Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Dropshipping v ČR ano - ne?


  1. Co se právě děje na Webtrhu?
  2. S dropshipping.cz jsou samé problémy, feedy s množstvím nesedí dle dodavatele, chybná dostupnost produktů, chybné ceny, zboží, které není skladem není vůbec ve feedu uvedeno, tudíž se nezmění množství u importovaných - které tam nejsou... jen malá část problémů.

    Dropshipping.cz je jen pro masochisty...

  3. Ono je to taky o tom, že většina těch obchodů ani velkoobchod nedělají, prostě to berou jako další marketingový kanál. Už ony sami nakupují zboží z VO navíc v ČR. Za těchto podmínek je problém se uživit i jako normální eshop, natož se o marži dělit ještě s dalšími dvěma prostředníky. To je kámen úrazu. Vůbec už nemluvím o tom, jak to tady v ČR funguje. Zrovna včera jsem viděl na Alibabě produkty, které si nechává vyrábět Trixie. Nákupka v menším množství 15Kč, jejich prodejka za VO ceny 60Kč, prodává to tady snad 200 obchodů od 62Kč. Je to smutné vůbec koukat na tu cenovou politiku MO prodejců a všechno dohromady to je jeden velký bordel, z kterého je vám po těch letech zle. Takže abych to shrnul, opravdu je třeba házet špínu na dropshipping? Jste si jisti, že je problém pouze tam?

    Mohu trochu pokračovat. Já jsem přesvědčen, že většina problémů je způsobená těmi konkrétními dodavatelskými eshopy. Co je opravdu nejhorší věc na dropshippingu je to, že se vám nevyplatí to dělat pořádně a stále abyste se strachovali, zda ten či onen shop neskončí. Protože ty dodavatelské shopy opravdu končí jako na běžícím pás. Zaslibují hory doly, napojí se a pak zjistíte, že je to shit, který nemá vůbec na internetu co dělat. Neplní termíny, lže o dostupnosti, neplní to co má. Takže dělejte pak shop tak, jak se má. Investujte do textů, SEA, dělejte kampaně, když za měsíc ten shop už nebude existovat. A je to opět o tom dodavatelském eshopu. Dělat maloobchod online je masochismus.

  4. zde souhlasím s @beraniste

    Pánové z Dropshiping.cz udělali kus práce a dále na drop. pracují to bez debat

    Možná je chyba v nabírání partner shopů viz jak píše beraniste

    Osobně jsem zažil v xml fedech na sílu a bez sebereflexe nasratý odkazy na meteřský eshop s textem výhodněji koupíte zde...a podobné prasárny

    Prvadou také je to, že když začneš dělat dropshop pořádně a pak uvidíš v adminu, že kleknul je to taky na howno

    Takže asi tak:)

    ještě doplním napojené shopy, které nejdříve posílají na drop a ten pak zákazníkovy to je absurdita prvního stupně v dnešní době páč zákazník objedná v úterý a dostane přinejlepším v pondělí. A nechci slyšet, že to tak neni vím to z vlastní zkušenost:)

  5. Vikin, to máte pravdu o tom přeposílání. Jenže nesmíte zapomínat, že tam jsou napojené i poměrně malé shopy a na takovou dopravu, za kterou se to reálně posílá by si nikdy ani nesáhli. A mít dopravu o 80Kč dražší jen proto, aby to mohlo jít napřímo je hodně. Takže u velkých shopů je to určitě zbytečné a přináší to komplikace, ale u těch menších je to docela dobré řešení :-)

  6. Dropshipping.cz zde udělal spousty práce, málokdo dokázal zde takto sjednotit nabídku jako oni. Co se týče cenové politiky je jasné že někdy jsou dražší než někteří prodejci. Prostě další prostředník je vždy znát. Na druhou stranu nikdo nikoho nenutí spolupracovat s nima, každý e-shopista může si doma rozbít prasátko, s dodavatelem se domluvit napřímo a nakoupit a naskladnit na sebe. Pak je logicky lepší cena.

    Co se týče chybovosti XML feedu, tak si myslím že se situace už dost zlepšila. Chyby samozřejmě jsou, ale je nutné si uvědomit že ty feedy nedělá dropshipping.cz, ale dělají je dodavatelé pro ně. A jak víme ne všude je IT odd. na výši a tudíž nějaká správa feedu je jim šumák.

