Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Obsahový magazín + xml feed, funguje to?

  1. Dobrý den,

    Chtěl bych se zeptat, jestl itu má někdo zkušenosti s nastavením xml feedu u obsahového magazínu.

    Sám provozuji magazín zaměřený na zdravý životní styl, kde mám kolem 200 článků a hraju si s monetizací a napadlo mě nastavit xml feed na doplňky stravy (proteiny, aminokyselina, etc).

    Souvisí to s mým webem a proto si myslím, že by to pár stovek navíc mohlo hodit. Jenže.

    1. Web mám postavený na wordpressu a hosting u wedosu - klasika "webhosting no limit." Utáhne hosting stovky produktů?

    2. Jak na to reagoval váš web z hlediska návštěvnosti? Šlo to dolů, anebo nahorů?

    3. Získali jste nové pozice ve vyhledávači na konkrétní zboží? V mém případě na ty doplňky stravy.

    Děkuji a budu rád za každý komentář k tématu.


    LK.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Honx prodává: Publikace PR článků
    Jan Semerád prodává: Domény k vymáhání pohledávek
    Media Monkey nabízí: HO! HO! HO! Merry Christmas!
  3. Z mé zkušenosti letitého affiláka:

    1) záleží na tvé WP šabloně, pluginech a na hostingovém tarifu - na No limit Extra tisíce produktů to utáhne, ale žádná extrémní rychlost to není. Strop snesitelnosti byl asi u 10k produktů - pak už i na sebevyladěnějším WP to nejelo dobře - tedy v kombinaci s WooCommercem, který se standardně používá pro XML katalogy společně s importérem WP ALL Import. Psal jsem k tomu i návod: https://blog.ondrejmartinek.cz/categ...atalog-navody/

    2) snad se mi nestal případ, kdy dolů - když máš k dispozici xml feed, ve kterém je dostatek informací k produktům (název, kategorie, štítky/výrobci, popisek, obrázky, ideálně vlastnosti, ...), když dobře naimportuješ produkty, jsou zařazené do tematických kategorií (ideálně tebou přemapovaných s pomocí analýzy klíčových slov), doplněním popisků pro dané kategorie/štítky a prolinkováním se zbytkem webu nevidím moc důvodů, proč by to mělo jet dolů. Vše ale s rozmyslem, s vybranými dodavateli xml feedu/affilu.

    3) souvisí s bodem 2) - nová klíčová spojení, nové vstupní stránky pro produkty = více možností, jak se uchytit v serpu. Ale souvisí to s tou péči o ty kategorie (neoptimalizuješ nikdy produkty, ale celé kategorie = produkt se vyprodá/zmizí, kategorie zůstávají), prolinkování s obsahem, linkbuildingme. Vše jako vždy souvisí se vším.

    Kdybys chtěl poradit, klidně napiš.

  4. Ahoj,

    mám obsahový magazín cca 250 článků na WP + woocommerce. Jak píše Ondra, do woocommerce jsem si natahala přes WP ALL IMPORT vyfiltrované produkty z XML feedů od inzerentů, s mým affiliate kódem. Produktů tam mám asi 600, z toho kolem 300 zveřejněných. Šablonu jsem si musela nechat trochu upravit, aby se produkty zobrazovaly korektně. Pak je to o učesání popisků, úpravě a popisu kategorií. Nevěnuju se tomu na 100%, dost možná tam je lepší potenciál než teď, ale občas se přes katalog něco prodá.

    Pro mě je fajn při tvorbě obsahu, že do článku si přes shortcody vložím relevantní produkty. Docela dobře funguje dát vpravo do sidebaru widget s několika položkami z katalogu.

    Návštěvnost dolů nešla, proč by, naopak - více klíčových slov a slovních spojení občas nějakého toho nového návštěvníka přivede.

Hostujeme u Server powered by TELE3