Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Zobrazují se odpovědi 31 až 44 z 44

Kritika webu (grafika UX, SEO, proste vsechno)

  1. Kdybych nečetl, že jde o web kadeřnictví, tak bych to snad ani na tom webu nepoznal. Ten web bych překopal naprosto od základu. Klidně bych použil Bootstrap šablonu zdarma. Třeba: https://colorlib.com/preview/theme/trim/ nebo https://colorlib.com/preview/theme/remake/

    Možná bych překopal i to logo ve kterém chybí alespoň ten motiv "kadeřnictví".

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Ahoj,
    pred casem jsme nechali predelat nas web (zrovna tento vyjimecne jsme nedelali sami), ale nejak to nema ten ucinek, ktery chceme, spatne konvertuje (i kdyz platime GAW, FB Ad, IG Ad bez toho je web temer mrtvy).

    Jde o nas Barbershop v Praze: tuttobarbuto.com

    Muzete napsat opravdovou kritiku na web (nesetrete nas) a co vylepsit aby bylo vice rezervaci?

    Dekuji
    Pozeral som si to na mobile a jedno co neznasam je, ak je jedno slovo rozdelene do viacej riadkov. Zaciatok slova v jednom a koniec v druhom. Je to asi len moj osobny problem, tak len taky postreh.

  4. Citace Původně odeslal matusy Zobrazit příspěvek
    rezervácia je dlhá a otravná až strach
    hromada balastu a čo ma zaujíma (práce) je skryté...
    Moc dobre jsem nepochopil, jaky a kde je konkretne balast? Pokud je to velka prekazda, radi ji odstranime?
    Co se tyce rezervace, tam je proce nasledujici: vyber sluzby > vyber kadernika > termin > kontaktni udaje.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.03.2019 v 10:37 ----------

    Citace Původně odeslal vecerapl Zobrazit příspěvek
    Kdybych nečetl, že jde o web kadeřnictví, tak bych to snad ani na tom webu nepoznal. Ten web bych překopal naprosto od základu. Klidně bych použil Bootstrap šablonu zdarma. Třeba: https://colorlib.com/preview/theme/trim/ nebo https://colorlib.com/preview/theme/remake/

    Možná bych překopal i to logo ve kterém chybí alespoň ten motiv "kadeřnictví".

    Diky, sablonu zdarma nebo koupenou ne :)
    Logo vychazi z motivu barbershopu a to menit rozhodne nebudeme: http://www.scottcarlson.com/wordpres.../06/barber.jpg

    ---------- Příspěvek doplněn 15.03.2019 v 10:38 ----------

    Citace Původně odeslal DedoMraz Zobrazit příspěvek
    Pozeral som si to na mobile a jedno co neznasam je, ak je jedno slovo rozdelene do viacej riadkov. Zaciatok slova v jednom a koniec v druhom. Je to asi len moj osobny problem, tak len taky postreh.
    Diky. Texty budeme kompletne menit.

  5. Necital som vsetky postrehy, ale pokial stojis o nazor, tak teda trochu (snad) konstruktivnej kritiky, priblizne v poradi v akom som na problemy ako navstevnik narazil:
    1. Extremne dlhy cas potrebny k nacitaniu kompletnej stranky vratane resourcov (to video na pozadi to evidentne zabija, velmi dlho som videl vlavo sidebar a v pravej casti sa krutiaci mini loader - netusil som ze obsah pokracuje nizsie...)
    2. Cookie lista v anglictine
    3. Na prvy pohlad (tmavy sidebar a tmavy podklad pod obsahou castou, resp. tmave video) posobi trochu temne, prilis "niche", akoby to nebolo pre kazdeho...
    4. Z toho loga by sa dalo dostat viac (aby bolo jasne citatelnym prvkom na stranke - pozries a vies o com ten web je)
    5. Nie som ziaden lingvista, ale uz letmym skenovanim su niektore formulacie nie uplne stastne (napr. hned v menu - Servisy)
    6. Rezervacia riesena ako "nakup produktov", az potom samotna rezervacia. Neviem si narychlo predstavit idealny proces rezervacie, ale toto idealne za mna nie je. Skor by som to videl na nieco jednoduchsie a prehladnejsie (aby bolo mozne dopredu vidiet obsadenost terminov, vytazenost jednotlivych ludi...)
    7. Naslo by sa urcite par dalsich drobnosti, ale toto je za mna to najpodstatnejsie

    Inak je dizajn obsahovej casti vcelku vydareny a v kombinacii s tmavym sidebarom to funguje dobre. Obsah je prehladne strukturovany, len na samotnych textoch by bolo potrebne zapracovat.