  7. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Vikin, to máte pravdu o tom přeposílání. Jenže nesmíte zapomínat, že tam jsou napojené i poměrně malé shopy a na takovou dopravu, za kterou se to reálně posílá by si nikdy ani nesáhli. A mít dopravu o 80Kč dražší jen proto, aby to mohlo jít napřímo je hodně. Takže u velkých shopů je to určitě zbytečné a přináší to komplikace, ale u těch menších je to docela dobré řešení :-)
    to jo
    ale co na to zákazník toho nezajímá přeposílání chce zboží a pokud do 3 nepřijde je nasratej

    k tomu videu jsem si to do půlky přehrál - je nekorektní autor by se měl nejdříve blíže seznámit s tím co hodnotí. Doporučuji video ignorovat je zavádějíci z neznalosti věci.

  8. Jj, je to tak. Někdo mu něco řekl, on to v životě neviděl a už to valí do světa. Ale jasně že to není snadný biz. to je fakt, je to jeden z těžších způsobů, jak vydělávat na netu peníze. Těch problémů je poměrně dost, člověk by mohl povídat, ale přesto smekám co dokázali vybudovat a jak jim to poměrně dobře šlape.

  9. Každý dělá chyby i dropshipping.cz, ale přesto že mají své náklady započítané v marži tak přesto jsou ve skutečnosti velmi levní. Já dělal spousty droppu v USA a nejenom že skladové zásoby a i ceny nejsou jejich nejsilnější stránkou, ale na rozdíl od nás se tam za každý prd platí. Dropshipping.cz je zadarmo, za velkou louží je většinou za měsíční poplatek či nelidovej jednorázovej poplatek. Chceš prioritní zpracování objednávek, zaplat', chceš chceš z jejich rozhraní něco exportovat třeba přímo na eBay, zaplat'. Máš něco jiného než Shopify nebo Bigcommerce, zaplat'...

    To jsou věci které u nás díkybohu nejsou

  10. Dobrý den,

    všem moc děkuji za vaše komentáře - vždy si je rád se zájmem všechny pročítám. Dovolte mi zde zareagovat krátce za Dropshipping.cz - S problémy, které popisujete souhlasím a řešíme je kontinuálně. Jak tu již bylo řečeno tak většina z nich vzniká již u dodavatelů ale nehodláme se tím omlouvat. Je to naše práce tyto potíže filtrovat a zabraňovat jim. Ale troufám si říct, že se nám to postupně daří. Každý dodavatel je trochu specifický a tak v této fázi kdy postupně ladíme podmínky a dotváříme náš produkt jich ne nenabíráme tolik a uznávám, že prozatím je u nás jen velmi omezený výběr.

    Co se týče zmíněných problémů zde v tomto vlákně jsme již něco vyřešili:

    1) Natvrdo dané odkazy v XML feedech a problematické zmínky, které v feedu nemají co dělat již odfiltrováváme

    2) Ohledně zařazení produktů do naší nabídky, které jsou z hlediska marží nezajímavé nebo dokonce záporné jsme dlouho diskutovali. Můj názor na to je takový, že prodejce by si měl určit svojí vlastní strategii jak se chce profilovat - jestli nejlevnější na trhu a s minimální marží nebo s větší cenou a například skvělým servisem. Mnoho našich úspěšných prodejců prodává zboží dráže než je doporučená cena a proto jsme defalutně nechali v našich feedech i produkty, které mají zápronou marži. Nabízíme ale samozřejmě filtry, kterými jde tyto produkty velmi jednoduše deaktivovat.

    Nicméně problémy zde zmíněné nechci jakkoliv bagatelizovat a víme o nich. Opravdu se je snažíme řešit.

    Naše další kroky, které plánujeme souvisí s možností zajistit si perspektivní zboží na svůj virtuální sklad. Chceme schopným prodejcům dát jistotu, že zboží na které tvoří své marketingové kampaně bude skutečně dostupné. A také plánujeme také větší zapojení zahraničních dodavatelů s velmi zajímavými maržemi.

    Všem kdo nám dávají i v této rozjezdové fázi šanci moc děkuji!

Hostujeme u Server powered by TELE3