Stovkomat.cz: dnes 20% sleva na všechny PR články [345 nabídek, stovky recenzí]
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Jak založit nejlépe callcentrum a její náležitosti

  1. Ahoj,

    právě jsme přemýšleli s kolegou, že bychom založily CallCentrum. Teoreticky máme kde, máme lidi, ale co nám chybí tak vybavení, SW a klienti.

    Kde nejlépe sehnat HW, SW, jaká je cena.

    Co se týče klientely, tak jak sehnat ideálně klienta, jako je O2, Vodafone, T-mobile, Alza, Mall, CZC... zákaznické podpory atd...

    Jak se to pohybuje cenově a prostě každá rada se mi hodí.
    Nerad bych investoval zbytečně moc pro nic...

    Zkušenosti máme jak z callcentra (ale to bylo před 8 lety) od té doby se spoustu změnilo. Obchodu se věnujeme přes 10 let.

    Takže děkuji za kritiku, rady, tipy...


    S pozdravem Honza

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Venujete se obchodu 10 let a ptate se jak sehnat klienty? No oslovenim a nabidkou, ktera bude mit smysl aby k vam presli.

    Nevim jak velke CC chcete delat pokud stovky operatoru bude to zajimave pro velke klienty pokud desitky tak dost slozite a bude to mirit spise na male.

  4. Koukám se že jsem to napsal špatně =D

    Jedná se hlavně co všechno je potřeba mít potchycené a kolik to cca stojí.
    Na začátek to je samozřejmě desítky, máme k dispozici pouze 500m2 plochy

  5. no já ti nevím, na 500m klidně narveš možná i více než 200 lidí, záleží na výšce stropu abys dodržel normu pro m3 na pracovníka. Tak to máš 200 stolů, židlí, nějaké repasované PC a jsme hodně přes milion Kč a nic dalšího nemáš. Navíc v hodně call centrech dělají invalidé a z toho plyne, že mohou nabízet náhradní plnění a k tomu čerpají příspěvky na mzdy zdravotně znevýhodněných, jak se proti tomuto chceš prosadit?

  6. Tak zase z toho nepotřebuji dělat mraveniště, ale dobrá rada. Peníze nejsou problém, pokud bude fungovat. Tak ne jenom, že to chci mít pro stálé zaměstnance, ale také pro maminy s dětmi tam plánujeme udělat dětský kout s hlídáním, aby mohli na pár hodin v pohodě zaskočit si přivydělat. Jasně, jde mi o zisk, ale především chci, aby se tam lidé cítili dobře, chci stálé lidi, ne každou chvíli zaškolovat nové.

    Ale děkuji za radu, tohle je pro mne užitečná informace.

  7. Tvuj popis je docela divoky. Callcentrum je jenom o zaskolovani lidi. :)
    Naposledy upravil Daniel H. : 30.05.2019 v 04:27

  8. To je jasné, potřebuji si to zase trochu osvěžit.
    Je mi jasné, že tam budou případy, který druhý den nepřijdou.

    To je to samé jako zaškolovat obchoďáky, jen u toho telefonuješ.

    Uvidíme co se z toho vyvrbí

  9. Daniel to chytil za koule. Zaměstnat se, ukrást scénář zaškolení, vylepšit. Vybrat vhodný HW, naučit se s ním pracovat. Napsat scénář na všechno nabor, zaškolení, daně, práce s invalidními zaměstnanci, bezbariérový vstup, WC,...
    Napsat všem firmám ohledně toho, že ty hledáš call centrum, potkat se s nimi, zajet na návštěvu atd.

    Udělat svůj cením a seznam služeb

    Napsap si možný seznam zájemců o tvoje služby, udělat fake firmu s fake telefonem a nabídnout jim služby. Jestli bude zájem ok, když ne tak nic neztratíš.

    Potom spustit svoji firmu na ostro...

  10. Dobře ty =D tvůj přístup se mi líbí =)

    Výtahy tam mám dva, to je pravda. modernizace mne stejně nemine.

    už jsem se díval co tu v okolí máme a moc toho není.


    Děkuji Vám za rady, cením si toho

  11. Jak to tu padlo, lidi zaškolovat budeš, typicky v callcentrech zaměstnanec vydrží v průměru 6-12 měsíců, a to spíše v tom lepším případě, samozřejmě je to průměr, někdo odejde za týden, jiný za 2 roky, průměr je rok, na ty školení potřebuješ mít systém, pokud bude zaškolení časově náročnější (>týden), tak budeš muset nabídnout odpovídající mzdu, aby ti lidi nezdrhali, je to vždy o nějakém kompromisu, ale v Praze se klidně dneska můžeš pohybovat na 40.000 Kč za operátora na HPP.

    Spolupráce s korporáty znamená kontakty + případně nějaké mazání. Co se týká SW, je velmi pravděpodobné, že ti ho dodá korporát sám, nebo z části dodá zákazník, protože operátor bude pracovat především v jeho systémech.

    Jinak telefony, nahrávání, IVR atd., doporučuji domluvit se s nějakým větším operátorem - O2,T-Mobile, Vodafone, zpravidla na to mají vlastní řešení, často to funguje s mobily (takže žádné náklady za správu), a kvalita hovorů je dobrá. Nějakému lacinému VoIP operátorovi se vyhni, zapláčeš na kvalite, budou vypadávat hovory, rušení atd.

    Jinak pochybuji, že s tebou bude O2, T-Mobile nebo třeba Mall jednat, tyto činnosti neoutsourcují, nemá to pro ně žádný benefit to outsourcovat. Jednat s někým externím o připojení na SW, sdílení osobních údajů, atd., a ten člověk zajistí co, kanceláře, laptopy a telefony? Vem si, že firma typu T-Mobile spíše bude outsourcovat najímání operátorů - tj. zaplatí si externí HR, protože lidi se dost točej, ale to je tak max.

    Poměrně zajímavý byznys, ke kterému jsem trochu přičihl je najímání expatů v Praze a poskytování do zahraničí. Typu brit žijící v Praze dělá call centrum pro Londýn. Je tu pak vysoká kvalita a nižší cena, a to význam má.

  12. Citace Původně odeslal bart28 Zobrazit příspěvek

    Jinak pochybuji, že s tebou bude O2, T-Mobile nebo třeba Mall jednat, tyto činnosti neoutsourcují, nemá to pro ně žádný benefit to outsourcovat.
    Na to jste prosim prisek jak?

  13. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Na to jste prosim prisek jak?
    Pracoval jsem tam, znám lidi co tam pracují :)

  14. Hadat se nebudu, detaily neznam, jen zavolam "znamemu" at zavre firmu, kdyz jeho zakaznici externi CC nevyuzivaji.

    Jinak externi CC vyuzivaji dost casto i ti, co maji sve vlastni, napr. na vykryvani spicek apod. ale to je jedno.

Hostujeme u Server powered by TELE3