    A to, ze ste rusaci, to by som nevidel ako problem, ale skor by som na tom staval. Ked uz, tak toto je ten "niche", ktory by sa mohol vyplatit. Niekto pisal, ze u rusa by sa strihat nedal. Ja by som to zas videl naopak. Predstavuje to pre mna zaujimavost a neortodoxnost, nieco cim ste v Prahe vynimocni a mohol by to byt zaujimavy "zazitok" nechat sa strihat a pri tom pokecat s niekym zo zlahka odlisnej zeme a kultury. Niekomu to sadne a bude sa vracat prave preto, inemu nie a bude chodit inde.
    Ja zijem v Prahe cca 8 rokov a mam pocit, ze vela malych biznisov zije prave vdaka tomu. Vo viacerych takych obchodoch napriklad nakupujem, lebo je to uplne iny zazitok, ktory inde nedostanem. V malom meste by to na uzivenie biznisu stacit nemuselo, v Prahe by to podla mna rozhodne fungovat malo. Len nazor...

    Kazdopadne, nech sa dari!

  6. Bla, bla, bla...

    Koukám, že názor tu má každej, kdo má díru do prdele :)

    Důležitější je, co říkaj' o chování lidí data - na webu máš GTM, trackuješ? 10 minutová rozborka v GA ti řekne víc než 50 zdejších odborníků...
    - odkud lidi chodí - je kvalita trafficu OK?
    - hledaj službu vůbec lidi, nebo je to tažené přes PPC?
    - matchuje u placených kanálů vyznění reklamy s nabídkou webu? Je u organicu match na search intent? (Jsi lokální)
    - z jakých zařízení lidi chodí - funguje všude web 100%?
    - jak moc lidi scrollujou, klikaj a vůbec interagujou s obsahem?
    - co konverze, goaly, analýza funnelu?

    Btw. GTM má asi 2 roky hezkej trigger, díky kterýmu můžeš hezky sledovat, kde ti lidi odpadávaj, viz https://www.simoahava.com/analytics/...e-tag-manager/

    Sakra, máme skoro 2020 a já doufal, že lidi na podobným fóru berou analytiku jako základ.

  7. Citace Původně odeslal agile Zobrazit příspěvek

    Koukám, že názor tu má každej, kdo má díru do prdele :)

    sracky, ...
    Presne tak, preto sa to vola nazor.

    2020 a ludia stale beru forum ako forum. wow

  8. Pana Michala znám a vím, že je uznávaná autorita v oboru na svém místě. Bohužel, ale nemůžu v tomhle případě souhlasit. Analytika a nějaké hlubší UX analýzy mají smysl u velkých projektů (portály, internetové obchody,...) zpravidla tam, kde je potřeba, aby zákazník, který web navštíví provedl konverzi. Zde se jedná o jednoduchý info web o malém podniku, který nabízí služby. Procento konverze zde je podstatně větší než u obrovských e-shopů. Samozřejmě nemám data, ale odhadem většina zákazníků, která si prezentaci otevře jeho služby dříve nebo později využije.

    Lidé tyto podniky vyhledávají podle toho jaký se nachází v okolí a pokud ho najde, tak mu jde většinou pouze o rezervaci. Ta je v tomto případě nefunkční a špatně strukturovaná což je jeden z nejzásadnějších problémů, ktrerý se musí urgentně řešit.

    Pokud dotyčný trackuje data samožřejmě může přijít na problém sám, otázkou je zdali to dokáže. A proč si myslím, že je nějaká profesionální analytika v tomto případě nepotřebná? Jednoduše proto, že to je vyhazování peněz oknem. První věc je, že většina profesionálních analytiků a UXáků je vytížena nebo vysávaná korporátem. Druhá věc je, že se jejich hodinovka pohybuje kolem 1k což může udělat 10-30k pouze za analýzu. Nejedná se pouze o nahlédnutí do trackovaných dat. Ty se následně musí vyhodnotit a zpracovat do výstupu, který pak může použít UXák nebo UI Designer. To není otázka pár hodin.

    Celý web je špatně strukturovaný a rezervace z poloviny nefunkční. Proto je pro daného člověka vhodnější najmout nějakého junior/senior freelance UX/UI Designéra, který navrhne web znovu a funkčně. Netřeba v tomhle případě řešit nějaké hloubkové analýzy. Proč zde nedochází ke konverzi je zřejmé.

    A jinak webtrh beru spíše jako fórum nadšenců, kde má každý právo diskutovat a sdělit svůj názor. Žádné velké projekty se tu nikdy realizovat a řešit nebudou. Vždy jde o práce od 1-20k. A do takového budgetu bohužel nelze implementovat nějaké analýzy. Ale souhlasím, že jsou zásadní u všech velkých projektů.

  9. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    Moc dobre jsem nepochopil, jaky a kde je konkretne balast? Pokud je to velka prekazda, radi ji odstranime?
    Co se tyce rezervace, tam je proce nasledujici: vyber sluzby > vyber kadernika > termin > kontaktni udaje.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.03.2019 v 10:37 ----------




    Diky, sablonu zdarma nebo koupenou ne :)
    Logo vychazi z motivu barbershopu a to menit rozhodne nebudeme: http://www.scottcarlson.com/wordpres.../06/barber.jpg

    ---------- Příspěvek doplněn 15.03.2019 v 10:38 ----------



    Diky. Texty budeme kompletne menit.
    puff...to je trolling?

