Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 18 z 18

Heureka.cz - nedaří se mi vybiddovat náš produkt na první pozici?

  1. Zdravím
    po dlouhé době se koukám jak si na tom stojíme na heureka.cz a nějak se mi nedaří vybiddovat náš produkt na první pozici.

    Dám nejnižší cenu, nejnižší dopravu, napálím CPC na 100,- za proklik a stejně jsme třetí nebo čtvrtí :)

    Nemá s tím někdo zkušenosti, proč se to tak chová ?

    Odkaz na produkt nedám, pošlu SZ ať mi nevyklikáte kredit :)

    Řeším to i s heurekou, ale oni taky zřejmě netuší :)

    Díky za tipy

    ---------- Příspěvek doplněn 05.03.2019 v 16:18 ----------

    Ještě doplním, že se jedná o sekci Oblečení a móda a cena produktu je do 500,- Kč.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Řeším to i s heurekou, ale oni taky zřejmě netuší :)
    ...

  4. Nejnižší cena nemá s výši bidu nic společného. Podívej se na datové přehledy, co říkají...

  5. Ano, nejnižší cena nemá s výši bidu nic společného. To myslím nikde nepíšu. Sortiment report říká:
    E-shopů prodávajících produkt: 18
    Vaše pozice dle ceny: 1
    Vaše pozice dle biddingu: 3
    Cena za proklik: 100

  6. Tak přitlačte. Roli tam hraje dost faktorů, ale my to stovkou na klik určitě neomezujeme a pochybuji, že ostatní ano. Na té Heurece se biduje šílenými částkami.

  7. To se opravdu vyplatí? Mít cenu produktu 500 a cenu za proklik 100+ ? :-o

  8. Zkusím 300,-. Dám vědět, ale smysl mi to nedává při ceně produktu. Spíš mám pocit jestli to není nějaký hack.

  9. Jirka z Bidding Foxu to řešil nedávno. Už si nevzpomínám, jak to dopadlo - pokud by Váš test nezabral, tak mi klidně napište. Odvolejte se na mne, že jsem ho Vám doporučil.

  10. Citace Původně odeslal aramis1 Zobrazit příspěvek
    To se opravdu vyplatí? Mít cenu produktu 500 a cenu za proklik 100+ ? :-o
    To asi ne, ale u dražších produktů ano a narozdíl od vyhledávačů jsou ty konverzní poměry o řád výše (klidně desítky procent). Ale asi to bude spíše tou kombinací - cpc, ctr, cena, recenze ... stejně ať si říká o nějaké kvaty skóringu kdo chce co chce, Heureku i jiné portály stejně zajímají hlavně prachy. Takže stejně CPC a CTR bude ten nejpodstatnější faktor vydávání. Můžeme se bavit o tom, že jeden shop má vybudované jméno, druhý ne, ale co s tím? Projeví se to na konverzním poměru a vy jako inzerent to promítnete do cpc a na Heurece se platí za klikanec. Takže cpc a ctr a to ostatní je zanedbatelné.

    No a pak jsou tu takové věci, že ne každý obchodník jede výkonově na last-click a dále to, že 90% obchodníků nemá ani páru, že se jim to nevyplácí a že mají přebidováno. A myslím, že i u Heureky se útraty počítají bez DPH a téměř všichni na to hulí a nepočítají s tím.

  11. Takže aktuální stav CPC nastaveno na 300,-
    E-shopů prodávajících produkt: 17
    Vaše pozice dle ceny: 1
    Vaše pozice dle biddingu: 2
    Cena za proklik: 300

    Skutečná pozice na frontendu: 3

    Hmm, teď jsem si všiml že při generování stránky jsme při nahrávání na první pozici, ale jakmile se stránka dohraje celá, jsme na třetí pozici. To vypadá na nějaký javasrcipt, který to na poslední chvíli přehodí. Zkoumám dále, to je "vzrušení"...

  12. Tak to by mě také zajímalo :-) zkuste to z anonymního okna :-)

  13. Tak ne, to nahrávání je nejprve pro všechny velikosti. Pak to JS přepne na velikost na které jsme na třetí pozici. CPC bidding je samozřejmě nastaven na všechny velikosti na 300,-

  14. Jake dva konkretni eshopy jsou pred vami?

  15. Tak toto by i mě enormně zajímalo. Nic nenaznačuji, jen mi občas i v našem sortimentu přijdou některé pozice "divné".

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Jake dva konkretni eshopy jsou pred vami?

  16. Mam podobny pocit ;)

  17. Detaily poslány SZ. CPC jsem vrátil zpátky, takže proklikání kreditu nehrozí.

    Zkusím to ještě na jiném produktu.

  18. Jinak jak jsem psal... jeden konkurent je zahranicni subjekt, ktery neplni minimalni zakonne povinnosti a ma svou osobitou verzi obchodnich podminek. Druhy je "normalni" a uprimne bych se spojil s obchodakem z Heureky, zda by byl schopen vysvetlit to poradi pri takove cene za klik.

  19. Máte jejich službu "Košík"? Pokud vím, tak upřednostňovali eshopy s košíkem. Dále bývalo veřejným tajemstvím, že vliv měla i "celková bonita" klienta... Těch kliček jak dostat nahoru "ten správný eshop" bylo víc :-)
    Ale je to pár let zpátky kdy jsem heureku řešil... mohlo se něco změnit...

Hostujeme u Server powered by TELE3