Dobrý den markeťáci, prosím o radu.

Google má v nápovědě poměrně přesně včetně výpočtu uvedeno, jak postupuje když kombinuje různé úpravy nabídek - publika, čas, místo. Ale nikde jsem nenašel, jak postupuje, pokud používám úpravy nabídec v rámci kampaně a publik u kterých to nastavuji mám cca 100. Napadají mě dvě možnosti, ale třeba existuje nějaká jiná správná

1) bere v úvahu všechna publika a všechny úpravy nabídek a přes obdobný výpočet mu vyjde nějaká konečná cifra, kterou se vynásobí CPC

2) pokud to je v rámci jednoho typu úprav, takže tady se jedná o publika, tak pro daného uživatele zjistí, do jakých všech publik spadá a vezme v úvahu to publikum, kde je nastavena nejvyšší úprava nabídky.

Logicky mi vychází spíše ta dvojka, ale protože to nikde pořádně nepopisují, nerad bych se sekl. Já na manuál stejně ještě kontroluji výkon jednotlivých publik, ale rád bych to jednoduše věděl. Děkuji.