Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Zobrazují se odpovědi 1 až 20 z 20

Reklamace znehodnoceného zboží pro malou velikost

  1. Dobrý den,

    máte prosím někdo zkušenosti s reklamací zboží pro malou velikost, které zákazník znehodnotil nošením? Dnes mi přišel balíček od paní s průvodním dopisem, že reklamuje halenku pro tuto vadu: malá velikost. Halenku jsme jí prodali novou, se štítky a v naprostém pořádku. Paní nám ale poslala halenku evidentně použitou, bez štítků, umazanou od make-upu a opravdu velmi silně smrdí potem. Mohli byste mi prosím poradit jak v tomto případě postupovat? Může reklamovat pro malou velikost, pokud zboží takto zničila?
    Jinak, máme malý eshop a dobře víme v jakém stavu zákazníkům věci posíláme.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Reklamuje nebo vrací v zákonné lhůtě?

    Reklamace?
    Můžeš ji zamítnout jako neoprávněnou.
    Vrácení do 14 dnů?
    Můžeš požadovat náklady za uvedení zboží do původního stavu.

  4. hampl.david Děkuji za odpověď, ano, paní nám zboží poslala jako reklamaci v zákonné lhůtě. Halenku koupila před 10-ti dny. Zkusíme jí tedy reklamaci zamítnout a poslat jí zboží zpět.

  5. V tom případě si myslím, že myslela vrácení v zákonné lhůtě a špatně to zformulovala. Osobně bych halenku přijal, vyčíslil náklady za uvedení do původního stavu, spojil se s ní a toto jí oznámil.

  6. hlavně se neukvap a počkej až jí vyprší těch 14 dnů pro vrácení.

  7. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    hlavně se neukvap a počkej až jí vyprší těch 14 dnů pro vrácení.
    Můžeš to rozvést? Nechápu to.

  8. Pokud koupila před 10 dny a reklamaci ji zamítne ted, tak může mít čas ještě na odstoupení, což většina zcela jistě udělá. JInak jak uvádíš náklady na uvedení do původního stavu tak to už neplatí, ted je náhrada za škody způsobené zkoušením a seznamování se s výrobkem nad rámec běžného vyzkoušení.

  9. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Pokud koupila před 10 dny a reklamaci ji zamítne ted, tak může mít čas ještě na odstoupení, což většina zcela jistě udělá.
    Sice ta zákaznice je hajzl, ale uhrát ji na nějaké slovíčkaření není moc dobrý nápad. Je celkem evidentní, že reálně chce odstoupit.

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    JInak jak uvádíš náklady na uvedení do původního stavu tak to už neplatí, ted je náhrada za škody způsobené zkoušením a seznamování se s výrobkem nad rámec běžného vyzkoušení.
    Možnost požadovat náklady za uvedení do původního stavu snad existuje pořád ne? Jedině že by bylo prokázáno, to co píšeš, že byl výrobek používán nad rámec běžného vyzkoušení.

  10. Podívej pokud někdo něco pošle zpět ve 14 denní lhůtě a neuvede tam nic, tak se dotáži zda reklamuje nebo vrací. Pokud tam neuvede nic a napíše číslo účtu, tak si dle názoru
    ČOI dovodím, že chce odstoupit a vrátím peníze i když nechápu proč zákon hovoří o nějakém odstoupení a nejlépe písemném, když si to máme dovodit co spotřebitel zamýšlel. Kdysi jsme si nedovozovali a zákazník se pak rozčiloval proč mu vracíme peníze, když reklamoval, protože když to bylo u posledního kusu tak to nebylo za co vyměnit a musel jsi proplatit i dopravné zpět. Zůstává škoda nad rámec vyzkoušení, nějaké přebalení je tvé podnikatelské riziko.

  11. zboží lze vrátit v jakémkoliv stavu, pokud je zjevně použité a již nelze prodat jako nové tak si odečtěte náklady (např. prodáte ho za půlku tak jí vrátíte půlku). Pokud je to ale v tak špatném stavu jak píšete, nevrátil bych nic a paní bych nabídl poslání zpět...

