl přibližně následovné. V současné době máme svůj
e-shop, ale není zcela podle našich představ a naším představám se nechce vyhovět.
Naše siť pizzerii, je rozmístěna po různých městech, ale pouze s jednou telefonní centrálou.
Tzn. Že naši zákazníci si mohou objednat samy přes náš web a nebo zavolat na naši zákaznickou linku a operátoři mu jí objednají.
E-shop by tedy měl být univerzální na jedné doméně, pro veškeré naše pobočky.
Každá pobočka by měla mít svůj uživatelský účet na kterém by se měli zobrazovat pouze objednávky v daném městě. Příklad : Zákazník si objedná a nachází ze v Chomutově, tudíž objednávka se zobrazí pouze na pobočce v Chomutově a jelikož je nově příchozí, upozorní personál výstražným toném a až poté co ji personál zpracuje, objednávka se přesune do „vyřízených“ Tzn. Pokud zákazník navštíví náš web, pouze si vybere v jakém městě popřípadě lokalitě se nachází a systém sám ihned určí, do jakého města objednávku poslat.
Dále je potřebný uživatelský účet pro naše operátory, kteří se nacházejí na naší zákaznické lince (centrála) Operátor by měl dokázat vidět všechny objednávky ze všech měst a zároveň být schopný ihned zpracovat objednávku zákazníka, který nás kontaktuje na tel čísle. V současné době máme rozsáhlou databázi klientů a naše představa by byla takové, že pokud zákazník k nám zavolá, ihned by se našim operátorům ukázalo o jakého zákazníka se jedná. Pokud by však zákazník u nás v databázi nebyl, operátor by měl možnost zákazníka nově zaregistrovat aby do se již do budoucna zobrazoval.
Poté co by systém automaticky vyhledal zákazníky, který k nám zavolal, by naši operátoři byli přesměrováni na ten samý e-shop jako zákaznicí, ale již přihlášení přímo na profilu zákazníka a pouze by zákazníkovi objednali jeho objednávku.
Operátor tedy musí mít přístup ke všem objednávkám, které jsme kdy obdrželi a měl by být schopný j popřípadě stornovat nebo vyřídit. Pobočka by měla pouze možnost objednávku vyřídit nikoliv stornovat. Dále by měl mít operátor přístup do celá databáze uživatelů, například že by podle telefonního čísla mohl dohledat o jakého klienta se jedná, kolik měl objednávek v jakém dni apd.

Dále jsou potřebné detailní statistiky všeho. Tzn. Chtěli bychom vědět kolik a jakých produktů se prodalo, umět vybrat dny i hodiny za jaké období . Například budu chtít vědět, kolik burgerů se prodalo za posledních 6 hodin na na jedné z našich provozoven.
To samé co se týče tržeb, abychom ve statistikách byli schopni vyhledat kolik za posledních 6 hodin vydělala která pobočka a jakým způsobem platby. Zda to bylo stravenky, hotově, kartou, popřípadě nějakými věrnostními body. Tzn. Že ve statistikách by byl zakomponovaný nějaký kalendář s časovou osou a my byli schopni si vybrat z jakého období od kdy do kdy chceme tržby popřípadě prodané produkty vidět.

Pak už jen účet administrátor, který by měl přístup úplně ke všemu.
Chtěli bychom tedy mít vše na jedné doméně, ale zároveň chceme umět ovládat každou pobočku zvlášť a to by měl umět právě administrátor. Tzn. Mít různé produkty na jiných provozovnách, umět u každé provozovny mít jinou otevírací dobu, nastavovat různě slevy.

Co se týče naši nabídky je velmi rozsáhlá, ale stále se najde někdo, komu zrovna nepadne do oka.
Tudíž chceme aby zákazníci měli možnost si poskládat na webu pizzu dle vlastního výběru. Tedy by si zákazník jen zvolil ingredience, které na pizze chce mít. To samé by se týkalo salátů, burgerů, baget.
Vše bychom detailněji rozebrali na osobní schůzce a představili bychom Vám přesnou naší představu.
Toto je velmi jednoduché shrnutí a asi ty nejtěžší věci co od našeho e-shopu bychom očekávali.