Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Umiestnenie produktu do lekárni v ČR. Ako na to?

  1. Dobrý deň.

    Máme produkt (špeciálny šampon), ktorý by sme chceli predávať cez lekárne v ČR.

    Nemáte prosím niekto skúsenosti, ako na to? Či cez nejaké distribučné firmy alebo skrátka sadnúť do auta a obchádzať lekárne so vzorkami a s cenníkom?

    Vďaka!

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Do lekárni sa nedostaneš.
    Všetko je tam o monopoloch a farmaceutické spoločnosti prevádzkujú vlastné lekárne.

  4. Při vhodném "motivačním" programu pracovníků lékáren a nákupčích distributorů proč ne. Ale jinak s produktem, který nebude podpořen masivním marketingem to asi moc nepomůže.

  5. Zkusil jsem online lékárny a bez odpovědi, tak nevím jak se tam jiní dostali.

  6. Nabidek na zalistovani ruznych veci chodi spousty. Kazdy ma super produkt apod. Takze ze na to nikdo nereaguje je normalni.

    Dostat se k distributorum ci sitim je o tom ze je treba za to platit. Zalistovani. Promo. Nabidnout solidni marzi distributorskou i retailovou apod. Zpetne odbery. Materialy apod.

    Resit nezavisle lekarny je zase dost pracne.

    Navic produkt ktery nezna trh se prodavat jen tak nebude a nikdo ho nebude chtit mit na regalu.

    To je proste zacyklene.

  7. Citace Původně odeslal salab Zobrazit příspěvek
    Zkusil jsem online lékárny a bez odpovědi, tak nevím jak se tam jiní dostali.
    online lékárny většinou patří distributorům a nebo provozovatelům sítí lékáren. Je sice neslušné neodpovědět, ale psát na kontakt co mají na webu je nesmysl. Musíš najít skutečného provozovatele a nákupní oddělení. A ti jiní to prostě dělají jinak, určitě to není o jednom emailu, který vypadá kdoví jak a nabízí kdoví co.

    Jinak jak píše Radek, nabídek je dnes tolik... Takže třeba změnit strategii a vytrvat, ale to je ö obchodních dovednostech a strategii prodeje, což dnes spoustě lidí v obchodu chybí.

  8. Tak je otazka co je to za sampon a cim se odlisuje od XXXX jinych produktu. Sampon v lekarne si nejspis "vetsina" lidi kupovat nebude, takze by to mel byt sampon, ktery napriklad pomaha resit nejake kozni problemy apod. - tedy aby byl duvod, aby jej nekdo hledal zrovna v lekarne. Potom dostat se do nejake "site" lekaren je spis sen, maji sve nasmlouvane dodavatele a tam se jen tak nekdo nedostane. Takze si pripravit vsechny certifikaty, analyzy a reserze na ten produkt a obrazit "soukrome" lekarny a snazit se to udat tam. Pak je dulezita cenova politika, podivejte se na webu co se v lekarnach prodava a za jakou cenu, jestli se chcete do lekarny dostat tak musite nabidnout tzv. "entry" cenu, ktera bude max. na 50% toho co lekarna jiz prodava a ma +/- podobne ucinky a povedomi. Pak je potreba postavit cenovou politiku + nejaky ten program ala "sleva za mnozstvi" a bohuzel pocitat s tim, ze ten prodej budete vyznamne dotovat alespon ze zacatku. Paralerne je treba zapracovat na PR toho produktu, tedy pekna webovka, reklama na webu, reklama v radiu, idealne i nejaky spot v TV (ale to je jiz hodne draha zalezitost) - a to vubec nepisi o tom, ze ty reklamy stoji penize i vymyslet, natocit a zpracovat.

    No, pak je docela dobre se podivat co vlastne stoji takovy 1l sampnonu typu Euro Shopper v cenove relaci cca 20,- Kč, kde většinu výrobní ceny stojí ten obal než samotný produkt :-)
    A jeste vubec neresime takove veci, jestli jenom chcete preprodavat neco co je z venku (EU) nebo jste vyrobce, protoze pak je treba pocitat i s hlasenim nezadoucich ucinku atd.

  9. Přímo do lékáren se dostat nedá. Téměř neexistuje lékárna, která by nepatřila do nějaké sítě.
    Musíte oslovit například: http://www.phoenix.cz
    S nimi si domluvíte podmínky a oni následně zařídí vše ostatní.

Hostujeme u Server powered by TELE3