  12. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    hlavně se neukvap a počkej až jí vyprší těch 14 dnů pro vrácení.
    pokud zbozi v prvnich 14 dnech reklamuje, tak po dobu rekalmace se doba pro odstoupeni od smlouvy prodluzuje

  13. Děkuji všem za rady a názory. Paní poslala v balíku formulář na reklamaci, který si stáhla u nás na webu. Máme tam i formulář na odstoupení. Vybrala si formulář reklamační. Připadá mi, že je v těchto věcech už dost zběhlá, když se nestyděla toto poslat. Ta halenka opravdu smrdí i z metrové vzdálenosti, je i taková celá proměklá, původně byla nadýchaná a krásně bílá, teď je zažluklá, vypadá jakoby vyměnila novou za starou. Každopádně jestli se zítra dozvím něco kloudného od čoi, tak to tady napíšu.

  14. Nevím co čekáš od ČOI, ta se zajímá jestli to máš správně papírově, do způsobu vyřešení se neplete.

  15. láďa1979 Zamítnutí reklamace jak tady někteří psali je nejspíš spravedlivý postup a taky to asi udělám, ale chci to mít ještě potvrzené, než něco zamítnu. Taková zákaznice by nám mohla taky pěkně zavařit. Proto si myslím, že bude nejlepší ověřit si to ještě přímo u zdroje.

  16. Citace Původně odeslal Mike04 Zobrazit příspěvek
    láďa1979 Zamítnutí reklamace jak tady někteří psali je nejspíš spravedlivý postup a taky to asi udělám, ale chci to mít ještě potvrzené, než něco zamítnu. Taková zákaznice by nám mohla taky pěkně zavařit. Proto si myslím, že bude nejlepší ověřit si to ještě přímo u zdroje.
    Nemohla. COI bude jen resit, zda jste splnil povinnosti (vystaveni reklamacnich papiru, terminy) nebude resit jak jste rozhodl.

  17. Citace Původně odeslal Mike04 Zobrazit příspěvek
    láďa1979 Zamítnutí reklamace jak tady někteří psali je nejspíš spravedlivý postup a taky to asi udělám, ale chci to mít ještě potvrzené, než něco zamítnu. Taková zákaznice by nám mohla taky pěkně zavařit. Proto si myslím, že bude nejlepší ověřit si to ještě přímo u zdroje.
    no tak pokud reklamuje špatnou velikost, tak si hlavně zkontroluj zda máš na webu ty správné rozměry jako halenka. Jinak co navrhla jako způsob řešení reklamace.

  18. Radek O. No, ještě to proberu s manželem až přijde. Trochu se mi to rozleželo v hlavě. Každopádně volat tam a ďubat do vosího hnízda se mi moc nechce, tak uvidím.

    ---------- Příspěvek doplněn 26.02.2019 v 21:36 ----------

    Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    no tak pokud reklamuje špatnou velikost, tak si hlavně zkontroluj zda máš na webu ty správné rozměry jako halenka. Jinak co navrhla jako způsob řešení reklamace.
    Rozměry máme správné. Měřím si vše sama. Mám tam vždy uvedené dvojí rozměry oblečení, jak volně položené, tak v nataženém stavu. Způsob řešení navrhla vrácení peněz na účet.

  19. paní jí zřejmě koupila dřív v jiném eshopu, chce novou tak si koupila u vás a tu starou "vrací".
    asi si tak obnovuje šatník.

  20. Citace Původně odeslal láďa1979 Zobrazit příspěvek
    Nevím co čekáš od ČOI, ta se zajímá jestli to máš správně papírově, do způsobu vyřešení se neplete.
    hlavně jejich reakční doba je okolo 30 dnů a rádi pouze citují zákon. Co to ovšem znamená už Vám nenapíší.

  21. Citace Původně odeslal Mike04 Zobrazit příspěvek
    Radek O. No, ještě to proberu s manželem až přijde. Trochu se mi to rozleželo v hlavě. Každopádně volat tam a ďubat do vosího hnízda se mi moc nechce, tak uvidím.

    ---------- Příspěvek doplněn 26.02.2019 v 21:36 ----------



    Rozměry máme správné. Měřím si vše sama. Mám tam vždy uvedené dvojí rozměry oblečení, jak volně položené, tak v nataženém stavu. Způsob řešení navrhla vrácení peněz na účet.
    Tak v tom případě konkrétně udává co ? Pokud jenom špatná velikost, tak ji zašli reklamační protokol, že jste přijali k reklamaci, hlavně popiš v jakém stavu zboží je a po 29 dnech ji to pošli zpět s tím,že reklamaci zamítáte jelikož rozměry zboží odpovídají tomu co udáváte.

Hostujeme u Server powered by TELE3