Chcete si koupit Webtrh?
Zobrazují se odpovědi 1 až 17 z 17

Přesun Roundcube na vlastní server

  1. Máme u poskytovatele pronajaté servery a maily jsou na společném mailovém serveru pro všechny klienty, k emailům přistupujeme přes Roundcube. Bohužel celý emailový klient jede pomalu, na desktop napojený na mail server přes IMAP se nám přecházet nechce, protože jsme na Roundcube zvyklí a mít webového klienta je pohodlné.

    Chci se zeptat zda si myslíte, že přesun mail serveru na vlastní vyhrazený mail server by pomohlo? V mailu je cca 80 000 zpráv a nevím jestli by přesun pomohl = zda Roundcube prostě není na takové množství stavěný a proto jede pomalu?

    Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Je pomaly Roundcube nebo mailovy backend/uloziste?
    Prace pres IMAP a mailoveho klienta je v poradku?
    Muze, ale nemusi to pomoci

  4. Existuje nějaký benchmark pro Win, který bych si stáhl ne desktop a zkusil se napojit na mail server?

    IMAP používáme samostatně pouze pro odesílání z webu skrze PHPmailer ale tam moc nezjistím. Dle vyjádření poskytovatele mail server má dostatečnou rezervu.

    #Doplnění:
    Otázka je zda existuje mail webové řešení podobné Roundcube, kde bychom se mohli přesunout tak, aby vše běhalo rychle.

  5. IMAP neni na odesilani, ale na pristup ke vzdalene schrance. Na odesilani je SMTP
    POP3 je alternativa k IMAPu

    Roundcube obecne muze byt pretizeny, ale pokud uz provozovat vlastni reseni, tak postu komplet a ne jen Roundcube - ja je velikost vsech zprav?

    ---------- Příspěvek doplněn 17.04.2019 v 14:05 ----------

    V Roundcube se muze pouzivat cache pro maily do DB sqlite, MySQL. To muze obecne zrychlit odezvu

  6. Lze to zjistit přímo v Roundcube? Vidím pouze počet emailů a poskytovatel tuto informaci v administraci nezobrazuje.

  7. Poskytovtel neposkytuje info o obsazene kapacite mailoveho uctu za domenu?
    Nebo do jakeho limitu se nyni vejdete? Prece nemate neomezeny prostor maily

  8. Máme managed VPS a maily jsou na odděleném mail serveru. Velikost emailů bude započítání do zakoupené velikosti managed VPS, kde je celý web, ale nevím kolik z toho zabírají emaily a kolik web.

  9. Aha,
    jsou maily na strane serveru ukladany v mailbo nebo maildir?
    Bezi Webmail primo na IMAP serveru nebo je mezi nimi sitova komunikace?
    Snad nejsou vsechny maily v jedne slozce, ale jsou alespon nejak tridene do podlozek
    80tis. malu v jednom Inboxu bude asi nejvetsi problem :(

  10. To bohužel nezjistím, na mail server společný pro více klientů nemám přístup.

  11. A jak mate trideny maily do slozek?
    Kolik je mailu v jedne slozce?
    Kolik mailu je v v INBOXu?

  12. Vše je v INBOXu a cca 10% emailů si kopírujeme ještě do speciálních složek, takže víceméně je vše dohromady.

  13. Tak tam je problem
    Prochazet 80tis mailu na serveru bude mit urcitou rezii - musite maily v INBOXu nejak tridit do podslozek, treba podle roku napr. https://i.imgur.com/RAT3OjS.png , aby to nebylo vse "na jedne hromade". Budete prekvapeni, jak se to zrychli

  14. Děkuji vyzkoušíme. Máte nějaký tip jak to udělat hromadně? Napadá mě to pouze přes PHP, což moc elegantní řešení není. Nebo máme kontaktovat poskytovatele?

  15. Pouzijte Thunderbird jako IMAP klienta - ten by to mel zvladnout popresouvat a protridit
    Thunderbird — Software pro správu vaší pošty. — Mozilla

  16. Rozdělení zpráv do archivů se dá řešit rychleji: pokud je na mailserveru dovecot, pak skrze doveadm move, s tím by podpora Managed VPS měla být schopna pomoci. Pokud není dovecot, pak "find mv".

    Roundcube a prostředí pro něj se dá optimalizovat.

    Pro opravdu velké mailboxy je vhodný Rainloop, ale nemá tolik rozšíření jako Roundcube, záleží co je potřeba.

  17. Spojil jsem se s podporou ale jsem k tomu trochu skeptický, nicméně uvidíme :-) Děkuji za rady.

  18. Thunderbird je "pracny" pri tomto mnozstvi mailu, ale zvladne to kazdy bez spoluprace s hostingem

Hostujeme u Server powered by TELE3