  10. Citace Původně odeslal rudexpunx Zobrazit příspěvek
    Necital som vsetky postrehy, ale pokial stojis o nazor, tak teda trochu (snad) konstruktivnej kritiky, priblizne v poradi v akom som na problemy ako navstevnik narazil:
    Moc hezky napsano, dekuji. Beru na vedomi.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.03.2019 v 22:26 ----------

    Citace Původně odeslal agile Zobrazit příspěvek
    Bla, bla, bla...

    Koukám, že názor tu má každej, kdo má díru do prdele :)
    S reklamou problem nemame tam je vse ok, i zakaznici se vraceni i na doporuceni chodi novi, ale nejsem spokojeny s webem a tim jak funguje, proto jsem prosil o kritiku.

    Vyznas se dobre v GA? Chces to analyzovat a rici nazor? Napis PM treba se donluvime.

    ---------- Příspěvek doplněn 15.03.2019 v 22:33 ----------

    Citace Původně odeslal matusy Zobrazit příspěvek
    puff...to je trolling?
    Proc mas ten pocit, ze trolluji?
    Naposledy upravil Oleg : 15.03.2019 v 22:40

  11. Pretože si to inak neviem vysvetliť....
    1) nikto nepozná tých kaderníkov, chlapa to ani nezaujíma, nejdú mi fajčiť johnatana, pravda...človeka len zaujíma, či je schopný a na to sú referencie
    2) Balast = Kecy o ničom... Hromada hromada zbytočných kecov o ničom... Dobre chápem, chceš sa vykecať, lenže ak chceš konverzie (rezervácie) tak sú tie keci k ničomu.
    3) Vyber služby... načo zaťažuješ potencionalnych zakaznikov blbostami? Chcem ostrihať a spraviť si rezerváciu... či ma ostrihá na adolfa, alebo na edrogana sa rozhodne v kresle, prípadne chcem vidieť referencie (opäť)
    4) Kontaktné údaje ako telefon a hromada volovín čo ťa vôbec nemá čo zaujímať... ty chceš dostať do podniku ľudí, nerobíš výskum...

    Sry ako ale .... damnnnn

    "What do you really want?”
    Buddy Ackerman

    chceš stránočku s pípovinami alebo konverzie?

  12. Predevsim vyber sluzby je proto, protoze ruzne strihy a upravy trvaji ruzne dlouho. Kadernik nemuze bez toho aniz vyberes pri rezervaci typ sluzby vedet co budes chtit a jak dlouho se ti ma venovat. Na blind se objednat proste moc nejde, takto bychom nemohli naplanovat terminy a tim umoznit tobe vyber dne a konkretniho casuna navstevu barbershopu.

    Pokud nekoho toto nezajima a chce prijit a nechat se ostrihat a oholit jen tak, ze ma cestu kolrm, muze toto stesti vyzkouset, ale muze se stat, ze bude cekat dve hodiny na volne misto.

    Na obycejne strihani bez objednani se da objednat do obyc kadernictvi, kde je aktualne volne

  13. tak to s nimi poriesis v maily, na to ten email mas. Este aj ten telefon a zvysne udaje mozes poriesit cez formular v maily...

    Skratka si zakaznik pri rezervacii nemoze pripadat ako pri vyplnani danoveho lajstra.

    To ani nieje vec k diskusii, cely proces veduci ku konverzii je otravny az strach... stranka je spravena nepochybne pekne, ale sam vidis ze nevedie ku konverziam.

    Moj navrh nieje perfektny ale snad z neho chapes podstatu... nezatazuj potencionalnych zakaznikov icovinami

  14. Citace Původně odeslal Oleg Zobrazit příspěvek
    etnicka nesnasenlivost?

    A americanem nebo Don Pedrem ci slovakem by sis nechal ostrihat? Nasi kluci umi vyborne anglicky, asi bys nepoznal o koho jde. Myslim si, ze mame koule na to rici pravdu a nevymyslet fiktivni jmena.
    Československo-ruská historie (1968 - 1989) je jiná než československo-americká, takže se těmto názorům nelze divit.


    Rusů v Česku neustále přibývá. Oblíbení ale příliš nejsou | Týden.cz

    Podle březnového (2018) průzkumů CVVM patří Rusové k národnostním skupinám, k nimž převládají u Čechů antipatie nad sympatiemi. Nesympatičtí jsou více než třetině lidí nad 15 let, sympatičtí čtvrtině. Téměř dvěma pětinám dotázaných jsou lhostejní. Podle autorů průzkumu se za pět let, co se situace sleduje, názory Čechů a Češek nezměnily.

  15. To je Webnode? Jestli ne, tak me osobne to tak pripada.

Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Hostujeme u Server powered by TELE3